Chinagirl Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Hoi Romanski,Misschien wat laat maar ik lees je berichten nu pas. Ik kreeg destijds het advies van Koekie om 2 dagen AV te zijn voordat ik met de Refusal kon starten omdat anders het spul nog in werkte op de aanwezige spoortjes alcohol. Aangezien Refusal en Antabus van dezelfde familie zijn heb je kans dat je een reactie daarop heb gekregen. Als het goed is moet het nu wel minder zijn geworden, aan de andere kant moet je maar denken dat je nu weet wat het effect is in combi met A:DHoop dat je het nu wel volhoudt.suc6 CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Hallo Bambam en Dvdb,Proficiat met de alcoholose dagen en ga zo op de ingeslagen weg door.Een vriendelijke groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Hallo Katrina,Fijn dat je terug bent, je zult wel lekker bruin zijn. En lekker ontspannen.Wat mijn vaarweekend betreft, is me reuze meegevallen. Geen A aangeraakt, ondanks dat er in de watersport veel wordt gedronken. Ik heb er eigenlijk geen problemen mee gehad en dat terwijl ik er zo tegen op zag. Dus weer wat wijzer geworden.Groet ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Hallo allemaal.Wat is het vandaag toch weer, een fantastische dag geweest. Waar zijn toch al die mensen gebleven??Badgast, Mick, Twan, allemaal op een terrasje blijven plakken???????Als het fout is gegaan, kom er dan gerust vooruit. En begin opnieuw. Het heeft geen zin de kop in het zand te steken.KOM OP EN LAAT IETS HOREN.Voor de anderen, weer zoete dromen straks.Liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Hallo Marieke.Lang niet gezien, goed dat je nog steeds alcoholvrij bent, (sorry zo als ik het nu beschrijf lijk je wel een drankje) Hoelang al weer?Ferry, wat heb je een ontzettend mooi leven volgens mij, heerlijk op je eigen boot, niet meer werken, geen alcohol meer. Wat kan een mens zich nog meer wensen. Ja bij een ander lijkt het altijd mooier, maar bij jou heb ik echt altijd het idee, dat je echt van het leven geniet.BamBam, volhouden hoor, want ik vind het hartstikke goedMarieke 44, volegens mij ben je een week ADB hoe is het met je nieuwe huis en met je zoon?Fran, met jou alles ok Sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petra Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Hallo allemaalde namen duizelen mij wat, dus ik generaliseer om geen brokken te maken!(oeioei, als ik een naam zou vergeten..............)in diverse berichtjes lees ik over slecht slapenik ben daarin vermoedelijk wel recordhouder gewordenik heb, ook al toen ik verantwoord dronk (niet door de week),een flinke slaapstoornis ontwikkeldmeer dan 3 maanden niet meer dan 2 tot 3 uur per nachtfris en helder wakkerik hou van de nachtgeeft me fantasie en creativiteitmaar ik werd ernstig eufoormanisch ook bijnavan dat slaapgebrekdraaide door in mijn 6e versnelling tot de koek op was en toen was 'tie goed opdus opletten hoor, Romanski, als jij 2 weken niet of bijna niet sliepdat je niet doorschietvraag op tijd om wat hulpmiddelenen kruip niet achter de computer zoals ikom de meest afschuwelijke, irreële plannen op te stellendie mij nu onbedaarlijk aan het lachen makenof om subtiele, lichtvoetige gedichtjes te schrijvendoorschijnend bijna van het slaapgebrekik slaap nu chemischmaar dat is beter dan niet-slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rufus Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Hoi allemaal,Bam Bam, van harte. Wees maar lekker trots op jezelf. Op een been kun je niet staan (een uitdrukking die je onder andere omstandigheden al kent) dus ga rustig je gang en neem er nog een van hetzelfde!Dave,in eerbiedige nederigheid groet een 'vijfweker' een 'zesweker'. Dat ik je nooit mag inhalen!Ik kan wel een gat in de lucht springen want mijn cardioloog heeft vanmiddag meegedeeld dat er geen aanwijzing was voor (weer) een stil hartinfarct. Ik scheet peentjes, want ik had nogal veronrustende verschijnselen. Voor alle zekerheid volgt er donderdag nog een echografie, maar daar maak ik me nu geen zorgen meer over. Ook is de uitslag van het bloedonderzoek op enge virussen nog niet bekend, maar aangezien ik nooit sex heb (ik lieg bijna nooit), maak ik me daar vooralsnog ook maar geen zorgen over. De cardioloog ziet de verschijnselen als gevolg van de medicatie. Jarenlang probleemloos gebruikt maar nu een te hoge dosering, volgens hem. Zou dat nou ook allemaal van de drank komen? Ik vroeg me al af of ik niet beter weer kon beginnen. Ik ga dus minder pillen slikken. Ook al postitief. Misschien gaat mijn hartziekte ook nog vanzelf over maar dat is echt niet mogelijk, helaas.Groeten van een opgewekte Rufus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Lieve Sneeuwwitje,Zoals jezelf al aangeeft, het lijkt altijd mooier bij een ander. Dat ik van het leven geniet, op het ogenblik, dat klopt. Maar daar zijn ook ontzettend veel jaren van ellende aan vooraf gegaan. Jij weet ook wat straatvrees is. Ik heb dat ook gehad en zo slim, dat ik niet eens achter in mijn eigen tuin durfde te komen. Niet op de begrafenissen van mijn eigen ouders geweest. Kortom een kl*** leven achter de rug.En het genieten van het leven doe ik pas een goede 3 jaar. En probeer nu in te halen wat ik heb gemist.Liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Goedenavond allemaal,Lieve help wat is er druk geschreven vandaag, ik ben zeker een half uur bezig geweest om bij te lezen. Ik heb het vandaag waanzinnig druk gehad, me vanmorgen niet kunnen aanmelden voor een nieuw lijntje, niet kunnen inloggen, dus had nog niets gelezen.Het is allemaal een beetje te veel om overal op te reageren, dus doe ik dat maar op de dingen die er voor mij uitspringen. Iedereen gefeliciteerd met een bereikte mijlpaal! Dave met 6 weken, Romanski met dag 2, Mismaff met bijna 3 maanden, BamBam met 1 week. En niet te vergeten Rufus die me op de voet volgt met 5 weken. Hoe is het nu met je?Ai, Sneeuwwitje, het klinkt heel pijnlijk wat je gehad hebt. Gaat het weer een beetje?Lola, hoe is het nu met je? Rot van de msn, het is ook altijd wat met die computers hè.Marieke, hallo, ik was idd ook even in de war met Marieke44, maar het ontbreken van die 44 valt toch wel op. Ik weet nu in ieder geval dat je iemand anders bent.Romanski, en ook Joann, volhouden hoor, het wordt echt beter, en de beloning is dat je altijd controle over jezelf hebt. Echt een te gek gevoel. Wat betreft het uitslapen: dat kan ik nog steeds uitstekend. Het is dat mijn hondje 11.00 uur nogal lang vindt om uit te slapen, maar ik kom er toch aardig dicht bij in het weekend. Bij mij is dat kennelijk een van de typische dingen die gewoon bij mij horen, ook zonder alcohol. Overigens wordt ik wel meerdere keren per nacht wakker (altijd al), dus dat ik vaak moet ben is niet zo gek.Ferry, ik sluit me bij je aan, ik weet ook niet waar iedereen gebleven is.Petra, het is geen ramp om iemand te vergeten hoor (hoop ik tenminste), ik vind het af en toe ook wat veel om bij te houden. En beter chemisch slapen dan niet en/of weer aan de zuip. Marieke44 doet het op het moment ook zo. Hoe gaat alles, Marieke44?Ben je alweer een beetje bij Katrina?Groetjes, Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Rufus, lees net pas je berichtje. Nogmaals gefeliciteerd, en wat fijn dat je goed nieuws hebt!Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Hoi Rufus,Dat is nog eens goed nieuws, want het lijkt me geen pretje, in angst te moeten zitten om je hart.En ik zal voor je duimen, dat de bloeduitslagen ook goed zijn.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nemo Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 quote: Originally posted by: Rufusin eerbiedige nederigheid groet een 'vijfweker' een 'zesweker'. Dat ik je nooit mag inhalen! dat is mooi gesproken ,en ik hoop dat je altijd een week achter me zal blijven hierbij alvast een van mij... @ anna ook bedankt,en jij ook een van mij want jij zit toch ook op de 5 weken .. en veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nemo Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 wat een drukte zeg ineens...@ marieke 44 2 weken is erg mooi en dan ook voor jou natuurlijk een en ook aan de rest die ik ben vergeten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Hoi Marieke44,Fijn dat het zo goed met je gaat, je klinkt ook heel positief, top hoor meid. En al weer 2 weken droog klasse. En nu volhouden. En dat gaat jou ook lukken, want door geen alcohol te gebruiken, merk je zelf al wel. Dat het verhuizen makklijker gaat. Of heb ik het mis??Liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Hihi Marieke, ik ben idd soms nogal lang bezig, omdat ik af en toe moet teruglezen, en daardoor mis ik dan weer allerlei nieuwe berichtjes. Jij ook gefeliciteerd met je twee maanden. Gaat het nog steeds goed? En heb je nog wel eens trek?Andere Marieke (44), wat fijn dat het zo goed gaat met je huis. En gefeliciteerd met 14 dagen! Ga maar lekker op tijd naar bed als je de hele dag zo druk bent. Doe je je oude eethoek nu weg, of heb je er 2? Wat betreft je inrichting: je kunt op ruitjespapier plattegronden maken van de kamers, en ook het meubilair op schaal uitknippen. En dan op de plattegronden leggen en schuiven. Het is even werk (maar wel een leuk klusje voor 's avonds als je even wil zitten) maar dan weet je wel alvast wat waar past, en niet. Hebben wij destijds ook zo gedaan.Groetjes, Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Lieve Lola,Shit, shit, iedere keer wil ik je schrijven, om je te bedanken voor de uitnodiging,om warme melk met anijs te komen drinken. En dan doe ik weer iets anders. Sorry, sorry. zal niet meer gebeuren.Kun je het op het ogenblik aan?? Zijn de verwondingen al aan het helen? En je vriendin, nog bezocht?Poe, wat een vragen hé. Nou meid ik hoop dat het goed je is.Liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Verhip, moet ik nou toch weer gaan puzzelen in oude berichten? Zijn er nou toch twee Marieke's? Dat dacht ik in het begin ook, maar toen was er aldoor alleen maar Marieke 44 die ondertekent met Marieke, ik heb er toen eens naar gevraagd of dat nou één en dezelfde Marieke is, maar nooit opheldering gekregen. Langzaam aan raakte ik ervan overtuigd dat Marieke44 Marieke was, maar nu is er toch een Marieke die niet Marieke44 is. Ik denk inderdaad dat ik nog maar eens wat huiswerk moet gaan doen.Joann, als je volhoudt terwijl het lastig is, dan is dat een symptoom van eigenwijzigheid. En dat is, vooral in de situatie waarin wij hier allemaal verkeren, een zeer welkome en nuttige eigenschap. Je hebt je nickname "geleend"van je dochter. Kunnen we daaruit opmaken dat je vier zoons hebt? Zo was dat bij ons thuis vroeger ook, vier jongens en één meisje. Is trouwens nog steeds zo, maar niet meer thuis, uiteraard. Okee, lieve mensen allemaal, tot een volgende keer maar weer (lees: morgen). Hou het allemaal lekker droog, dat scheelt een hoop gedweil...Gr. Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Rufus, wat een ontzettend fijn bericht. Er gaar niets boven gezondheid, echt niets.En zo zie je maar weer, dat je je testament nog wel kunt uitstellen gelukkig.We duimen voor je, dat het bloedonderzoek goed is.Anna, Ik ben gelukkig weer opgeknapt, waarschijnlijk moet mijn galblaas eruit volgens de huisarts, maar ik had eigenlijk meer last van mijn maagzuur, het kwam op een gegeven ogenblik mijn neus uit( letterlijk)n Alles was beschadigd ondanks dat ik al jaren maagzuurremmers gebruik,De weekenddienst vroeg mij gelijk of ik veel alcohol dronk, kom gelukkig zeggen dat ik bijna niet meer drink, want daar werd het de laatste jaren gelijk opgegooid. Ik heb nu andere medicijnen en die helpen tot nu toe goed. Tjee wat zijn er veel online vanavond, LIefs Sneeuwwitje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Hallo RebosIk zag, dat je online bent. Ben je nog steeds een jaar ADB of ben je ondertussen AJDB (ALCOHOL JOUW DE BAAS)groetjes Sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Fijn dat het alweer wat beter met je gaat Sneeuwwitje. Zonder galblaas schijn je goed te kunnen leven (mijn tante had er ook geen), al neem ik aan dat dat ding toch een functie heeft. Heeft het vele water drinken hier nog iets mee te maken?Rufus, om even terug te komen op nicknames, wat een ontzettend schattig verhaal van je autootje. Ik ben bang dat ik behoor tot de categorie extreem saaie en dooie ADB-ers, want mijn "nickname" is echt een soort van mijn eigen naam, en mijn oma heette zo. Ik hou wel van de symmetrie ervan.Nu ga ik me echt even losrukken van het forum, want ik moet nog het eea doen, en hondje uitlaten.Voor straks allemaal welterusten, ik ben erg moe van mijn drukke dag. Morgen lekker vrij (en boodschappen doen, stoffen, zuigen, tuin als het droog is en hopelijk ook nog een beetje lezen, want ik heb een mooi boek). Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Anna, volgens mij was Rufus van het hondje en Kohtje van het autootjeGroetjes Sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Allemachies, het is inderdaad ontiegelijk druk. Zit ik een berichtje te typen onder aan pagina twee, wil ik even kijken of het goed terecht is gekomen, staat het onderaan pagina drie. En het zou me niks verbazen als dit dan weer onder aan pagina vier terecht komt...Nu weet ik het zeker....er zijn twee Marieke's. Huiswerk aan de winkel dus, wie is welke?Rufus, wat een opluchting. Ga je ook met een gerust hart (toeval) naar Turkije. Is voor ons allemaal ook een stukje geruststelling, hoor. Anna, ik vind het helemaal niet erg, hoor, dat je mij vergeten bent. (haha) Je bent inderdaad erg betrokken. Ik probeer dat ook wel eens, maar raak toch elke keer het spoor bijster. Ach, denk ik dan, anderen reageren ook, en dan pik ik het later wel weer ergens op. Maar toch complimentjes.Nou, ik ga maar eens kijken waar dit berichtje ergens terecht komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rufus Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Annaja, ik ben van het hondje maar eigenlijk van het poesje en ik heb ook een auto'tje maar dat heet gewoon auto'tje maar dat zou natuurlijk kunnen veranderen. Nog gefeliciteerd met 5 weken, grote voorganger! Wil je bloemen? Ik kom liever even langs om je persoonlijk te feliciteren, maar nu niet want ik ga straks eerst slapen. Hoop dat je nog lang op deze site actief blijft. Desnoods zonder trek!Rufus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Floortje Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 hai Ferry...ja, waar zijn de anderen, twan, badgast...ik ben alcohol nog niet de baas vrees ik.Ik zat een dag achter Anna.....ben weer terug bij af...Morgen beginnen?Helpen jullie mij?????Ik word er zo moe van....Liefs van Floortje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rufus Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Hoi Floortje,Dat is dikke sh^t! Wat is er gebeurd? Je ging zo lekker. Niets aan te doen, Keulen en Aken zijn ook niet op een dag gebouwd en niemand zei dat het makkelijk zou zijn. Diep ademhalen en een nieuw plan trekken, misschien valt er wat te leren van deze terugval, dan is het sowieso niet voor niets geweest.Morgen dag 1, ik zal met je mee gaan tellen!Sterkte met de nieuwe start!Rufus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden