Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Niet nee. Love Joop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Wel wil ik uit het oog verliezen Dat het over het geheel gezien Best goed gaat. Dank. Dat je er bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ik kan niet opgeven Kon ik dat maar denk ik soms Het is allemaal te mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ja, dat zeg ik Goos Frabba! 't zoals het is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ger Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Hallo Mai, gaat alles wel goed??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Hallo Mai, gaat alles wel goed??? Nee. Anders zat ik niet hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Dat klinkt ook weer zo desastreus Heb moeite met alleen zijn soms Kan ook niet samen zijn Jawel.. Maar niet altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ik heb niet teveel gedronken Dat maakt geen verschil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ken je alles aan de drank hangen Maar, dat is het niet Dus dit forum Got no use Bruce. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Maar ik heb niets anders Now we're talking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Tom Poes vezint heus wel een list. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Wijfie is het niet prettig voor je om je aan te sluiten bij het arrenslee pact? Misschien geeft je dat toch een stukje zekerheid. Mai knuffel voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Dat is lief Bolle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 But hee! No pain No gain. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 pff klinkt stom Ietje. Je mag toch gewoon jezelf zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Oh ja! Dat lijkt maar zo Hij weet ook niet beter ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Anders ga je scheiden Lost alles op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Gewoon kappen met alles! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ik zou me eerst maar eens bezinnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Hij weet niet beter? Hm. Ik zou kwaad zijn en meer begrip verwachten eigenlijk. Toch van mijn echtgenoot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Les extrêmes se touchent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 (bewerkt) Waar ben je? Wat doe je? Kills! Nou spreek ik met iemand af Het is echt de laatste Gewend aan alleen zijn Net als ik Maar niet doen dus Goeroe. 21 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Maar succes met z'n allen Lekker blijven klagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ik ben niet gewend aan alleen zijn. Gelukkig net een uitnodiging voor oudjaar gekregen, ik moet er niet aan denken om die op m'n eentje door te brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden