Spring naar bijdragen

UITERLIJKHEDEN


fotograaf

Aanbevolen berichten

Ik ben 32 jaar,
vrouw ,53 kilo, 169 groot.
Donkerblond haar tot over mijn schouders en ik probeer het lang te laten groeien en mijn pony uit te laten groeien.Heel vaak heb ik genoeg van mijn kleur haar en verf ik donkerbruin of rood met henna die er na een weekje weer uit is.Soms doe ik dreads in mijn haar die ik zelf kan invlechten of extensions.
Tja ik heb echt een haar ding:D
Verder heb ik een tattoo op mijn linkerarm een soort band.Ik ben er niet echt blij meer ben want toen ik hem nam was ik 17 en een vage kennis heeft hem gezet.Op mijn rechterbeen heb ik een zelf ontworpen tattoo waar ik wel blij mee ben.Het is een soort schattig zeedraakje.
Ik draag vaak een legging met een rokje en een tshirtje, het liefst draag ik slippers.
Of harembroeken vind ik ook heel mooi met een mooi topje ,zowiezo hou ik van indische kleding.
Soms draag ik ook gewoon spijkerbroeken of joggingbroeken en een slobbertrui.
Meestal draag ik wel wat makup ,gewoon lippenstiftje en eyliner en wat mascara.
lippenstift eigenlijk altijd anders voel ik me zo bloot.
ik heb blauwgroengrijze ogen.
Okee zo zie ik erzo ongeveer uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 jaar
1,82
rond de 90 kilo (wat iets te zwaar is, maar dat komt wellicht door mijn drankgebruik). Wordt aan gewerkt...
Redelijk sportief uiterlijk (paar maal weeks fitness) maar wel een buikje, wederom met dank aan dat drankgebruik. Ook daar wordt met succes aan gewerkt...
Donkerblond/bruin kort haar.

Kleding kan verschillen van enorm baggy (meestal thuis, of op festivals), tot netjes (als het moet kan het). Maar loop toch het liefst gewoon in casual kleding.

Geen tattoos, geen piercings. Wel een litteken op mijn rechter onderarm door een ongelukje lang geleden. Vaak polsband om en altijd duimring (want dat vind ik nu eenmaal mooi).

Dat was eigenlijk wel zo'n beetje wat ik hier kwijt wil :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik ben 52 jaar, 1m75 en helaas 90 kilo. Ik heb halflang beetje donkerblond (geverfd) haar, en ik heb blauwe ogen. Ik hou van kleren kopen, en zeg maar een soort Etam tiepje (is reclame magdat?).Ik draag een bril, graag wat sieraden (niet teveel).Het liefst loop ik op schoenen met een hak, maar ik val er iedere keer af hihi, dus dan maar leuke lage schoenen. Ik draag meestal een broek, een jurk of rok is zelden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal,

Ook ik zal me even voorstellen.
Ik ben een vrouw van 45 jaar (oog jonger, zeggen ze), 1.63 m bij 70 kilo, middenblond lang haar, hou van elegante kleding maar sport niet op hakken...
Heb een goede LAT relatie, 2 pubers uit 1e huwelijk en mijn vriend heeft uit zijn 1e huwelijk ook 3 kinderen. We zijn al jaren samen. Ik werk fulltime met veel plezier en geniet daarbuiten van de natuur. Heb naast de scheiding 16 jaar geleden veel narigheid meegemaakt en veel familie verloren maar leer nu in therapie het verdriet uit het verleden een plekje te geven en me te focussen op het nu.
Heb jarenlang gedronken, begonnen na mijn scheiding, maar heb ook 1 jaar droog gestaan samen met mijn vriend.
Dronk de laatste jaren heel veel, als ik alleen was soms 3 flessen Chardonnay of 1 fles port en 1,5 fles Chardonnay tussen 18.00-23.30 uur. Helaas had ik zelden een kater, veel mensen weten dan ook helemaal niets van mijn probleem af. Ik ben volledig gestopt (kan niet minderen) en vandaar ChardonNEE.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Fotograaf,

wat een leuk initiatief. Kan je een beeld maken van de mensen, levenfase etc. Geweldig!

Leeuw2
Man, 28 jaar (augustus 1982), 183 cm en 70 kilo. Ik wil nog 4 kilo aankomen in spieren. Ben slank met een normaal postuur dankzij jaren lang zwemmen. Fitnes nu 3 dagen per week in de logistiek, sjouw 40.000 kilo en kom snel aan. Ik zwem 5 kilometer per week om mijn spieren soepel te houden.

Ik heb een vlot donker blond kapsel kort en naar voren voor een Engelse look, heldere blauwe ogen en een spontane lach met gelukkig mooie boven tanden. Mijn ondertanden die schreef staan zie je niet :)

Ik draag simpele Puma's of Lacoste's witte met wat blauw op een blauwe spijkerbroek in mijn vrije tijd met een stijlvol overhemd of een trui afhankelijk van het weer. Als ik zakelijke afspraken heb draag ik een heel net pak, smetloze zwarte schoenen die ik poets tot aan de voordeur van de klant en bij voorkeur heb ik een blauwe stropdas die past bij mijn ogen. Of een roze overhemd met een paarse stropdas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Ik ben 24 jaar, lichtblonde haren stijl tot over mn schouders blauwe ogen
Momenteel weeg ik 62, normaal minder maar ik ben een echte schommelaar pfff...

Momenteel draag ik een zwarte skinny jeans, laarzen, tanktop en een vest erop

Ik ben aant solliciteren en waarschijnlijk aangenomen! Momenteel aant opkrabbelen van een maandenlange depressie....ehm ik ben lief, zorgzaam, gevoelig en last van stemmingswisselingen en daar probeer ik zo goed mogelijk mee om te gaan.

Ohja mijn sterrenbeeld is Steenbok

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dit vind ik blijkbaar niet makkelijk, mezelf beschrijven :P zit hier al 10 min te denken :P
Maar goed hier gaan we dan toch:
- man dus
- 1m72
- 28 jaar
- gespierd gebouwd (door al het sporten)
- donker blond kort haar (niet heel kort)
- altijd rond de 70 kg
- kledij: trendy, meestal jeansbroeken

Weet wel niet of mensen hier wat aan hebben :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
bolletje

Bol, 60 jaar:(
:angry:
90 kg.
:(:angry:
grijs, en een bijna baard:(
:angry:
, blauw, groene ogen, 1.70 lang, een joekel van een buik en bovengevel, kleine neus, kleine handjes en voeten. Maar ben wel droog, gezond en voel me goed.
:):rose:



En dat laatste is het allerbelangrijkste :present: mensen kunnen rijk zijn of ontzettend knap maar als je je van binnen niet gelukkig voelt is dat niets waard.

p.s bijna een jaar?ontzettend knap hoor, heb ik heel veel respect voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...