Mai Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Naar mijn kinderen ben ik nooit verrot geweest They know. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Nou Arjan, gekkie, wil liever niet zweten onder het sporten hoor Maar jij doet ook boogschieten? Ik heb nog maar mijn eerste les gehad. Super! Ik heb een jaar of wat geschoten, maar dat is al lang geleden. Meer dan een veertigponder kon ik nog niet aan toen. Ik heb pas, zeker omdat ik nu opeens tijd overheb, wel overwogen weer eens een boog te gaan maken, maar dat laat nog wel even op zich wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inkiepinkie Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 (bewerkt) Gelukkig beschik ik over veel geduld Zoals eerder gezegd, laten.. Ah, dat weet ik Marika ook niet zo opgevat. Ze zijn complete maaltijden gewend... Heb nog 20 dagen... Komt wel goed We gaan lol maken (ik hoop stiekum op een kussengevecht...) 5 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Ik meld me droog af. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 (bewerkt) Wat is ook alweer een toetje.....? Tom Poes verzint wel wat! 5 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Alleen redden ze het ook Op pizza's en the Mac... Yek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Dat heb ik allang gedaan We prutsen wel wat Ik zorg voor de basis Ze hebben altijd mee gekookt In mijn bijzijn Altijd bij betrokken Zal effe wennen worden weer Verwende pubers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 En ik moet wennen Schipperen dus Da's het leukst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 De keuken is ook wat kleiner Kennelijk moest ik even mijn ei kwijt Betekend niet dat k jullie niet zie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Ik vind mijn kinderen dapper Stammen af van de dappere Dank je Marika. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 komen ze met Kerst Mai? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Yep jane! What ever wat voor dag Ze komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 blij voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 (bewerkt) hoi allemaal even een kort teken van leven. dit weekend vertrek ik voor mijn hardlooptocht, tien dagen tien halve marathons zie er best wat tegenop de kunst is nu niet het volhouden, maar juist op tijd stoppen, als dat nodig is hoewel ik natuurlijk ook hoop dat het lukt. meestal geeft de leegte ook weer richting dat klinkt misschien vaag, maar o ervaar ik dat wel dus dat zoek ik op niet dat ik grote levensvragen heb op dit moment maar pfoei he, wat is er wat afgerond en veranderd na al die jaren ploeteren....dan is ff echt alleen zijn en jezelf 'tegenkomen' niet verkeerd. ik lees jullie sommigen met veel plezier/genoegen (of hoe noem je dat zonder dat het hooghartig klinkt?) dat is fijn. maak er wat van. Marika, hoe bevalt je (eigen!!) huisje? lukt t wat met verbouwen enzo? Cool Jopie!!!! Komt goed! 5 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Tnx jane Voor wie het ook was bedoeld (ik betrok het even op mezelf..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Poeh! Marika! Ik denk dat je gelijk hebt.... Ik geniet Met en zonder drankl What's the use Bruce? Meer droogte iag Same. You got it! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Never give up! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Hoor... hahahaha! This is nice! Nu ga ik Ter vlokiste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Ja kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Toedels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Bij deze meld ik me droog af, welterusten en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Marika, ik voel me een beetje aangesproken maar aan het hier direct stoppen, zijn ook bij mij jaren van strijd en vallen en opstaan vooraf gegaan. Ik heb periodes dat ik heel intens leef, en periodes dat ik daar bijna burn-out van was, depressief. maar ook euforisch en ja idd halleluja soms zelfs. Ik geloof oprecht dat niemand die hier schrijft het nuchter zijn kado heeft gekregen. Oordelen is snel gedaan. En de ware verhalen worden hier niet altijd verteld. Daarmee bedoel ik niet dat mensen liegen maar juist de ditjes&datjes nodig hebben? Of bang zijn herkend te worden, zelf, of kinderen/partners? Ik geniet trouwens enorm van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 en nu is het bedtijd voor mij dus sloppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden