LaLuna Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Ik ben 42 jaar, moeder van 2 kids waarvan 1 nog thuis, en inmiddels alweer 2,5 jaar gescheiden...Ik lees al een paar dagen mee, zoveel herkenning dat ik de sprong in het diepe maar waag. Vind het van jullie zo knap! We hebben net schoolvakantie achter de rug 6 weken waarvan ik er 5 gedronken heb....schandalig gewoon. Ik hoop mede door het forum mijn drinkgedrag veel te verminderen mss stoppen (klinkt eng dat stoppen)Sta nu 3 dagen droog...Dat was het even voor nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Marga je profiel staat open.Iedereen kan zien wie je bent en dat is vast de bedoeling niet.Volgens mij moet je naar je profiel gaan en 2 vakjes aanvinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 7 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Dankjewel Cyntia...pfewwww...Heb het even aan een moderator gestuurd en alvast 1 en ander veranderd.P.S. De reden dat ik zo kortaf was was omdat er visite aan de deur stond.Groetjes;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 marga, welkom hier, kom naar Ditje en datjes....en vertel hoe je dagen vergaan..en kun je al goed slapen? heb je het aan veel mensen verteld dat je stopt met drinken? Kan helpen ook. Ik zeg het altijd, de meesten antwoorden dan; t zou voor mij ook goed zijn. Dag! liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 7 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Dankjewel Beate:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Hoi MargaHeb je al eerder geprobeerd te minderen?Ikzelf ben nu 2 dagen gestopt. Ben er in het verleden achtergekomen dat minderen voor mij geen zin heeft omdat ik geen rem meer heb na een paar consumpties, maar dat kan voor jou anders liggen.Iedereen zit anders in elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Hallo Marga, welkom!Ik herken dat bij jou... in de vakantie heb ik ook alle dagen gedronken... veel teveel...Maar nu ben ik echt gestopt, sinds vorige week maandag en ik voel me verbazingwekkend goed.Mede dankzij dit forum. Ik ben al bezig bij ADB sinds 1 juni, met minderen begonnen, en nu dan eindelijk definitief niks meer. Dat het me nu lukt heb ik grotendeels te danken aan de kracht van het forum en de rest aan mezelf natuurlijk:DEn wat Cynthia zegt: ik moet ook gewoon niks drinken, na 1 of 2 glazen is de rem bij mij ook kapot...Heel herkenbaar voor mij.Succes!! Samen staan we sterk!!Liefs, Tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 7 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Heb vorig jaar na de vakantie nagenoeg door de week niet meer gedronken, ook zondags niet op een uitzondering na..dat was voor mij al een prestatie na een jaar of 2,5 tenminste 3 keer per week...maar nu na 5,5 week drinken is de drang weer groot op moment bah, de spijt ook trouwens:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst 7 september 2010 Hallo Marga, welkom hier,Ik las je al op de dagdraaddus je zult je wel snel thuisvoelen hier.Het is een eenzaam gevecht soms, maarals je weet dat hier ervaringsdeskundigen zijndie je kunnen steunen en weten wat je doormaaktdan ben je toch niet echt alleen. Succes meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rachel Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Hoi Marga,Vreselijk he, die schoolvakanties? Ik had geweldige ondernemende plannen. Wij bleven nml thuis dit jaar. Er is weinig van gekomen. En ik schaam mij en voel mij schuldig tegenover de oudste van 7. Die van bijna 2 zal het nog niet weten. Dat moet volgend jaar anders. En dan zal ik wel eens aanstalte moeten gaan maken. Keurig hoor dat je al drie dagen, of meer inmiddels, droog staat. En wat ik net al las, dat het een eenzame strijd is... Exact hoe ik mij voel.Ik wens je heel veel succes toe en de herfstvakantie is een mooi doel om naar uit te kijken. Verder ben ik het ook zo zat om s'ochtends met mijn rode oogjes bij school te staan. Omdat ik niet werk momenteel kan ik direct weer naar huis. Ook geen stimulans om te minderen. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 8 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Yep,echt te erg! Zo gauw structuur weg is alle remmen los...en het ergste dat ik zoveel kan drinken als anderen total loss zijn ik nog op zoek ben naar een nieuwe fles :sEn inderdaad weinig ondernomen in de vak...arme dochter van me..ga het goedmaken met haar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Hoi Marga en Rachel : ik heb ook 2 kleine kinderen (8 en 3), ze zijn een van de redenen dat ik heb besloten om control te hebben over mijn drinkgedrag...ik wil iedere dag reht in zijn ogen kunnen kijken, ik wil herinneren alles wat ze doen of mee maken...ik wil niet dat ze me dronk zien, ik wil niet dat alcohol verpest mijn relatie met ze...en ik wil iedere ochtend lekker fris en trots op mezelf wakker worden...tot nu toe het is me aardig gelukt. Ik wens jullie hetzelfde.Liefs,Susana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Hallo Marga!Met mensen om je heen waar je om geeft en wil lief hebben is het lastig om jezelf onder ogen te komen. Ten eerste heel veel sterkte en kracht gewenst.Mijn tip is om voor jezelf na te gaan wat je zelf wil ten aanzien van je kinderen. Hoe wil je dat jouw kinderen jouw zien als zij 20 zijn? 15? 12? 10? 8 jaar oud?Als je dit opschijft voor jezelf en een plan maakt om hier naar toe te groeien kan je kracht halen uit je doelen en trots zijn op je prestatie.Wat je zelf aangeeft; stoppen is eng! Dood eng! Ik heb dit zelf aan de lijve ondervonden en het is alles behalve een pretje. Weet dat je na twee weken droog staan al een veel beter gevoel krijgt. Ritme ontwikkelen, goed slapen lukt dan nog niet, wel heb je een aanzienlijke periode overbrugt waar je echt trots op kan zijn. Succes!En fantastisch dat je alweer 3 dagen droog staat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 20 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Marga is voortaan LaLuna... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Welkom LaLuna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden