Spring naar bijdragen

Zaterdag 4 november

Anna

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 104
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Moesje, dat herinner ik me ook uit de periode direct nadat mijn ex gezegd had dat hij een huis gehuurd had (wist ik allemaal niets van) en weg ging. Het leek wel alsof ik een tijdje helemaal niets voelde. Het is niet anders, ik ben bang dat je daar allemaal doorheen moet. Als je de fles maar laat staan. Dat deed ik namelijk niet, en dat maakte het nog erger.

Liefs, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moesje,
Vaak komen emoties pas later. 't Is ofwel een soort zelfbescherming van de geest, ofwel iets wat ooit 'aangeleerd' werd (niet mogen voelen, bedoel ik).

Joann,
Ik laat die gremlins voorlopig lekker op mijn hoofd zitten. Truc van de alcoholist: laat ze zitten waar je er niet bij kunt. Nu mogen ze nog even. Als ik mijn deadline gehaald heb, probeer ik weer even een lifeline uit te gooien.

Anna,
Je mag ook gewoon mijn huis komen vegen met die bezem van je.

Fran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Francesca,

De blauwe knoop is een vereniging of iets dergelijks waarvan de leden niet drinken en niet roken. Ik weet niet of ze zich verder nog van iets onthouden. Staat te boek als uitermate saai.

Voor dat olifantengedoe moet je bij Joann zijn. Het heeft iets met die reclame te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is een gohstbuster.
Rook maar door. 1 verslaving tegelijk aanpakken, is misschien wel verstandig.
Laat de geest in de fles en laat de dop-kurk erop.

Moesje, welke drankjes die ik gisteren heb voorgesteld, heb je al uitgeprobeerd

Drink momenteel veel optimel. Ken je ook goedkoop mee naar de sauna. De rotzooi eruit zweten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Joann,

Vanmiddag had ik het even moeilijk, zoals je weet heb ik vogels. Het is nu tentoonstellingstijd. En ik heb dit weekend mijn eerste tentoonstelling. Dan kom je mensen tegen, die je een jaar niet hebt gezien. Ze brengen als ze je zien, al vast een glas voor je mee. En nu moest ik zeggen, neen dank je, ik drink niet. Kijken ze, even raar en vragen, wat wil je dan? En het probleem was opgelost, Maar de trek was heftig en ik heb inwendig, wat geknettert. Maar wel overleeft. Morgen moet ik de vogels weer ophalen en zal het wel weer even moeilijk zijn, maar dat red ik ook wel. Ik ga even de hond uitlaten.

groet Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...