Yvonne Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Moggu frummers. Eerst maar even de gordijnen opentrekken, thee en koffie zetten en een beschuitje smeren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Schuif gerust aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Jij ook een goedemorgen Mark. Ziet er lekker uit hoor. mark reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Jij ook een goedemorgen Mark. Ziet er lekker uit hoor. Dankjewel. Jij ook goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Lang leve de koffie.. Heb de hele nacht aan mijn sites gewerkt, normaal met genoeg alcohol om de nacht door te komen, maar met koffie werkt het ook wel. Nu even wachten tot de winkel open is en dan maar even eieren en spek halen voor een stevig ontbijt, want de rest had ik al voor jullie op tafel gezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Hihi... goede morgen Hots. Jeetje Mark, hele nacht doorgehaald? Is dat nou wel zo verstandig? Ik ga hier afsluiten, genoeg te doen vandaag weer. Ik wens iedereen een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Ach Yvonne, als je niet kan slapen kan je beter gaan werken en jezelf nuttig maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Goedemorgen frummertjes, de koffie is weer eens voortreffelijk Yvonne, en dat ontbijt van Mark laat ik ook niet aan mij voorbij gaan. Val gelijk aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Even bijvoeren hot? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Hotje, je waagt het niet om met kerst een konijn te gaan eten anders krijg je met mij aan de stok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 En Mark jij krijgt met de mattenklopper mark reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Haaaa goedemorgen. Lekker ontbijtje Mark! En ik heb ook een groot probleem. Ik moet een surprise maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 HOTS, IK WAARSCHUW MAAR 1 KEER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 O jee An, dat is altijd lastig maar wel leuk om te doen vind ik. Heb je het cadeautje al wel in huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 En Mark jij krijgt met de mattenklopper mmm was net een lekker recept voor hots aan het zoeken.. Dan word het dit jaar maar weer kip hots Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Aicha, nee geen cadeautje, geen plan, nul. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Hottentot, voor een man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Oh, dat wordt een penibele kwestie. Wanneer moet het klaar zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Hots, die zouden je alleen maar je arme, zachte, lieve mondje bezeren. Mark, als het maar geen PLOFKIP is maar een scharrelkip kan ik wel met leed voor 1 keer door de vingers zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Dolle Hotseflots, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Ja Hottentot hahaha .... DAT lijkt me niet zo'n goed plan, Ik ga maar eens in de winkel kijken, tot later. Maar dank voor je advies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Tussen () bij mij staat er paardenrollade op het menu met kerst!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Winkel ze An en succes gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Morgen Bollewops!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden