yourfrend Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 ik ga de 26e voor alcohol en coke weg voor opname.is t beste voor mij.iemand ervaring hierin en wie wil er over praten als ik daar s,avonds ben.gr richard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 Yourfrend,Ik weet niet of er hier mensen zijn die verslaafd zijn aan zowel coke als alcohol maar als dat niet zo zou zijn, zou ik het toch heel prettig vinden als je ons op de hoogte houdt over wat daar de behandeling is, en hoe die voor jou verloopt.Wat voor 'n therapie krijg je daar, mag je ook een tijdje geen kontact hebben met de buitenwereld, mag je wel of niet bellen. Wanner meg je weer naar buiten.Hoelang is de opname daar, en krijg je nog nazorg? Hoe oud ben je, heb je lang gebruikt, ga je dadelijk weer terug naar je eigen omgeving als je clean bent? heb je al eerder een opname gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yourfrend Geplaatst 19 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 detox eerst en dan langer dan 7 dagen.bij brijder.opname is bij parnasia dh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yourfrend Geplaatst 19 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 zal ik zeker doen jullie op de hoogte houden.doe het 25 jaar en ben 45 dus das best lang.je mag er bellen en naar huis als je dat wil.ze geven naltrexon om snel te ontgiften.dit geeft een acuut onthoudingssyndroom en wordt bestreden met medicijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Poeh joh, zie je er erg tegenop? En wat ga je dan zo de hele dag doen? ikzelf heb op de Rhoderheide gezeten en op Leefdael. Daar kregen we socio's (gespreksmiddagen. Marthons waarin we 18 uur draaiden. Zwaar hoor.Creatieve therapie, was wel leuk.De eerste 6 weken mochten we geenbezoek ontvangen en daarna mochten we naar buiten.Hoelang duurt normaal gesproken zo'n opname? En is er dan ook nog nabehandeling?25 jaar gedronken en coke gebruikt? Ik vind zo'n harddrug best erg eng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yourfrend Geplaatst 20 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 iki zal elke dag op t forum zetten hoe dat daar gaat.ik weet ook nog niks maar mischien helpt t anderen zien hoe dat in ze gang gaat daar.is voor mij ook een verassing wat me te wachten staat.vinden jullie dat goed? gr richard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yourfrend Geplaatst 25 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 ik bedoelde met weggaan,dat je er vrijwillig ben.dus als je t opgeeft dan mag je weg.t is geen gedwongen opname.gr ries. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yourfrend Geplaatst 25 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 ik ga morgen dus ben benieuwd.ik hoop dat ik daar kan inloggen .anders via de foon.moet lukken.hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yourfrend Geplaatst 25 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 GAAT LUKKEN.PROBEER T IN IEDER GEVAL ELKE DAG EN ANDERS DAGGIE LATER OKE? GROETJES RIES. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Als je nog leest Richard:het het goeden dan wordt het steeds beteren ooit wordt dat weer best:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Richard, sterkte kerel. Ik denk dat de alcohol verslaving de trigger is. Wanneer je drinkt komt de trek naar coke en gaat je wilskracht de deur uit. Alcohol de baas betekent coke de baas. Tenminste das meestal zo het zal bij jou misschien iets moelijker liggen vanwege de duur van je verslaving, maar als je die twee altijd samen hebt gebruikt is het volgens mij iets makkelijker om ze de deur uit te trappen. Blijf strijdvaardig kerel, trap die gremlins uit je hoofd en hoe langer clean hoe beter je normale denken zich weer hersteld. Als trek en depressiefe en machteloze gevoelens te erg aanwezig zijn, zou het misschien goed zijn om een antidepresieva te gebruiken als steun in de rug. In ieder geval, ik voel je strijd en je kan het. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Richard, sterkteIk ben in juni ook 14 dagen opgenomen geweest en ik heb er veel baat bij gehad.We hadden een fijne groep. Ik hoop dat jij het daar ook vol kunt houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Hallo Richard,Als je weer kunt, laat je dan weten hoe het nu met je gaat? Ik zit zelf in een totaal andere situatie, maar vind het sterk van je dat je nu de confrontatie met je problemen aangaat. Het zal niet meevallen om uit zo'n patroon te breken dat al zo lang ingesleten is.Zet hem op joh!Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ronald41 Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Zelf heb ik in de detox in Lunete Utrecht gezeten en daarna een paar maanden in Den Dolder en ik vond het helemaal niet zo zwaar. Ja zwaar omdat je van huis bent, maar ja, als het nodig is, dat kan je er maar het beste zelf van maken daar, maar voor de rest is het toch niet zo zwaar maar een ieder beleefd het anders.Wat wel zwaar kan zijn is dat je met therapie je op jezelf wordt terug geworpen, en dat is soms wel even slikken.Richard, ik weet niet bij wie je in behandeling bent, maar eis van hun wel, dat na je ontslag, je wel direct verder wordt begeleid want anders kan het weer fout gaan.Bij mij duurde dit een paar maanden, waardoor het weer fout ging hier.Richard, heel veel succes, en je moet maar zo denken, je zit daar voor jezelf.Groetjes uit Amersfoort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden