ferry Geplaatst 28 september 2006 Rapport Share Geplaatst 28 september 2006 Lieve Lola,Wat ben je toch altijd hartelijk, voor een ander, denk toch eens meer aan jezelf!!Met mij gaat het heel goed, vanmiddag naar de stad geweest met de auto, is ongeveer 15 km, van ons huis vandaan. En het ging prima. Dus ik hoop dat het van gisteren, eenmalig was. Inderdaad, morgenmiddag naar de dokter. Zelf denk ik, dat ik een hulppilltje, even achter de hand moet hebben.(b.v.Librium 10mg) Om als het de kop op steekt, even te dimmen. De alcohol heeft jarenlang, de emoties verstopt. En die komen nu na bijna 7 weken droog, heftig los. En dan is de angst snel weer aanwezig. Doordat het jaren is goed gegaan, weet ik nu, dat het een paniekaanval is en geen hartaanval.Als het fout gaat.liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 28 september 2006 Rapport Share Geplaatst 28 september 2006 Zo bedankt jullie allen,en tuurlijk denk ik ook aan mezelf.Ik word alleen nooit een mens die alleen aan zichzelf denkt.Ik lees jullie net even na wat rust en wat doet dat mij goed zeg!Zo warm,ongelooflijk.Even voel ik wat vrede met mezelf.Al is het maar even,alles is meegenomen.Elk klein beetje(of veel)goeds is plus en nog eens plus.Kat,ik snap het volkomen meid.Liefs allen Lola,alweer aan het janken maar ok zo is dat dan maar.Ik ben volledig nuchter.Vandaag weer ADB.Oh zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 28 september 2006 Rapport Share Geplaatst 28 september 2006 Lola,Proficiat met ADB,Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 september 2006 Rapport Share Geplaatst 28 september 2006 Katrina, mag ook, als de draad maar weer opgepakt wordt dan mag je het noemen zoals je wilt. En opnieuw beginnen klinkt inderdaad wat minder positief als doorgaan.Moet nog ff werken vanavond, gegroet.Sterkte allemaal met de strijd, ik wens jullie een goede avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 28 september 2006 Rapport Share Geplaatst 28 september 2006 Hai BamBam,werk ze joh.Lieve groetjes Lola:present:en nog welkom.Dat had ik nog niet tegen je gezegd.Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 september 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 28 september 2006 Rapport Share Geplaatst 28 september 2006 Hallo Joann,Kom op niet de moed opgeven, morgen is er weer een dag!!!!!!!!!!!!!Probeer nu wat te ontspannen (ik weet heb nu makkelijk praten) ga desnoods opdrukken, maar blijf bezig.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 september 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 september 2006 Rapport Share Geplaatst 28 september 2006 Hallo allemaal,Wat is er vandaag al een lange dagdraad zeg, en wat is er alweer hard gevochten. Pfff, dat mis ik wel, dat ik op mijn werk niet altijd mee kan lezen en af en toe inloggen om even mee te schrijven. Maar het was veel te druk vandaag.Lola en Joann, ik heb begrepen dat jullie een zware dag hebben vandaag. Hou vol hoor. Ik kan me die enorme zucht van in het begin nog goed herinneren. Ik had vandaag ook weer even trek, maar ik kan het nu beter weerstaan. Toch vraag ik me wel eens af of het ooit overgaat.Ferry, ik ben blij dat het vandaag beter ging. Het klopt dat door niet drinken je emoties veel heviger worden, dus je straatvrees ook denk ik. Maar ook dat zal wel slijten.Groetjes, Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 september 2006 Rapport Share Geplaatst 28 september 2006 Joann, kom op meid, niet drinken zeg. Was even weggelopen tijdens het tikken van mijn berichtje, dus ik lees nu pas dat het niet zo goed gaat. Ik kom even met de bezem je gremlins wegjagen, oké!Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 28 september 2006 Rapport Share Geplaatst 28 september 2006 Joanneke,we zouden toch nog even koffie drinken samen???Ik wacht daar op je.Maar dat weet je lieverd en stop er nu mee.Niet voor mij of het forum maar voor jezelf en kids etc.Ik sta je bij dat weet je van me.Kus en tot zo?Hoop ikLola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 28 september 2006 Rapport Share Geplaatst 28 september 2006 Desnoods kom ik weer maar dit keer met Anna.Je weet Jo,hoe erg ik al in mijn eentje ben dus kom even op de koffie please en stopmet die A......Ik begrijp je wel hoor maar verdorie ik moet wat hiertegen doen.Zie mij maar weer voor je met alles erop en eraan.En ik giet die troep weg.Je weet het van me.KusLola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 september 2006 Rapport Share Geplaatst 28 september 2006 In welke hoek zitten ze, ze krijgen op hun kop hoor! :$:beer::brokenheart::: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 28 september 2006 Rapport Share Geplaatst 28 september 2006 Ach Kat,ieder mens maakt spelfouten.Zelfs jij lieverd.Het gaat om de intentie.En die zit ook bij jou erg goed weet ik gewoon.Ongewoon maar blij daarmee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 september 2006 Rapport Share Geplaatst 28 september 2006 Ik stuur wel even koekjesAnna )* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eva25 Geplaatst 28 september 2006 Rapport Share Geplaatst 28 september 2006 hoi joannik lees dat je het erg moeilijk hebt wat vreselijk vervelend wou dat ik iets kon zeggen om je op te fleuren.Ik weet wel dat ik je altijd heel sterk vind in je verhalen.Ik hoop dat je ergens weer wat van die kracht vindt om jezelf weer bij elkar te rapenen te proberen de mooie dingen in het leven te zien.heel veel sterkte liefs eva Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 28 september 2006 Rapport Share Geplaatst 28 september 2006 Dus nu tijd voor onze beloofde koffie Joann??Ik wacht op je.Kus Lola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 september 2006 Rapport Share Geplaatst 28 september 2006 Tuurlijk joh, daarvoor zijn we hier toch. Je bent echt niet de enige met trek hoor. Ennuh, ik wil graag dat je morgen weer fris en fruitig bent.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eva25 Geplaatst 28 september 2006 Rapport Share Geplaatst 28 september 2006 bedankt katrinaik zal veel proberen te schrijvenmaar ik vind jullie allemaal al zo wijs en weet dan niet goed meer wat ik moet zeggenals "broekie"van 25nou jullie gaan van me horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 september 2006 Rapport Share Geplaatst 28 september 2006 Hoi Eva,leuk toch juist, mensen van alle leeftijden. En leeftijd zegt niets over wijsheid vind ik. Nou ja, misschien een beetje. Hoe gaat het met je?Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eva25 Geplaatst 28 september 2006 Rapport Share Geplaatst 28 september 2006 hoi annahet gaat eigenlijk wel goed ben een aantal dagen aan het lezen op het forum en heb het besluit genomen om thuis te stoppen met drinkenik wist eigenlijk al dat ik niet kan minderen thuis maar wilde het toch proberenna al jullie ervaringen met sociaal drinken en dat dat eigenlijkniet gaat.Heb ik besloten jullie raad op te volgen.en stop thuis met drinken,vind het wel dood eng het is zo defenitief.Maar het is wel het beste denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden