mark Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Morge, ben ik zo vroeg, of de rest zo laat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 19 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 MMMM ik ben 1000 jaar te vroeg zie ik lol. Nou dan dek ik vanuit de trein maar even snel de tafel! Fijne dag all Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Goede morgen de rest is laat Mark DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 (bewerkt) Goodmurning. Mark was trouwens ook niet echt vroeg Lekker ontbijtje weer, zet ik even koffie en thee. Jij ook een fijne dag trouwens Albert 19 december 2013 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Ook hier , iedereen een fijne dag. Mijn koffie staat hier al te lonken, dagdienst vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 19 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Nee Yvonne, echt vroeg was ik niet. Gelukkig ging mijn wekker pas om 05:00 en zat ik om 06:17 in de trein . Zit nu ter hoogte van Zwolle, en kan om half 10 ook eindelijk aan de koffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Hahaha.... dat vroege opstaan en vroeg van huis gaan is niet erg.... maar geen koffie... mark reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Goedemorgen frummers, Mark waar zit jij met je hoofd? Nou ja zit er niets anders op dan vandaag maar 1000 jaar terug de tijd in te gaan. Bedankt i.i.g. voor het ontbijt al zag het er volgens mij in die tijd niet zo uit en reden er ook geen treinen. Yvonne leuk hoor die koffie en thee maar die zetten ze in die tijd ook niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Zonder koffie tot half elf!!!! Mark is een held. Wat eten en drinken betreft geef ik om weinig maar mn ochtendkoffie is heilig... Hier ook al een poosje op, things to do,places to go...te beginnen met de douche Fijne droge dag allen Stiekenm een beetje nieuwsgierig waar Mark naartoe gaat... mark reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 19 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 (bewerkt) Mark is onderweg naar zijn vriendin in de buurt van Rotjeknor. Aangezien zij met kerst en oud&nieuw in Dubai zit, en pas terug komt als ik naar Texel ga, en ik dan 4 weken intern moet verblijven, wil ik nog even van de kans gebruik maken om haar nog even te zien 19 december 2013 bewerkt door mark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 19 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Zonder koffie tot half elf!!!! Mark is een held. Wat eten en drinken betreft geef ik om weinig maar mn ochtendkoffie is heilig... Hier ook al een poosje op, things to do,places to go...te beginnen met de douche Fijne droge dag allen Stiekenm een beetje nieuwsgierig waar Mark naartoe gaat... Zonder koffie tot half elf!!!! Mark is een held. Wat eten en drinken betreft geef ik om weinig maar mn ochtendkoffie is heilig... Hier ook al een poosje op, things to do,places to go...te beginnen met de douche Fijne droge dag allen Stiekenm een beetje nieuwsgierig waar Mark naartoe gaat... Om uw nieuwschierigheid te stillen..Ik ben onderweg naar Rotjeknor. even naar mijn vriendin voor een paar dagen. Zij gaat met kerst en oud&nieuw naar Dubai, en is pas terug als ik naar Texel ga. Aangezien ik daar de eerste 4 weken intern moet blijven, moet ik er nu nog even van genieten om bij haar te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 (bewerkt) Mark ik dacht dat jij enigszins met computers overweg kon maar blijkbaar heb ik me daar danig in vergist 19 december 2013 bewerkt door Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 (bewerkt) Een hele goed morgen toegewenst! Dagpact: Albert Miranda WillemW 19 december 2013 bewerkt door WillemW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Meurning luitjes Dagpact: Albert Miranda Willem WillemT geniet van uw dag dames en heren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 19 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Mark ik dacht dat jij enigszins met computers overweg kon maar blijkbaar heb ik me daar danig in vergist Hikje in de wifi van de trein geloof ik.... Ach het staat er in iedergeval duidenlijk haha Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Voor de duidelijkheid achter mezelf maar even een dikke W gezet. groet, WillemW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Nou 2 x Willem op 1 draadje maakt het een beetje onoverzichtelijk, vind ik zelf tenminste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Bedankt voor de koffie. Ik wil iedereen even een heel goede dag wensen. Wat mij betreft nuchter. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Goeiemorgen frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Agnieta laat K.I.S. nu net mijn favoriete afkorting zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Goedemorgen Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Goedemorgen wakkeren.... Ik ben bang dat ik er helaas al weer vandoor moet. Mark, heel veel plezier in de buurt van Rotjeknor deze dagen. Doe voorzichtig Ik ga hier aan de slag. Fijne dag mensen, maak er iets van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Leuk hoor, talent om muziek te maken! Een kennis van ons heeft een absoluut gehoor, hij speelt ieder nummer wat hij hoort na op de piano, dat is echt waanzinnig om te zien. Stiekum ben ik daar best een beetje heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg jaloers op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Mijn dochter heeft sinds een paar weken ook een gitaar Agnieta, Ze leert zichzelf spelen en tokkelt wat af. Ik vind het wel gezellig moet ik zeggen, doet me denken aan de hippy-tijd. En alles beter dan de blokfluitlessen van vroeger van broers en buurjongetjes, vreselijk vond ik het als die gingen oefenen, het ging door merg en been en ook door de buur-muren. Nu lekker naar de sauna, die verkoudheid moet eruit. fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Dagpact: Albert Miranda WillemW WillemT Agnieta Hardleers Fijne dag, ik heb ondanks dat ik niet hoef te werken een hele drukke dag voor de boeg, en tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden