AlbertRemmo Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Jeemig wat erg Sow Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Oei Sowhat, wat een ellende! Het kost zoveel energie om alles weer in orde te krijgen. Brand is erger, maar dit staat op de tweede plaats! @ Wijfie: de eerste week is weer achter de rug. Hou vol hoor. Zit jij je een beetje druk te maken en dan blijkt dat J. gewoon niet opnam! Wel goed dat je gegaan bent hoor. Lekker even afleiding. @ Paul: ik maak ook altijd een grote pan soep en vries dan een gedeelte per portie in. Elke keer een andere soort en ik kan dus altijd kiezen welke ik wil eten. Manlief is straal verwend, want ik maak altijd soep en dingen uit een pakje vindt hij maar niets. @ Jopie: zoefffff. Ik hoop dat het goed met je gaat. Ik ben vanmiddag bij de kleinkinderen geweest. De jongste van 1,5 was heel hangerig. M.i. had hij geen koorts meer. Ik kreeg een blokboekje tegen mijn lip. Bovendien heeft hij hele scherpe nageltjes en mijn neus en mond zijn nu rood! Hun moeder heeft heerlijke Thaise maiskoekjes gebakken en de eerste portie was voor ons! Lekker. Ik heb stevig doorgelopen en ze waren nog warm toen ik thuiskwam. Nu knap moe, dus bankhangen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 getver Sowhat ik kan me voorstellen dat je laaiend bent ik hoop dat je wel je sleutelbos hebt geen sloten hoeft te veranderen dat overkwam mij jaren terug. toen heb ik tuinslang geknipt en op een grote kartonnen doos zitten rammen uit pure frustratie en maar schelden. zoon kwam spontaan meedoen die houdt wel van wat lich.gerichte therapie ik heb er weken van gedroomd ook de dader symbolisch vermoord en begraven in mijn tuin in mijn dromen ook dus hij had mijn tas uit huis gejat maar je auto is net zoiets sterkte meis :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Hey Ietje zeg eens heeeeeel eerlijk, dat heb jij toch niet zelf gemaakt hé? Echt eerlijk zijn hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 (bewerkt) is dat deeg eronder en moet het nog de oven in?Hoe laat kunnen we langs komen? 22 november 2013 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 nou, dat het je maar gesmaakt heeft dan. Ik heb kip Hoisin met noodles op en dat was ook erg lekker, te lekker eigenlijk, want dan eet ik 2 borden ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Hier hutspot met een heerlijke grote ribkotelet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Ietje kom naar the voice joh! het is zo stilletjes hier enne wij hebben bitterballen wel snel zijn dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Dochter weer es op stap Eten was mislukt Geadviseerd mss nog een bodempje Laten we zeggen een boterhammetje... En niet teveel "indrinken" Ik lig over uur plat Ze "weet" hoeveel ze kan hebben En gaat pas na twaalven Dat stelt me gerust. Veel plezier bij de Hollandsche vibes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 ok meiden ja je moet dit volgen om leuk te vinden hebben he Mai beetje loslaten en zennnnnnnnnnnnnnen dan maar he en haar wat gunnen doe je vast al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Natuurlijk heb ik haar veel plezier toegewenst Want "het kan nu nog" (va volgend jaar leeftijdsgrens 18 jaar) Morgen melden Fijn staartje Ietje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Yep dus Jane Ik ga met een gerust hart slapen zo Idd, ik volg het niet Het zou me rauw op m'n dak vallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Zag water voorbij komen vandaag Leuk! Ik ga zo ter vlo-kiste... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 nou, dat het je maar gesmaakt heeft dan. Ik heb kip Hoisin met noodles op en dat was ook erg lekker, te lekker eigenlijk, want dan eet ik 2 borden ;) Wat is Kip Hoisin Jane??? Ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 zo'n wereldgerecht pak Jootje zelf de verse dingen toevoegen en zij hebben de speciale kruidenmixen saus en rijst erbij gedaan. euroknallers soms en dan probeer ik eens wat uit en ik kan er twee keer van eten lekker makkelijk dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 (bewerkt) Zoonlief zit er niet bij Daar ging ik mee dauwtrappen Hij moest lachen Logeert va morgen bij vriendje in Grunn Alles goed geregeld Mooi. 22 november 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 wel zo gezond dauwtrappen en ik heb mijn broodje gezond maar meegenomen naar hier zo lekker met tapenade, mosterd, kaas, ham, verse basilicum en dikke plakken komkommer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Sowhat, is je boosheid al wat gezakt nu?En alle practische zaken geregeld wat kon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 zo'n wereldgerecht pak Jootje zelf de verse dingen toevoegen en zij hebben de speciale kruidenmixen saus en rijst erbij gedaan. euroknallers soms en dan probeer ik eens wat uit en ik kan er twee keer van eten lekker makkelijk dus Wil ik ook wel proberen maar ik lust geen rijst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Dag allemaal, Net bericht gehad van mijn zusje. Ze was bij de oncoloog en haar toestand is onveranderd gebleven. Dat is in haar geval goed nieuws. Ze heeft experimentele immuuntherapie (in de USA, waar ze woont). Het geneest haar niet, maar het lijkt de boel wel te vertragen. Na het oppassen van vanmiddag wel heel erg moe, zoals gewoonlijk. Beetje t.v. kijken dus. @ Jootje: die hoisinsaus kan je ook los kopen, staat bij de afdeling Chinese producten. Zelf een beetje ermee experimenteren lukt je vast wel. Ik meld me hierbij droog af en ik zal het niet laat maken vanavond. Welterusten allemaal en slaap lekker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Ik heb er ook noodles bij gemaakt Jootje had ook geen zin in rijst. Voor lunch had ik bruine bonensoep Aggie koud weer warm eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Lytse goed nieuws onder de omstandigheden dan voor je zus, en voor jou dus ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Slum Dog Millionaire op EEN of toch met boek naar bed? dilemma van tante emma in elk geval ff los van het forum anders kan ik straks niet slapen truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Good evening mussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 een wezel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden