angsthaasje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Dag allemaal,wellicht wil iemand ook mijn maatje zijn. Ik sta al op wie is wie?Vrouw, 41, veel te lang gedronken en wil er nu echt serieus mee omgaan om te stoppen.Wie heeft er tijd om deze "angsthaas" bij te staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Haaske, ben je ook al eens bij ditjes en datjes de dagdraad geweest? Daar is onze huiskamer zeg maar. Je ziet dan de dagdraad van vandaag ook staan. als je dan op laatste klikt, dan zie je de laatst geplaatste berichten. Mocht het zijn dat er nu nog geen maatje voor je is, dan kun je daar in ieder geval meelezen en schrijven. Dan voel je je misschien niet alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
angsthaasje Geplaatst 20 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Hartelijk dank bolletje, ik ga straks even kijken. Zit nu te shaken omdat ik sinds gisterenavond niets meer gedronken heb. Nu zien vol te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Haaske daarom is het ook zo belangrijk dat je naar de dagdraad komt meid. Daar kun je delen. Het is heel normaal dat je trilt, dat zijn toch afkickverschijnselen, maar dat is als het goed is over een paar dagen over en anders ff naar je h.a. gaan die kan je er wat voor geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ha Bolletje, Ken je mij nog. Ik ben voorheen Desi maar ga weer forummer worden. Alleen de nieuwe outlay van het forum is mij vreemd. Alles goed met jou gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Dag angsthaasje, Heb eens gekeken op wie is wie maar kan je daar niet vinden, wilde graag wat meer info. Ben zelf net begonnen en heb me net voorgesteld op wie is wie! Ben dus ook op zoek naar een maatje, ben net als jij vrouw en dezelfde leeftijd maar weet verder nog niets van je. Kijk anders eens bij mij of tip mij even hoe ik jou kan vinden en dan kunnen we kijken waar we staan en of we elkaar wat meer kunnen steunen!? Misschien heb je wel een meer ervaren iemand nodig, die al langer is gestopt, nodig, dit is pas dag 4 voor mij, nou ja pas....zo voelt het niet natuurlijk!! Dribbeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Dribbel ; http://forum.verslavingdebaas.nl/user/1472-angsthaasje/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 (bewerkt) Dag angsthaasje, Heb eens gekeken op wie is wie maar kan je daar niet vinden, wilde graag wat meer info. Ben zelf net begonnen en heb me net voorgesteld op wie is wie! Ben dus ook op zoek naar een maatje, ben net als jij vrouw en dezelfde leeftijd maar weet verder nog niets van je. Kijk anders eens bij mij of tip mij even hoe ik jou kan vinden en dan kunnen we kijken waar we staan en of we elkaar wat meer kunnen steunen!? Misschien heb je wel een meer ervaren iemand nodig, die al langer is gestopt, nodig, dit is pas dag 4 voor mij, nou ja pas....zo voelt het niet natuurlijk!! Dribbeltje Ik denk dat die angsthaasje al een hele poos niet meer op dit forum is geweest , je hebt mogelijk een bericht uit 2011 gezien . Geplaatst 20 May 2011 - 06:35 29 november 2013 bewerkt door Ztiertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Dank je Ztiertje, heb ik helemaal niet opgelet, ik voel me zo'n domme muts nu !! En ik was al zo chagrijnig/ jankerig van alles en nu ook dit forum waar ik de helft niet van begrijp, ik zit maar te wachten op reactie, ben ik daar weer afhankelijk van................Heel fijn dat je me hier op wijst, zal in vervolg beter opletten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chokke Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 ik wil wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Chokke, 2011, dus een heel oud bericht je kunt zelf een nieuw draadje openen en een maatje voor jezelf vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Drib niet sjaggie worden , je mag wel ff op me schouder janken hoor , wat is er meis ? Pb me maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden