Arjan Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Ik heb net gluehwein gemaakt en ingeschonken voor Grote Baas, zonder adem te halen. Dat was overmoedig, maar het is gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 (bewerkt) -edit- Laat maar, ik was niet de eerste die dit concludeerde. 8 december 2013 bewerkt door Arjan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 't is net zoiets als heldhaftigheid. Dat is ook gewoon iets heel doms doen en toevallig slagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Ohwn Mark..hoop niet je de reis al gemaakt had he?! Dankjewel Jane Moest ook nog ergens anders heen, wat wel leuk was dus ben daar maar heen gereist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Goeienavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Ik meld me droog af voor vandaag, welterusten en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 ik ben zo overspannen als een roos konijn met tien duracell batterijen in zijn kont. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Jen zennnnnnnn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voyager Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 weltrusten , ik ben er weer. ik heb vanavond tijdens een etentje bij vrienden de alcohol afgeslagen, die daar normaliter rijkelijk vloeit. het slechte nieuws ik ben weer terug bij dag 1. vrij en zaterdag wijn gedronken. het heeft me niet veel gebracht. ja wel het inzicht dat nuchter zijn veel fijner is. ik voelde me even heel slecht. schuldig en teleurgesteld. maar hey, 5 dagen droog is in geen 5 jaren gelukt. dat is ook wat waard. tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 I know Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Het is niet gemakkelijk om je eigen grenzen te bewaken als je geliefde in diepe nood is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 op FOX een thriller even de gedachten verzetten en dan met een thriller naar bed wat een thrillend life heb ik toch slaaplwel frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Nou mijn kont trilt ook hoor. 'k Had beter batterijen van de witte producten gekocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 dat geloof ik zeker Jen terwijl het juist zo hard nodig is he voor beiden dus jij moet voor twee er zijn en werken nu sterkte meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 en ik had t niet over je kont Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 anders ga je nog (t)werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 nou een trilplaat zou me wel deugd doen Bedankt Lady Jane. De ratio weet slechts gedeeltelijk momenteel, en dan raak ik op de sukkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Slaap lekker. Nog een enkele dag, dan zit de eerste week erop. Mijn ogen zien er al beter uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Mijn kont niet. Na al dat gebibber. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paul Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paul Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voyager Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Dank je Agnieta, het is nog zo zoeken naar de juiste benadering. het is inderdaad beter om het zo te zien. De valkuilen worden wel zichtbaar op deze manier. Wat ik ook bemerkte was dat ik mijn fitheid mis. Daar ga ik me op focussen volgend weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Hoe oud zijn jouw kinderen, WillemW? Dochter van 10 en zoon van 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Dat is een drukke bedoening Ietjefietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden