eline Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 et tu Toine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Je kunt handtekeningen uitzetten van bepaalde personen. Het spijt me Ztiertje, maar ik heb jouw handtekening uitgezet om dezelfde reden als hier al werd aangegeven.Verder heb ik goed nieuws! Morgen sollicitatie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 te moe voor woorden ga maar even slapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Hoi Rapilos, Las dat je nu een stukje zekerheid hebt. Dat geeft rust, zo wordt gezegd. Heel goed Rapilos. Geen alcoholische drankjes om het te vieren, naar ik hoop. Een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Hai, Ik mag zo weer gaan werken. Ludwig, Ja, wel een stukje zekerheid nu, maar ook weer heel erg veel stress. Leiding, verwacht een "hele strakke planning" van me. Alleen die uitspraak maakt me al bloed nerveus. Alles weer nagekeken vandaag. Hoop, dat ik er uit kom. Kalmte, zal me redden he , Door de stress, ga ik wel heel veel eten. Nou ja, maar even beter dan drinken he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Yep kalmte zal je redden. Niet teveel op alles vooruit lopen hoor. Beetje in het nu blijven. De winter leidt ook tot wat gewichtstoename. Ga je in het voorjaar daar wat aan doen, dan ben je weer mooi in de lente. Ik bedoel, nog mooier. Groet en eet maar lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Dank Ludwig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Oke, Ben weg nu, Even omkleden in het witte pak. Eet smakelijk allemaal, Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Ik zit hier maar te kettingroken en ik heb eigenlijk van alles te doen. Wie geeft me die schop? Kijk dit vind ik nu zo jammer. Het is dat ik even boodschappen aan het doen was en niet op het forum kon zijn. Het kan natuurlijk altijd wel eens gebeuren maar mensen jullie zijn zo bezig met je eigen ding dat vaak iemand die hulp vraagt over het hoofd wordt gezien. En dit is zeker niet de eerste keer dat ik dit zie, helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Kijk dit vind ik nu zo jammer. Het is dat ik even boodschappen aan het doen was en niet op het forum kon zijn. Het kan natuurlijk altijd wel eens gebeuren maar mensen jullie zijn zo bezig met je eigen ding dat vaak iemand die hulp vraagt over het hoofd wordt gezien. En dit is zeker niet de eerste keer dat ik dit zie, helaas. Ik schop liever geen mensen die ik misschien wel aardig ga vinden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Bedoel je mij daar mee Arjan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Hoe zet je handtekeningen uit dan Madeleine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Wijfie, ik zie je ingelogd staan! Gaat het meis? Mag ook per p.b. hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Ha, die Bol, dat zou ik ook graag willen weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Hey die Aicha. Wat ga je dadelijk eten? Hier wordt het andijviestamp met kaas en een ribkotelet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 (bewerkt) Goedenavond Zoals gezegd, ben ik aan het schilderen Ik denk dat er iemand water bij de wijn heeft gedaan Het raakt niet op Maar zonder gekheid Ik zat zo te denken (ik verf en klus al jaren before) Het zit nog in mijn vingers Kom weer op stoom Goede oefening To shape up (geen sportschool nodig) Naast de dagelijkse wandelingen Nu is er een kennis sinds kort weer in beeld Diegene is tandarts en heeft daarnaast veel drukte met zowel zijn gezin al sporten in vele facetten Dus ik dacht Als hij mijn gebit nou eens onder de loep neemt, kan ik in ruil daarvoor zijn huis bijv schilderen Kan de zorgverzekeraar een puntje aan zuigen... 3 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Mai wat ik me al de hele tijd afvraag, wat was jouw vorige forumnaam? ik kan er niet achter komen met lezen. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Ach joh, echt niet Dat merk je toch zo Dat ik marjo ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Ik vond het zelf klontje-klaar tenminste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Weinigen met zo'n bijzondere stijl. En altijd zo duidelijk. Voor mij was het direct klip en klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Mai wat ik me al de hele tijd afvraag, wat was jouw vorige forumnaam? ik kan er niet achter komen met lezen. profiel aanklikken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Ha, die Akelei! Ook zo ultra gevoelig voor medicijnen? Gewoon vanaf het aanrecht en dan stapje voor stapje verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Wat ik niet wil gebruiken Gebruik ik niet Men doet maar raak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Groot gelijk Beter op jezelf vertrouwen Leek mij een goeie deal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden