Yvonne Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Het is natuurlijk nog hartstikke donker en het waait behoorlijk. Geen idee of het nog steeds regent, merken we straks wel. Ik ga eerst maar eens koffie en thee zetten. 22 december 2013 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Bedankt voor de koffie Yvonne. Ik wens jou en iedereen die hier nog verschijnt vandaag een mooie dag met ADB. Ik zal niet drinken. Matigen is voor mij geen optie. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Jij ook goedemorgen Hanneke. En ook voor jou een fijne dag. Heb net even de draad van gisteren door geploeterd.... wat komt het avondgebeuren triest over. Niet op in gaan maar. Las eerder op de dag van Wijfie... de bende thuis en die je laat liggen omdat je geen zin heb op dit moment Wijfie. Zou het niet slim zijn wel aan de slag te gaan? Even doorzetten, bende opruimen en schoonmaken. Ruimte om je heen geeft vaak ook ruimte in je koppie. En het grote voordeel van het nú doen is dat je alle tijd aan jezelf hebt. J. is niet aanwezig, je kunt het aanpakken op jouw eigen manier. Als J weer thuis is zal het er veel moeilijker van komen. Lijkt me dat je het voor jezelf ook een stuk aangenamer maakt in huis als de boel aan kant is toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Goedemorgen Yvonne, tja ik schrok toen ik de draad van gister laat las, gaf me een beklemd gevoel... Hanneke matigen is voor mij ook geen optie maar waarom dat nou 4 jaar heeft moeten duren om dat nu eens te snappen... Ik wacht op Mark zn ontbijt maar ja die zal nog wel met zn vriendin onder de dekens liggen.... Koffie is heerlijk, lekker pittig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 hahaha Eline, dan zal ik de tafel maar even dekken he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Dank je, ziet er goed uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Goeie morgen allemaal. Heeeeerlijke koffie Vonneke dank je wel. Zo ik heb mijn oude PC. weer terug, ze hebben hem toch weer aan de praat kunnen krijgen. Hartstikke fijn want ik had er een foto op staan van een eenhoorn die ik wil gaan schilderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Goedemorgen Sowhat en Bol.. Hihi, las in de haast bij Bol over een eenhoorn die ze wilde gaan schieten, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Hele mooie laarzen gezien.......twijfel twijfel, laat het nu ook nog eens koopzondag zijn......ggrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Goedemnorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Goedemorgen Jen. Hoe ist met jou en hoe ist met je lief nu? Oeps Eline... toch nog maar een nachtje over slapen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Goeie morgen Eline, Sowhat en Jen. Hahaha Vonnie een Eenhoorn schieten. Nee hoor. Maar het is zo'n mooie foto joh. als het me lukt is dat weer een schilderij waar ik trots op kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Laat je het zien als de eenhoorn klaar is Bol? Hoi Dylan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ja hoor Eline. Misschien als ik het voor elkaar krijg en dadelijk mijn andere pc. weer heb aangesloten, dat ik dan een foto plaats van het orgineel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Bwah gaat wel Yvonne. Gelukkig slaap ik goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Gelukkig Jen, en nu maar hopen dat het snel weer een stuk beter gaat met je lief he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Môin mensen.... zat even te mijmeren over een opmerking van eline. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Morgu Dylan... Ik lees nog wel welke je bedoelde... Ik moet er nu vandoor... heb even verse koffie en thee voor de laatkomers gezet. Laterrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ow..uhhh.... ja, da's natuurlijk wel waar Yvonne, wie A zegt.... Ik bedoelde dit: Hanneke matigen is voor mij ook geen optie maar waarom dat nou 4 jaar heeft moeten duren om dat nu eens te snappen... Ik vroeg me af of dat niet voor ons allemaal geldt of gold. Iedereen, ook mensen die al langdurig gestopt zijn zal toch wel momenten gehad hebben ik het verleden waarbij gedacht werd: Ik zou een wat minder moeten drinken. Als dat zo is, kan dat twee dingen betekenen. 1. Het lukt zo goed als niemand, of 2. Mensen die het wel lukt komen nooit op dit forum terecht. Dat leidt dan weer tot de conclusie dat wanneer je hier wèl terecht komt... sja ... dan ben je het haasje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 En Jen.. zijn er hier van wat jij zo weet mensen op het forum die uit de buurt van Antwerpen komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Dat weet ik eigenlijk niet Dylan. Van de meeste mensen ken ik de woonplaats niet.Zelf woon ik niet in die buurt, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Goede morgen allemaal, goed geslapen vannacht DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ik heb nergens zin in. Rottig is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Goede morgen. DAGPACT Albert Hardleers fijne dag en tot vanavond. 4 weken niet gedronken, op naar de maand. En gisteravond, och dat had ik zelf kunnen zijn, met een fles of 2 op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ok Jen, misschien dat iemand anders er iets over kan zeggen. Ik vraag het hierom: Mijn zoon zoekt een woning daar in de buurt. Wat op zich voor mij dan weer goed nieuws is omdat het een stuk dichterbij is dan Madrid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden