jani Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Bedankt voor de felicitaties en aanmoediging vanmorgen. Ik meld me ook voor vandaag "droog" af. Morgen werken, maar 1 dag deze week. Welterusten en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 we hadden ooit een Surinaamse stem die zei: neem de afslag, òf een snoepje. en een schorre stem die bij de bestemming zei: zo en nu de kroeg in voor een biertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Ik weet niet eens wat mijn bestemming is, ja uiteindlijk, de brandstapel. Dan kan je spreken over bestemming bereikt. TomTom's maken van de recalcitrantste ventjes volgzame burgers. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Bolletje: Wakker worden, het darten begint zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 als er nog Hagenezen onder ons zijn: medio feb, komt er in het centrum het 1e Ldl-restaurant, waar je voor €5,= kompleet warm kunt eten, incl. drankjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 I love my garmin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Onlangs stelde ik die brave Garmin in op "geen autosnelwegen". Leidt ze me lekker door het centrum van Brussel. Haha, geen narcolepsie-aanval gehad moet ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Nog even voor Hannah http://www.youtube.com/watch?v=aV_qCQmmU3c Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Hoi! Ik ben weer even niet geweest. Ik moet voor het forum op een andere browser surfen en dat vergeet ik nog wel eens. Opa gaat morgen naar huis voor de kerstdagen. 3 januari gaan papa en tante kijken naar het huisje voor opa en oma. Vandaag heb ik voor het eerst mijn twijfel uitgesproken over opa en mijn vader zei dat mijn oma er dan maar alleen maar moest gaan wonen. Hij zei dat er geen land te bezeilen was met opa en dat hij dood wil en dat hij dat dan ook maar moet gaan. Hard hè? Vond ik wel. Maar opa eet niet meer, drinkt nog een beetje en heeft het continu over dood willen. Ik vind het allemaal maar lastig. Want opa wil niet dood, opa wil zo niet oud worden en dat is hij al. Lastig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 oh jee Hannah echt niet mijn stijl hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 http://www.youtube.com/watch?v=pMFrxJh8zl0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Soms is het genoeg voor een mens, Madeleinem dat denk ik echt, Mijn pa is uitgeput gegaan, hij wilde gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Soms is het genoeg voor een mens, Madeleinem dat denk ik echt, Mijn pa is uitgeput gegaan, hij wilde gaan. En daar heb ik op zich wel vrede mee. Maar ik vind mijn opa nog zo'n twijfelgeval. Ik had er vrede mee als hij 100% zeker te weten dood wilde, maar dat wil hij helemaal niet. Hij wil dood omdat het hem lichamelijk erg slecht gaat, maar hij wil nog leven om bij iedereen te blijven die hem lief is. Hij twijfelt nog iets te veel. En mijn pap is zo hard dat ik soms weleens bang ben dat hij zichzelf aan het voorbij hollen is. Maar goed, eerst opa maar weer op de been krijgen en dan pap maar weer bijstaan. Hij vertelde dat opa gisteren drie zakken bloed had gekregen i.v.m. bloedarmoede en daarna lacht hij omdat zijn vrouw een fout maakt tijdens het bakken van pannenkoeken. Kan niet goed zijn. Maar ja, wie ben ik? Ik ben hem, dus doe het precies zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Ok, moeilijk dus. Pa had wel opgegeven. Heel letterlijk en duidelijk. Maar waarom kan dit niet goed zijn? Iedereen gaat anders met gevoelens overweg. Mijn schoonouders zijn ook geen praters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Ik lijk qua innerlijk voor 99% op hem en als ik naar mezelf weg ga dan zou het voor mij geen goede oplossing zijn. Wel op het moment en ook wel om het leven verder weer op te pakken, maar het zou me op een gegeven moment inhalen en vloeren. Maar ja, die ene procent kan voor hem heel erg anders werken. Dat hij het in de aanloop al aan het verwerken is en dat als het ook echt zover is, de dood, dat het voor hem als een opluchting voelt. Wat je zegt, we zijn natuurlijk niet dezelfde mens. Maar ik mag graag iedereen behoeden voor fouten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Ik denk niet dat je iemand voor fouten kan behoeden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 ik zeg even truste tussendoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Dan moet ik het ook niet doen. Hoe bevalt je baan, Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Net wakker gelikt door de felle. Ik zal dus maar gaan slapen. Terusten< Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden