Anna Geplaatst 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 Lolalief, trek je niets aan van vervelende opmerkingen over .....huizen. Wij weten wel beter toch, en ook wat er echt aan de hand is. Fijn voor je dat je af en toe mag inloggen, maar ze hebben gelijk dat je goed moet rusten en goed aan jezelf denken. En lekker stangen en keten en lol maken met de anderen. Lachen is een heel goed medicijn. Geen zorgen maken over ons, dat kunnen we zelf allemaal al uitstekend.Ik stuur je straks nog een pb-tje, moet nu even nog een paar andere dingen doen.Kohtje, gut ik heb eigenlijk geen idee over dat spugen (dat andere vind ik eigenlijk zo'n rotwoord). Ik dacht dat als je het er meteen uitgooit het effect nog wel meevalt, maar dat weet ik eigenlijk niet. Bij mij gebeurde het altijd pas na enkele uren als het gebeurde, en dan zat het inderdaad wel goed in mijn bloed.Tot straks,Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 Lieve Anna,Het citaat waar jij gisteren de dag mee opende vind ik zo'n citaat wat ik zelf geschreven zou kunnen hebben, vooropgesteld dat ik daar poëtisch genoeg voor zou zijn. Het antwoord dat ik Petra wat later op de dag gaf bevatte eigenlijk dezelfde boodschap als die uit jouw citaat sprak. En jij hebt het ook ervaren alsof het je op het lijf geschreven is. In dat geval zie ik een citaat als een mooie manier van je eigen ervaring, je eigen gevoel weergeven. Maar ik word een beetje kriebelig van alle mooie citaten die rondgestrooid worden alleen maar omdat ze zo mooi verwoorden hoe het zou moeten maar waar geen mens wat mee kan omdat ze vooralsnog niet uitvoerbaar zijn, te hoog gegrepen. Nou ja, nou zit ik misschien te zeuren, want ik hoef ze natuurlijk niet te lezen, ik doe het mezelf aan. Dus laat mij maar kletsen, het gaat wel weer over...Liefs, Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 Krijg nou wat....Zit ik in m'n helemaal allene uppie op het forum, typ in alle rust een berichtje en plaats het dan, zie ik dat ineens Anna en Kate me hebben ingehaald. Waar komen jullie nou ineens vandaan. Het is net zoiets als helemaal alleen op de snelweg rijden, geen sterveling te zien, en ineens word je ingehaald door een hele sliert auto's.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 Nou Kohtje, ik zit hier al een dik uur.Maar ik zag net ook dat mijn lampje niet brandde (wat betekent dat je niet ingelogd bent) maar zag mezelf wel bij ingelogd staan.Blijkbaar hapert dat dan weleens..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 En nu doof ik het lampje.Fijne dag allemaal en ga voor je doel.groetjes,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 Hai Kate,ik denk ook dat het te maken heeft met af en toe op de knop vernieuwen drukken. Dat vergeet ik ook wel eens, en zit ik dus tijdenlang naar een zwaar verouderde update te kijken. Zal nu ook wel weer gebeurd zijn. Ik neem jullie ook echt niks kwalijk, was alleen verbaasd dat ik dus toch niet zo alleen was als ik dacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 21 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 Hallo lieve Kohtje, omdat je op de eerste bladzijde al iets over m'n intro zei wil ik het best even vertalen voor je hoor,het zegt namelijk het volgende:Als je beperkingen opwerpt>lees: ik kan zus of zo niet (bereiken), dan zal het je ook niet lukken.De energieen die bedoeld worden zijn niets anders dan de positieve zowel negatieve gedachten die je hebt. ( alles bestaat uit energie toch?) Geloven in jezelf laat je er voor zorgen dat je wel slaagt. > dat is dus de stuwkrachtdie bedoeld wordt in het gedichtje.Dit tot zover.Iemand had het over spugen na het drinken. Ik ben ook zo'n spuger. Dat begon in m'n pubertijd, als ik vol begon te zitten dan kotste ik het eruit, werd er heel bedreven in, werd nooit vies, en ging dan vrolijk verder.Later ben ik het blijven doen met in m'n achterhoofd, wat er niet meer in zit hoef ik niet meer te verwerken zeg maar. Minder kater. Of het goed of slecht is weet ik niet, kiezen uit twee kwaden denk ik. Ik ben in ieder geval blij dat ik al 17 dagen niet meer sochtends een rondje door m'n huis hoef te lopen om 1. flessen weg te gooien, 2. m'n telefoon te checken om te kijken wie ik nu weer met een drankjank gebeld heb, en 3. m'n toilet te reinigen van m'n escapade van de avond ervoor.En lola, ik ken je niet maar je bent dapper dat je bent waar je bent. Je bent in een ziekenhuis. Als je lijf zorg nodig heeft ga je toch naar een ziekenhuis? Gelukkig denken al meer en meer mensen er op deze nuchtere manier over. Gekkenhuizen bestaan allang niet meer in Nederland en dan nog, als het je blijft storen deze woordkeus bedenk dan maar dat er nog altijd meer gekken buiten lopen dan binnen. Toch?hartelijke groetjes ( ik moet nog boodschappen doen en het stortregent opeens Bleuh) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 Kohltje,Wat ben je heerlijk op dreef! De buren zullen wel weer denken zit dat mens weer in d'r eentje te gieren van de lach:oLola,Way to go, girl!!!!! Ik ken je nu al heel wat maanden en nog nooit heb ik horen zeggen beter gezegd gelezen dat je iets niet op prijs stelden. En nu ineens wel. Volgende keer nog zonder sorry,he?!Over dat spugen, ik weet het niet zeker natuurlijk maar het lijkt me dat alles wat je eruit gooit niet meer in je bloedbaan komt. Maar omdat alcohol vlug opgenomen wordt kan je dat natuurlijk niet meer verwijderen. Onschuldig is het natuurlijk niet, je slokdarm was de eerste keer al niet blij toen het naar beneden ging, de andere richting op plus maagzuur vindt hij vast zeer onplezierig. Ook niet goed voor je tanden trouwens.Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 Lieve Sneeuwwitje,Vind het erg rot voor je, dat je een slechte avond hebt gehad. Had je niet de gelegenheid, om te schrijven?? Maar meid er is geen vrouw over boord. Weer met frisse moed aan de sapjes!!!Sterkte, liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 21 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 Zo hehe, terug van weg geweest. Boodschappies zijn weer binnen voor de week. Heb nog een goeie daad verricht met nog wat passanten. Een vrouw ( haar auto)werd geschampt door een vrachtwagen en de goede man had het waarschijnlijk niet in de gaten dus we zijn achter de vrachtwagen aangerend( ik gestrompeld, pfff wat een slechte conditie zeg) en we hebben hem weten aan te houden. Mooi he?Katrina, ik spuug nooit als ik niet drink hoor. En ik ben ook helemaal niet meer misselijk tegenwoordig.Ik begin nu echt wel te merken dat m'n lijf wil herstellen, heb ook een gezonde eetlust denk ik.De laatste week merk ik dat ik trek begin te krijgen, en daarvoor merkte ik dat pas als ik echt op stel en sprong moest eten, bijna onbedwingbare honger( hoewel we dat hier niet echt kennen natuurlijk maar het woord trek kan hier voor verwarring zorgen en dat wil ik niet.), met trillen enzo en chagerijnig worden tot ik gegeten had.Nee gelukkig heb ik er geen last van nu, ik ben ook wel tevreden met mezelf verder. Bolumia schijnt met je zelfbeeld te maken te hebben en anorexia schijnt met je gewicht te maken te hebben en ik ben met beide redelijk tevreden momenteel.Hey bedankt voor je bezorgdheid, thanx,zoen op je wang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 Hihi Kohtje, ik lag ook dubbel om je vergelijking met muggen. Gelukkig, had er wel behoefte aan dat er weer eens flink gelachen kan worden op het forum.Cato, goed van jullie dat je die vrachtwagen tot staan hebt kunnen brengen. Fijn dat je zo lekker in je vel zit.Ellie, fijn dat je weer op de rit zit.Nou, ik heb alle minder aangename klusjes van vandaag gedaan, op een berg strijkwerk na. En ik heb ook nog even tijd gevonden om lekker door het winkelcentrum te struinen. Niets gekocht, want ik kwam ook niet echt iets tegen, maar dat hoefde niet persé. Mij gaat het erom dat ik voor mezelf bezig was, en niet omdat het moest.Ik bofte weer enorm vanmiddag. Liep net met mijn hond over de dijk, begint het enorm te regenen. Ik kwam helemaal doorweekt weer thuis, en je raad het, toen was het inmiddels weer droog!Maak er een fijne avond van. Bij mij is de voorraad Rivella, Spa, CC en sapjes weer aangevuld. Dat doet me trouwens denken aan mijn boodschappen vanmiddag. Vroeger stond ik altijd met een flinke voorraad wijn in mijn kar bij de kassa, en geneerde me daar wel eens voor. Maar toch heb ik daar nooit rare reacties op gekregen.Vanmiddag stond ik daar met mijn kar vol met 4 pakken Spa Clear, 1 pak Crystal Clear light, 2 flessen Crystal Clear, 3 flessen Sisi, 1 fles Rivella (drink ik alleen 's avonds) en 2 pakken sap. Kreeg ik van 2 mensen rare blikken en een opmerking over de hoeveelheid frisdrank die ik insloeg! Snappen jullie dat? Ik drink dat echt niet allemaal alleen hoor, mijn kinderen kunnen er ook wat van. En geloof me, woensdag sta ik daar weer met de halve kar vol. De wereld op zijn kop als je het mij vraagt. Een halve kar vol frisdrank is raar, maar zes flessen wijn niet.Groetjes, Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 Ik ben vandaag toch niet de enige die het droog houdt, hè? Nou ja, de avond is nog jong, hier kan het ook nog helemaal mis gaan. Die kans is groot voor zover ik het nog kan bekijken, want dat valt `s avonds niet mee. En als ik het niet droog houd is dat misschien ook wel weer eens nodig. Kwaad kan het niet, als het maar niet te lang doorgaat. Dan wordt het vervelend..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 ????????????????????????Wat is er aan de hand Kohtje? Ineens weer zin om te drinken?Het is natuurlijk jouw keuze, als je denkt dat je het aankunt, maar ik wordt wel heel verdrietig als jij nou ook al de mist in gaat.Ik had al een planning gemaakt om te beginnen met een kopje thee, om daarna over te stappen op een sapje of de Rivella, daar ben ik nog niet helemaal uit. Geen zin om mij gezelschap te houden?Liefs, Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 Lieve, lieve Anna, Ik had het over het weer lieverd. Rustig maar. Niks aan de hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 Oooooooooh (zucht) gelukkig. Ik begreep het weer eens helemaal verkeerd :$Heb ik helaas wel vaker last van. Ik ben dan ook altijd een dankbaar slachtoffer van mensen die graag practical jokes maken; ik trap altijd overal in en neem alles serieus...Oké, dan ga ik nu mijn kaarsjes aanmaken, gezellig.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 21 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 Marieke, Heel veel sterkte, je gaat vast wel lekker slapen straks met deze medicijnen, lekker in je eigen bedje.Goed dat je hulp hebt gezocht, geef je maar even over aan anderen,Wat er ook is, het gaat voorbij, ongemerkt, dag na dag, echt waar.Liefs van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 Marieke, heel moedig van je dat je die stap genomen hebt. Ik hoop dat je nu de hulp krijgt die je nodig hebt. Je hebt zelf in ieder geval de eerste stap genomen.Katrina, Joann was vandaag naar het dolfinarium. Die zal wel bekaf zijn als ze thuis is. Ennuh, ontzie me een beetje ja? Ik meende het, over die practical jokes. Dat zul je wel merken als je het in de praktijk gaat brengen. En de kaarsjes laat ik aan, lekker puh.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 21 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 Ik heb ook kaarsen en een wierookje en de kachel aan. En ik heb mezelf verwend met een sprookjesfilm; De kronieken van Narnia.Lekker na het journaal met een zak chips op de bank in m'n flanelletje.En straks heerlijk slapen op m'n nieuwe donzen hoofdkussen. Prettige avond medestrijders en strijdsters,ennuh Kohtje, je had mij ook effe hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 Hihi, dat is inderdaad een goede Katrina. Zouden ze zich nog steeds afvragen hoe het nou zit?Joann, leuk dat die walrus het nog wist. Is'ie nog steeds zo om te gieren? Ik moest met de jongens wel drie keer naar hem terug, en uiteindelijk hebben we de laatste tijd daar maar vol gemaakt. Dat beest gaf me daar een show weg toen wij daar waren, ongelooflijk.Dat wordt de volgende vakantie dus een dierentuin. Met kleine kinderen is die in Amersfoort ook heel leuk. Niet zo duur, niet te groot, en met een leuke, vrij veilige en overzichtelijke speeltuin erbij, zodat je zelf ook nog even kunt gaan zitten. Maar Rhenen is natuurlijk ook heel leuk. Of Antwerpen.Het is inderdaad vrij rustig vanavond. Ik heb wel af en toe gekeken, maar zat ik tv te kijken.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 Blij dat het zo leuk was Joann, en dat je kinderen zo genoten hebben. Leuk toch, zo'n dag samen, al ben je 's avonds gesloopt.Dit soort dagen kon ik altijd wel droog houden hoor. Je hebt toch helemaal geen gelegenheid om...Maar als ik dan 's avonds eindelijk bekaf of de bank zat, ja dan zat ik mijn vermoeidheid wel op de verkeerde manier weg te werken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden