Mai Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Hij had wel een cool ding meegenomen voor aan mijn hotel-touw-schakelaar Zo'n porseleinen handvat-ding die vroeger aan een kettinkje aan de stortbak hing.... Nu boven bed Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 eigenlijk moet ik nog zo'n kettinkje vinden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 (bewerkt) Zo'n kettinkje kun je "gewoon" per meter halen bij de lokale bouwmarkt..... Als hij er oud uit moet zien even een weekje buiten neer leggen en daarna afnemen met een vettig doekje...... 11 december 2013 bewerkt door WillemW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Kijk!! Tnx voor de tip! maar even naar Auke R. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Goeienavond. Ik had ook een goeie dag, op het werk, dat mag ook wel eens gemeld. Rekenpuzzels opgelost, samengewerkt en complimenten gehad. Een klus zo goed als af. Eigenlijk los ik puzzeltjes op als werk. Het lijkt wel een hobby. Nu niet overdrijven Hot, ik reken het je niet aan. Je zei wat malle dingen, probeerde mensen te raken, maar je hebt ook een lieve kant. En ik denk zomaar dat die laatste kant veel meer de echte Hot is dan die andere kant Ik hoop dat je wat rust vindt en jezelf niet verdrinkt. Jopie, goed wat van je te lezen. Omarm je gevoelens, alles mag er zijn. Madelief reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Kiek die Kate! Wist ik al Maar nu zegt ze het zelf Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Vandaag ben ik jouw fan Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 That's ok X! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Jane Geweldig hoe je dit beschrijft. ISIS... En Kate, ik vind je verfrissend! Mooie kijk op de dingen. Was ik eigenlijk gewoon wat aan het lezen hier, zie ik dat ik opeens ingelogd ben. Niet dat dat erg is, maar het blijkt vanzelf te gaan. Ieder een fijne avond!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Zit ik naar een doos bonbons te kijken... zit nog dicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Goeienavond allemaal. Weer thuis en gezellig in pyama voor de pc. An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 An, mocht je het nog niet gezien hebben, dan kan ik je aanraden om de herhaling van "de wereld draait door" te kijken. Willem van Kooten legt daar op geheel eigen wijze uit hoe met die doos bonbons om te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Beetje goeie muziek dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Hoi An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Mooi Ludwig Met je gesteldheid zit het wel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 zal je een drummer laten horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Ja!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 (bewerkt) 11 december 2013 bewerkt door Ludwig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Ha Ludwig! (moet nog steeds aan je naam wennen hoor). OK Dylan, dan zal ik dat maar eens doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Haha hoe ' jong' is Buddy, wauw hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Jemig, hij gaat gewoon door... En Dylan... dankzij jou sta ik er nu helemaal op!! M'n eigen vertrouwde koppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Okee dan! Techniek in huis Slapen... See ya! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Groot koppie An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden