Spring naar bijdragen

Donderdag 19 December 1013


mark

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, Mark waar zit jij met je hoofd?  ;) Nou ja zit er niets anders op dan vandaag maar 1000 jaar terug de tijd in te gaan. 

Bedankt  i.i.g. voor het ontbijt al zag het er volgens mij in die tijd niet zo uit en reden er ook geen treinen.

 

Yvonne leuk hoor die koffie en thee maar die zetten ze in die tijd ook niet zo. icon_wall.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonder koffie tot half elf!!!! Mark is een held. Wat eten en drinken betreft geef ik om weinig maar mn ochtendkoffie is heilig...

Hier ook al een poosje op, things to do,places to go...te beginnen met de douche

Fijne droge dag allen

Stiekenm een beetje nieuwsgierig waar Mark naartoe gaat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mark is onderweg naar zijn vriendin in de buurt van Rotjeknor. Aangezien zij met kerst en oud&nieuw in Dubai zit, en pas terug komt als ik naar Texel ga, en ik dan 4 weken intern moet verblijven, wil ik nog even van de kans gebruik maken om haar nog even te zien ;)

bewerkt door mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonder koffie tot half elf!!!! Mark is een held. Wat eten en drinken betreft geef ik om weinig maar mn ochtendkoffie is heilig...

Hier ook al een poosje op, things to do,places to go...te beginnen met de douche

Fijne droge dag allen

Stiekenm een beetje nieuwsgierig waar Mark naartoe gaat...

 

Zonder koffie tot half elf!!!! Mark is een held. Wat eten en drinken betreft geef ik om weinig maar mn ochtendkoffie is heilig...

Hier ook al een poosje op, things to do,places to go...te beginnen met de douche

Fijne droge dag allen

Stiekenm een beetje nieuwsgierig waar Mark naartoe gaat...

 

Om uw nieuwschierigheid te stillen..Ik ben onderweg naar Rotjeknor. even naar mijn vriendin voor een paar dagen. Zij gaat met kerst en oud&nieuw naar Dubai, en is pas terug als ik naar Texel ga. Aangezien ik daar de eerste 4 weken intern moet blijven, moet ik er nu nog even van genieten om bij haar te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk hoor, talent om muziek te maken!

 

Een kennis van ons heeft een absoluut gehoor, hij speelt ieder nummer wat hij hoort na op de piano, dat is echt waanzinnig om te zien. Stiekum ben ik daar best een beetje heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg jaloers op. :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn dochter heeft sinds een paar weken ook een gitaar Agnieta,

Ze leert zichzelf spelen en tokkelt wat af.

Ik vind het wel gezellig moet ik zeggen, doet me denken aan de hippy-tijd.

En alles beter dan de blokfluitlessen van vroeger van broers en buurjongetjes,

vreselijk vond ik het als die gingen oefenen, het ging door merg en been en

ook door de buur-muren.

Nu lekker naar de sauna,

die verkoudheid moet eruit.

fijne dag allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...