Spring naar bijdragen

Donderdag 5 December 2013


mark

Aanbevolen berichten

Morgen allen, ik ga vreselijk veel eten, best zin in Spanje....vandaag storm, straks op tijd boodschapjes doen, verder weinig omhanden.

Las ik net op de dagdraad van gister ( laat tijdstip ) dat Marika graag meer contact met Hots wil....denk ik direct onstaan er wel eens duurzame relaties hier op het forum????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Goedemorgen, ziet er weer lekker uit Mark.

Ik zal even snel een grote pot koffie zetten.....

post-1140-0-59220500-1386047472_thumb.png

5 december vandaag.

Ik zit me opeens te bedenken hoe verschrikkelijk leuk ik die weken rond sinterklaas altijd vond toen de kinderen nog heel klein waren.

De spanning op school die werd opgebouwd.

S morgens al heel vroeg klaar staan om naar school te gaan want wat zouden die ondeugende Pieten vannacht nou weer hebben uitgehaald in de klas ??? heerlijk zo'n hele klas kleuters met die gespannen toetjes en glinsterende ogen...

Heb nooit kunnen begrijpen dat er moeders waren die een bloedhekel aan die periode hadden omdat de kinderen dan wat drukker waren...

Nou, in ieder geval is het toch weer 5 december geworden en Sinterklaas en Zwarte Piet zijn er nog steeds...

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Met een slaaptablet in ieder geval een nacht doorgeslapen.

Was ook hard nodig.

Sinterklaas vier ik in het weekend met mijn dochter, gisteren samen met haar de surprise gemaakt voor school.

In mijn eigen storm zijn dat soort dingen een fijn rustpunt.

Heb het goed vandaag.

bewerkt door Kastanje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff 5 december. Realiseer me net pas dat het vandaag een jaar geleden is dat ik begonnen ben met opklauteren vanuit een diep dal. 5 december 2012 was de dag dat ik begon met mijn eerste opname, en begin mei was ik "klaar" Als ik het jaar zo terug kijk heb ik veel geleerd, en nog meer diepe dalen doorstaan. Ben ik er beter van geworden? Nee voor mijn gevoel niet. ga ik opgeven, zeker niet! Maar hoop wel dat mijn volgende opname me eindelijk meer rust gaat geven, want ik ben wel klaar met de onrust in mijn leven.

 

gr Mark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mark hoe gaat dat zo'n opname, je laat dan je huis en baan voor een periode achter en gaat intern in een kliniek, ik denk ook wel eens dat het voor mij goed zou zijn, ik ben zo'n stiekeme functionerende alcoholist, soms walg ik van mezelf...

Voor mijn vorige opname ben ik eerst 3 weken volledig van huis gegaan naar een mc afdeling. Hier observeren en analyseren ze je. Toen kreeg ik een advies voor een kortdurende behandeling, dat hield in 12 weken 5 dagen per week intern, en de weekenden naar huis. Op zich een zeer goede behandeling, maar deze jongen was zo dom om binnen de kliniek een relatie aan te gaan met een jonge dame waardoor ik dus met andere dingen bezig was dan waar ik eigenlijk voor was gekomen. Heb er veel geleerd, maar het heeft me nog niet naar het punt gebracht waar ik wil/moet zijn en dat is 99,9% alcohol vrij. Nu ik zo goed als helemaal op mezelf ben aangewezen, ga ik het dus nog maar eens proberen op Texel.

 

Mvg Mark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schaamte Mark, grote schaamte om te moeten vertellen dat ik drink, ik vermoed dat niemand dit weet, ik drink niet in gezelschap, je ziet het niet aan me,,,

Eline, Ik heb daar ook lang mee geworsteld, maar toen ik eenmaal met de billen bloot ging was het wel een opluchting hoor. Niks meer stiekem, en de mensen die echt om om ge gaven gaven me de steun die ik nodig had. Je kan evt toch ook zonder dat iemand het weet naar een verwijzer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eline, dan ben je er nog op tijd bij. Want als je doorgaat komt er een tijd dat je het niet meer kunt verbergen!

 

Mark voor mij ook een gedenkwaardige dag.

Ook ik was in die tijd opgenomen. En wat ziet het er nu compleet anders uit.

Ik wil dat NOOIT meer meemaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Graag wil ik iedereen even een mooie 5e December wensen. Ik vier St Nicolaas niet. Ben alleen. Maar ik vind dat niet erg. Vind het een leuke gedachte dat zoveel mensen een gezellige avond hebben. En hoop maar dat er niet teveel gedronken wordt.

 

Ja, die schaamte over ons drinken. Ik kan me dat wel voorstellen. Maar zoals iemand hier zei: Je bent er op tijd bij als je het nog kunt verbergen. Er komt een moment.... Aan de andere kant is het ook zo dat het vaak al veel meer opgemerkt wordt dan we wel eens denken. Het is typisch alcoholisch denken. Denken dat anderen niets door hebben.

 

Wees voorzichtig vandaag met de storm he.

 

Hanneke   :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...