Spring naar bijdragen

Ook ik zoek een maatje


angsthaasje

Aanbevolen berichten

Haaske, ben je ook al eens bij ditjes en datjes de dagdraad geweest? Daar is onze huiskamer zeg maar. Je ziet dan de dagdraad van vandaag ook staan. als je dan op laatste klikt, dan zie je de laatst geplaatste berichten. Mocht het zijn dat er nu nog geen maatje voor je is, dan kun je daar in ieder geval meelezen en schrijven. Dan voel je je misschien niet alleen.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haaske daarom is het ook zo belangrijk dat je naar de dagdraad komt meid. Daar kun je delen. Het is heel normaal dat je trilt, dat zijn toch afkickverschijnselen, maar dat is als het goed is over een paar dagen over en anders ff naar je h.a. gaan die kan je er wat voor geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...
  • 2 weeks later...

Dag angsthaasje,

 

Heb eens gekeken op wie is wie maar kan je daar niet vinden, wilde graag wat meer info.

Ben zelf net begonnen en heb me net voorgesteld op wie is wie!

 

Ben dus ook op zoek naar een maatje, ben net als jij vrouw en dezelfde leeftijd maar weet verder nog niets van je.

Kijk anders eens bij mij of tip mij even hoe ik jou kan vinden en dan kunnen we kijken waar we staan en of we elkaar wat meer kunnen steunen!?

Misschien heb je wel een meer ervaren iemand nodig, die al langer is gestopt,  nodig, dit is pas dag 4 voor mij, nou ja pas....zo voelt het niet natuurlijk!!

 

Dribbeltje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag angsthaasje,

 

Heb eens gekeken op wie is wie maar kan je daar niet vinden, wilde graag wat meer info.

Ben zelf net begonnen en heb me net voorgesteld op wie is wie!

 

Ben dus ook op zoek naar een maatje, ben net als jij vrouw en dezelfde leeftijd maar weet verder nog niets van je.

Kijk anders eens bij mij of tip mij even hoe ik jou kan vinden en dan kunnen we kijken waar we staan en of we elkaar wat meer kunnen steunen!?

Misschien heb je wel een meer ervaren iemand nodig, die al langer is gestopt,  nodig, dit is pas dag 4 voor mij, nou ja pas....zo voelt het niet natuurlijk!!

 

Dribbeltje

Ik denk dat die angsthaasje al een hele poos niet meer op dit forum is geweest , je hebt mogelijk een bericht uit 2011 gezien .

 

 

Geplaatst 20 May 2011 - 06:35

bewerkt door Ztiertje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Ztiertje, heb ik helemaal niet opgelet, ik voel me zo'n domme muts nu !! En ik was al zo chagrijnig/ jankerig van alles en nu ook dit forum waar ik de helft niet van begrijp, ik zit maar te wachten op reactie, ben ik daar weer afhankelijk van................Heel fijn dat je me hier op wijst, zal in vervolg beter opletten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...