BamBam Geplaatst 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 Cato, knuffel terug.Ik ben ook blij met jullie. Virtuele vrienden, praatkameraden. Een beetje vreemd maar wel lekker, net Rivella! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 En ik moest weer om jou lachen BamBam,het staat zo droog op zo'n forum hihi.Moest nu ook lachen en ook voor het eerst.Pfff, wat nam iedereen zichzelf serieus vandaag zeg....kGa nu op de bank onder m'n dekentje, heb m'n flanelletje al weer aan.Veel liefs, en voor de chago's onder ons...Morgen weer een nieuwe dag.Cato Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 Evaatje, weet waar je aan begint. Dit weekend even bijlezen??? Tot ooit, zal ik dan maar zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 Hihi BamBam, ik heb sinds enkele weken ook (weer) last van rondvliegende gedachten, bij voorkeur zo'n stuk of vier tegelijk. Raakte ik in het begin helemaal van in paniek, maar nu begint het een beetje te wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 Nou, dat teddyberen is goed te doen..Lekker zitten en luisteren...jullie chagarijnen jezelf er gewoon doorheen. Soms kun je vrolijk op dit forum beginnen en er chagarijnig van worden, maar andersom kan dus ook heel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 Dat is waar Kohtje, heb ik ook al vaker ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 HAHAHA, Ja Eva tot ooit!Meesterlijk Kohtje, zo en nou ga ik echt op de bank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 Lekker banken Cato.Maar vier Anna???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 Bank ze Cato. Ik zit een nieuwe frisdrank te proberen, Roosvicee 50/50 (half vruchtensap, half water) zonder suiker en zoetstoffen. Best lekker, ga ik vaker kopen. Ik heb nu sinaasappel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 Vier hoofdlijnen BamBam, de rest vliegt wat dieper onder de oppervlakte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 Ik voel me een beetje een eenzaam teddybeertje. Niemand praat meer tegen me. Ik ga weg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 Och Kohtje toch, ga ook lekker op de bank bij je houtkachel.Dank voor je aanbod, lief van je. Je schiet toch niet in een dip terwijl wij juist weer wat omhoog krabbelen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 Ik wil wel met je praten hoor Kohtje. Ik ben alleen niet chagrijnig op dit moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 Jij ook niet meer BB? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 nee. ben alweer een beetje blij. Heb vanmiddag even toegegeven aan de somberte en dat helpt vaak wel. Zit nog wel in over m'n werk maar morgen is er weer eendag. Dan ga ik daar weer over nadenken. Ik moet! met de hond uit. Ze pruttelt en haar buik zegt;prrrrrrt. Niet alleen haar buik trouwens........Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petra Geplaatst 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 Domme Kohtjeeen teddybeer moet altijd gedragen wordenkan niet weglopenligt daar maar afgedankt op het bedjeals de meisjes weer een ander spelletje met elkaar hebben bedachtarme teddykoh.........ik zie een traan glinsterenin de bruine kraaloog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 Pffoehh! Laat haar maar gauw uit BamBam. Dat wil je niet hebben in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 Dat is zielig Petra, voor Teddykoh. Nu ben je bijna wel verplicht even tegen hem aan te leunen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 Jullie zijn toch wel een lekker stel hoor. Ik zit hier maar te grinniken en mijn Anna zit me steeds maar verbaasd aan te kijken. Nou ja, andersom gebeurt ook regelmatig. Ondertussen zit ik met kromme tenen te luisteren naar allerlei mensen die denken dat ze de X-factor hebben...Brrrrrrrrrr.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 En ook wel een lief stelletje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petra Geplaatst 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 Ok dan,alles beter dan wansmakelijke RTL-programmatuurdan kun je nog beter in mijn armen liggen, Teddykohik leun even tegen je aan danveeg je traantje afen al die stoute meisjes, ontrouw als altijdkomen je morgen wel weer knuffelenals ze niets anders te doen hebbenzo zijn meisjes nou eenmaalen beertjes begrijpen zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 Oh gelukkig, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 Anna, meen je dat nou? Typfoutje zeker....Dank je wel Petra. Toch wel weer fijn om teddybeer te zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petra Geplaatst 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 Anna!ik denk dat ik dat laatste niet heb gelezen!teddyberenhuwelijken zijn heilig hoor!daar komt geen vals konijntje tussen stokenmet van die grote onschuldige ogen, jaja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden