lady jane Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 als je quote kan het zijn dat jouw opmerkingen een bericht eronder pas te zien zijn mij lukte het ook pas na een paar keer en ik vind je avatar erg mooi (als weegschaal zijnde zelf) truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 Nancy waarom heeft het geen zin?Heb je het al geprobeerd eerder vandaag dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 Hey Lytse, als je wil kan ik je afbeelding wel omzetten naar wat wél kan. Via mail dan. Ik hoor het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 Hey Nance, had je post over het hoofd gezien, sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 Welterusten Ietje!Waar ik trouwens nog benieuwd naar was is of het nog gelukt is met Cambridge? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 Tja. Dan maar weer bekkenbodemspieroefeningen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 Ik moest Proust googlen en nu moet ik de bekkenbodemspieren weer googlen? Waar gaat het over? Met een iq van een aap heb ik niets anders dan google. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 ik duik mn bedje in sloppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 nou lig ik in mijn eentje plat van het lachen. Minder leuk dan met z'n velen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 (bewerkt) Wat een mooi forum is het geworden! 18 november 2013 bewerkt door Alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 Dag Alf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 Dag Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 Hee de tijd staat nog niet goed zie ik, ff veranderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 das beter en ik zie dat het 0.22 is, dus tijd om naat bed te gaan. Slaap ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 het was een aangename kennismaking Alf Mijn God ik verveel me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 Jen, mss tijd om naar bed te gaan. Waar is je man? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 Lidia, een mens mag/kan zich toch ook vervelen als hij getrouwd is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden