Spring naar bijdragen

Dinsdag 24 oktober

cato39

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 67
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

CG, een bakje koffie kun je krijgen. Maar het is echt wat te ver op de fiets hoor, ik woon in het midden van het land. Die boeken van Enid Blython ken ik wel, is inderdaad van voor Joann's tijd denk ik. Ik vond er trouwens niets aan, veel te braaf. Ik las liever jongensboeken, zoals de mevrouw van de rijdende bibliotheek dat toen noemde. Ik spoorde niet helemaal volgens haar. :D

Joann, ik ben al vele jaren geleden dat ik 's morgens móet douchen, anders komt er van de hele dag niets terecht. Ben ik niet op gang te krijgen. Dan maar vroeger op voor de douche. Ik ervaar dat trouwens al lang niet meer zo.
Lekker toch, die kids voor de tv? Ik ben nooit zo'n spelletjesmens geweest, dus ik was altijd blij als ze even tv wilden kijken. En nee, voor alle opvoedkundigen die me erop willen wijzen dat altijd tv kijken niet goed is voor een kind, ze zaten níet altijd voor de tv. Meestal konden ze daar niet eens de rust voor opbrengen.

Marieke, ik zag je berichtje verschijnen terwijl ik dit aan het typen was. Je hebt een paar zware dagen gehad. Maar wat fijn dat je er zo voor je zus kon zijn. Het komt nu vast wel weer goed tussen jullie. Je bent dus zeker niet naar dat gesprek bij het GGZ geweest? Ik hoop dat je van je huisarts nog een receptje krijgt, en dat je dat gesprek binnenkort alsnog hebt. Je bent een kanjer :present:

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Marieke,

Gecondoleerd met het verlies van je zwager, veel sterkte de komende tijd. Hou het droog.
Leg het goed uit aan je huisarts, dan kan hij of zij, je nu in deze moeilijke tijd, niet weigeren, voor te schrijven. En probeer dan zo snel mogelijk, een afspraak met GGZ, te regelen.

Liefs Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Sneeuwwitje,

Wat vervelend om te lezen joh, dat het niet zo goed gaat. De afgelopen week heb ik het e.e.a. niet kunnen volgen vanwege hectiek op t werk en een computerstoring dus misschien vragen naar de bekende weg: waar had je de antibiotica voor? Meestal geeft deze geen klachten van pijn en downgevoel, zit er toch ook niet wat anders te werken?

Anna, ok, dan kom ik alleen op de koffie ook goed, graag sterk zwart. Ja Enid, dat was ook inderdaag erg braaf, ik las graag arendsoog en de boeken van tarzan, pietje bell, dik trom, kruistocht in spijkerbroek en nog heel veel meer als er maar letters instonden, trouwens dat is nog steeds zo.

Joann, lekker met z'n allen voor de tv lummelen is ook niet erg, voor jou een goed excuus om niets te hoeven. Na een week vakantie kost het voor iedereen weer bergen energie om in het gareel te lopen. Gun jezelf en de kids de tijd. Heerlijk he zo'n avond voor jezelf, die moet je koesteren zal ongetwijfeld weinig voorkomen.

gr. CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Marieke,

Gecondoleerd met je zwager...

Als er iets is wat ik voor je kan betekenen laat het me dan gerust weten...ik ken je niet persoonlijk maar we hebben een gezamelijke band met elkaar namelijk alcoholisme...en het herstel daarvan...

Met z'n allen samen kunnen we veel meer bereiken dan alleen...

Ik wens jou en je familie veel sterkte en liefde toe..

Groetjes,

Ziza

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sneeuwwitje, wat vervelend dat het niet goed met je gaat. Het is ook niet niks, al die toestanden rond het bedrijf en dan ook nog problemen met je gezondheid. Ik hoop dat je het wel droog houd, bij antibiotica mag je niet drinken, want dan werkt het onvoldoende. Beterschap.

CG, ik las dezelfde boeken vroeger. Verslond sowieso alles wat leesbaar en spannend was. Ik heb nu ook een mooi boek, Poorten van de nacht van Brigitte Riebe. Een historische roman (hou ik van op zijn tijd), oorspronkelijk uit het Duits. Is weer eens wat anders dan die oorspronkelijk Engelstalige literatuur.

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lola, fijn dat je thuis bent en dat het goed gaat. Ik hoop dat je lekker kunt slapen vannacht. Neem maar rustig de tijd voor je pb-tjes hoor, die lopen niet weg. Denk eerst aan jezelf.

Marieke, gewoon even de situatie uitleggen, dat moet die huisarts toch wel kunnen begrijpen. En uitleggen dat het maar tijdelijk is. En ondanks alles toch maar weer 5 dagen ADB! Top! Ik zal aan je denken vrijdag.

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten Katrina. Ik moet morgen boodschappen doen, zal ik anijs voor je meenemen?

Ik heb verdorie net een stuk van mijn kies afgebroken. Op een dropje, jawel. Het doet geen pijn want de zenuw is er al uit, maar toch balen. Dat wordt dus een bezoek aan de tandarts.

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna, wat is dat nou, nog steeds niet DdB = Drop de Baas

LOla lieverd, heel fijn, dat je weer thuis bent.
Doe je het wel kalm aan.

IK moest van mijn internist heemaal van de medicijnen af,(anafranil) die ik 20 jaar heb gehad voor mijn straatvrees/paniekaanvallen
Ik heb daar nl. een droge mond van en heb daardoor aangeleerd, om heel veel water, fris te drinken.
Ik moet daarom zoveel plassen 's nachts, dat ik nooit in een diepe slaap kom, dus altijd moe.

Ik heb anafranil nu in 3 maanden bijna helemaal afgebouwd, maar ik moet met andere beginnen, sinds drie weken en dat durf ik niet.een heel nieuw middel Lexapro Maar ik word nu zo depri en angstig, dat ik er vanavond toch mee begonnen ben. Het is wel duidelijk dat ik niet zonder kan, maar ik wilde het bewijzen en lukte niet. Weer een teleurstelling,maar eens moet er toch wat gaan lukken en ga we weer door met ADB.
Baal gewoon van mezelf.

Liefs Sneeuwwitje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Sneeuwwitje,

Wat vervelend, voor je, de ene mens krijgt alles, over zich uitgestort en de ander niets. Het is niet eerlijk verdeeld. Jammer, dat je zo bang bent voor, dat nieuwe middel. Want je hebt het toch wel nodig, blijkt nu. Ik zou het toch echt consequent gaan gebruiken. Anders heb je kans, dat je nog meer aanvallen, van paniek gaat krijgen en dan ben je nog verder van huis. En worden de problemen, nog groter voor je.
En ligt de verleiding, om te gaan drinken weer op de loer.
Ik wens je veel sterkte, liefs.
Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...