lady jane Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Oh jetset, wat een rottiming om te vertrekken uit de relatie.Je kreeg wel een van de grootste tests om je ADB op deproef te stellen he. Nou hij was je blijkbaar niet waard ook, als hij dat zo deed.Jij bent ADB geworden, bent teruggevallen en kunt nu kiezen om weerADB te worden. Een illusie armer, een ervaring rijker.Jet alleen jij kan het doen nu en zelfbeklag gaat niet helpen.Wij jou wel.Als jij elke keer dat je het moeilijk hebt hier komtkunnen wij jou steunen. Je ziet je situatie onder ogen en onderkent dat je er anders overkunt gaan denken. dat kan realisme zijn, of een achterdeurtje.Jij bepaalt, alleen jij.Ik hoop dat je kiest om weer een pacr met jezelf te sluiten:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Welkom Jetset,Wat een rottijd voor je!Jammer dat de drank erbij nodig was, maar dat weet jezelf ook wel.Hier een medeworstelaar. Ik heb de echte stap nog niet gezet al drink ik wel veel minder.Ik hoop dat je hier veel steun zult vinden. Maar ook jouw ervaringen zijn welkom!!Good luck!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Wat goed dat je de weg naar hier gevonden hebt Jetset.ik hoop dat je je snel thuis voelt hier. En dat je iets aan het forum hebt.Als je vragen hebt of gewoon wat aanspraak wilt, in het dagdraadje (bij de rubriek Ditjes en Datjes) zit altijd wel iemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ha Jetset!Welkom! Ben zelf ook nog maar net hier aangemeld,maar het bevalt zeer goed!Je zult al snel merken hoeveel lieve mensen hier ronddwalen, althans dat vind ik dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Welkom dus Jettie, je weet hoe het werkt en .Om met Soothe te spreken: bek op het stuur en ga ervoor.... uhh of zo:)Maar zonder gekheid, zal weer niet makkelijk zijn.... maar het leven kan er een heel stuk prettiger uitzien hoor. Komt goed !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Jetset welkom,Ik zag je volgens mij net voorbij komen bij de "ditjes en datjes" dat heb je dus al gevonden, mooi! Hoop dat je net zoveel baat hebt om hier te komen als ik. Heb het 4 maanden droog gehouden en toen 1 avond teruggevallen...Nu weer 2 weken droog. Het helpt mij om hier iedere dag even te zijn, dat houdt me bij de les:D Succes meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Welkom Jet:present:,Je kon mijn zusje wel zijn,als twee druppels water!We komen elkaar vast nog wel tegenop de dagdraad.Liefs van Kore Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Hallo Jetset,Ik ben hier gisteren gekomen en blij dat ik er ben!Ik wens je heel veel succes en zet hem op!Liefs, Fransje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Jetset, ook van mij een heel hartelijk welkom hier. Je timing van je vertrekkend partners sucks, maar gebeurd jammer heel veel heb ik reeds gemerkt. Die van mij hangt aan een zijden draadje, ondaks mijn volledig stop sinds kort. Heel knap en moedig van je dat je opnieuw hier komt, tussen ons, gelijkgestemden. Je gaat er veel steun en vertrouwen aan krijgen, net zoals ik.Het blijft vechten, maar je hebt had al eerder gekund, dus geloof ik rotsvast in je nieuwe poging.Heb je al gezien bij D & D, goed zoooo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 ata go girl!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Jetset, niet om het een of ander, maar je hebt een heel leuke stijl van schrijven. Direkt en zonder omhaal. Dat heeft verder niets te maken met je drankgebruik, maar ik wil je even laten weten dat ik je voorstelbericht verfrissend vind.Dat je partner je gedag heeft gezegd: jammer voor hem dan! Laat hij even wat moois lopen.Ik hoop dat je jezelf naar waarde weet te schatten, en verder heel veel succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Jetset, go for it girl!! Je eigen toekomst, je eigen leven, je eigen gezondheid. Meer hebben we uiteindelijk niet he? Misschien de een nog een grote auto, of een groot huis...nou en?? je eigen leven en je gezondheid is het dierbaarste wat je hebt. Zorg er goed voor!! En die drank laten staan: dat is een strijd!! soms gaat het goed, soms niet. Nooit opgeven, altijd weer opnieuw proberen!!! dat is mijn slogan.Iedere dag dat je niet gedronken hebt, is een overwinning!! Doorzetten meid! Sterkte! Kom naar de Dagraad! Liefs, Beate (ook zo'n strijder) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 Ik wou even hier op jou reageren Jet.En ik sluit me aan bij wat Vie zegt: en in mijn woorden: jouw inzet hier op het forum is erg belangrijk en je taalgebruik is lekker direct en verfrissend!Ik lees je graag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden