Anna Geplaatst 4 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Nou ja, kwaadheid en pijn kan ik me in jouw geval wel voorstellen moesje. Laat het maar over je heen komen hoor. Je moet het toch allemaal verwerken.Lukt het een beetje, ook met ADB? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Ik geloof dat ik een vlammenwerper nodig heb voor de mijne. Maar zo'n kaal, verbrand koppie staat niet zo leuk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 heel kort maar even tranen en meteen val ik weer in een gevoel van stom voor me uitkijken en weer niets voelen......denk wel aan drinken, maar ook weer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Er staat nog een half krat bier in de kelder en plenty of sterke drank in de kast....tis zo makkelijk...moesje in een roesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 4 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Ja Moesje, dat herinner ik me ook uit de periode direct nadat mijn ex gezegd had dat hij een huis gehuurd had (wist ik allemaal niets van) en weg ging. Het leek wel alsof ik een tijdje helemaal niets voelde. Het is niet anders, ik ben bang dat je daar allemaal doorheen moet. Als je de fles maar laat staan. Dat deed ik namelijk niet, en dat maakte het nog erger.Liefs, Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 4 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Fran, doe maar niet die vlammenwerper, lijkt me geen gezicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Over nicotine gesproken, ik ga even een pakje halen. tis alweer op....zo terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 4 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Pfff, ik rook niet, ik drink niet (hoewel de gedachte alweer opkomt, jaja, zaterdagavond hè), maar ik heb net wel een enorme zak chips opengemaakt. Mag dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Hallo dames,Moeilijk die trek, maar hou de dop erop. Dan kun je morgen trots op je zelf zijn. En geen kater, plus kinderen blij. Dat weegt toch niet op tegen dat glas van nu?????Sterkte en wijsheid.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Hallo Anna,Niet roken en niet drinken, lid van de blauwe knoop??geintje).Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 4 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 De kinderen zijn bij mij niet thuis Ferry. Maar geen zorg, ik doe het niet hoor.Ennuh Joann, chips is héél erg slecht voor mijn lijn hoor! Maar ik heb daar vanavond geloof ik even sch**t aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Moesje,Vaak komen emoties pas later. 't Is ofwel een soort zelfbescherming van de geest, ofwel iets wat ooit 'aangeleerd' werd (niet mogen voelen, bedoel ik).Joann,Ik laat die gremlins voorlopig lekker op mijn hoofd zitten. Truc van de alcoholist: laat ze zitten waar je er niet bij kunt. Nu mogen ze nog even. Als ik mijn deadline gehaald heb, probeer ik weer even een lifeline uit te gooien.Anna,Je mag ook gewoon mijn huis komen vegen met die bezem van je.Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 4 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Ik ben niet officieel aangemeld Ferry. Misschien moet ik eens kennis gaan maken. Weet jij waar ze zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 4 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Fran, deal, als jij die ramen van mij komt zemen. Is er vanmiddag alweer niet van gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Sorry, beetje laat antwoord.. Multiculti gremlins. Van alle markten thuis. Eén geluk, ze hebben niets met drank...maar verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Kan iemand me vertellen wat:a) de blauwe knoop is? wat dat olifantenslurfgedoe is?Met dank,Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 4 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Francesca,De blauwe knoop is een vereniging of iets dergelijks waarvan de leden niet drinken en niet roken. Ik weet niet of ze zich verder nog van iets onthouden. Staat te boek als uitermate saai.Voor dat olifantengedoe moet je bij Joann zijn. Het heeft iets met die reclame te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Hier is een gohstbuster.Rook maar door. 1 verslaving tegelijk aanpakken, is misschien wel verstandig.Laat de geest in de fles en laat de dop-kurk erop.Moesje, welke drankjes die ik gisteren heb voorgesteld, heb je al uitgeprobeerdDrink momenteel veel optimel. Ken je ook goedkoop mee naar de sauna. De rotzooi eruit zweten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Hallo Joann,Vanmiddag had ik het even moeilijk, zoals je weet heb ik vogels. Het is nu tentoonstellingstijd. En ik heb dit weekend mijn eerste tentoonstelling. Dan kom je mensen tegen, die je een jaar niet hebt gezien. Ze brengen als ze je zien, al vast een glas voor je mee. En nu moest ik zeggen, neen dank je, ik drink niet. Kijken ze, even raar en vragen, wat wil je dan? En het probleem was opgelost, Maar de trek was heftig en ik heb inwendig, wat geknettert. Maar wel overleeft. Morgen moet ik de vogels weer ophalen en zal het wel weer even moeilijk zijn, maar dat red ik ook wel. Ik ga even de hond uitlaten.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden