Spring naar bijdragen

Zaterdag 4 november

Anna

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 104
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Niks geintje, Ferry! Deadline maandag. Beetje veel getreuzeld in het begin. Dus moet ik nu EIGENLIJK FEITELIJK werken. Was ik afgekickt van het forum, heb ik er weer een verslaving bij...

Trek je trouwens niks aan van je 'vrienden'! En succes met de vogels! Als je er wat te veel hebt: ik heb twee katten... :D

Fran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben weer terug, meteen maar 2 pakjes gehaald...
Joan, t lost niets op weet ik, maar even proberen of een glaasje cola ook wat voldoening geeft.

bambam, olifantenslurf ken ik...is een leuke

man ik heb om de haverklap honger, dit vreet allemaal wel energie. meteen ook even wat te eten erbij.

Kohtje, plagen ze je in je hoofd? Pak ze een voor een aan. Kijk ernaar en zeg dat gremlim moet opdonderen, pak dan de volgende. Misschien helpt het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze verslaving is wel iets gezonder denk ik.
Fran werkse, zet um op.

Moesje ga maar lekker eten. Wel uitkijken met wat je eet. In beginweken adb at ik weinig chips en doppinda's. Daar krijg ik altijd zo'n biertrek van.
Eet nu pistachenootjes met Rivella. MMMMMMMMMMMMM

Kohtje sla ze op hun bek. Tsjakka!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Femmy, gefeliciteerd met een week ADB.

Marieke, vervelend. Ik kan me voorstellen dat je daar inderdaad niet vrolijk van wordt. Het vergt ook ontzettend veel energie om dan de boel weer bij elkaar te rapen en proberen weer "gewoon"verder te gaan. Lekker gezellig maken met brie en slaatjes werkt van de buitenkant, maar niet van binnen.

Kohtje, Jaag ze weg die rotdingen.

Moesje, praat het lekker van je af hier. Je hebt het niet gemakkelijk.

Fran, jij was toch diegene van die mooie lingerie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig..ik voel me al wel iets beter bambam.
Anna, mag ik je vragen, je ex had al een ander huis gehuurd? En ook een andere vrouw soms?
Misschien wel een te persoonlijke vraag hoor...

Wel heel frapant, dat ik me hier vrijdags inlog als nieuweling en zaterdag ontdek dat hij een ander heeft. Je zou haast denken dat het zo had moeten zijn.....ik ben blij dat ik hier nu ben en er over kan praten, ik weet niet wat ik nu anders had gedaan.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, wat een hoop berichten na een rondje met de hond. Fran, het is al laat, kun je nu nog werken? Misschien beter morgen vroeg op en dan afmaken? Maar dat weet jij zelf beter, wat voor jou het beste werkt.

Kohtje, bij mij zitten ze ook wel eens in mijn hoofd. Soms helpt het als ik ze speelkwartier geef, mogen ze even vrij rondrennen. En daarna spreek ik ze dan weer vermanend toe.

Moesje, die honger komt meer voor, heeft allemaal met het stoppen te maken. Bij mij wordt het nu minder (zegt ze met een zak chips naast de computer).

BamBam, ook lekker, pistachenoten. Zullen we een paar ruilen, Dorito's tegen een paar nootjes?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Anna, bedankt. Dorito's is voor zeeeer bieropwekkend. Ik pas. Eet nu gepofte kastanjes, ook fijn.
Moesje, gelukkig dat het iets beter gaat.
Lieve mensen, ik ga afsluiten. Als ik nog langer mee blijf kletsen slaap ik slecht. Effe opslomen moet ik.

Hou de Gremlins buiten de deur. Weltrusten. Zie jullie morgen.

Oh ja succes morgen Ferry en blijf sterk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke voor jou nog even...niets is zo rot als een man die geen interesse in je toont. Ik kan het weten. Het vreet van binnen.
Ik weet nog goed, dat ik in de tuin bezig wilde en een oud kloffie aangetrokken had. Ik was heel vrolijk en wilde een leuke situatie van het werk vertellen waar ik ontzettend om gelachen had die dag. En terwijl ik aan het vertellen was en zelf enorm moest lachen, zei hij ineens tussendoor..wat je nu aan hebt staat ook van geen meter...nou ja...weg leuk verhaal, weg vrolijke gevoel. En dan ook nog stom kijken. En dat is maar 1 ding...
Kop op meid, wees maar trots op jezelf. Soms helpt het wel eens om op dezelfde manier een keer te reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...