wolfje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Hoi, Ik ben Ageeth.Ik ben al jaren een hevige drinker. Stiekum. Ik lijdt al geruime tijd aan een ernstige depressie en slik hiervoor sinds kort anti-depressiva. Maandag ging het radicaal mis. Medicijnen gebruikt en daarna 2 glazen alcohol gedronken. Uiteraard viel het mijn man op. Ik had geen controle meer over mijn bewegingen en wankelde op mijn benen achter het fornuis. Grote ruzie, waarna ik bekend heb alcoholiste te zijn. Nog meer ruzie. Ik ben de deur uit gegaan in de auto gestapt en weggereden. Veel later kwam ik tot mijn positieven op de stoep van het politieburo. Hoe ik daar gekomen ben weet ik niet. Sinds die maandagavond geen druppel meer gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Welkom Wolfje....neemt de laste gebeurtenis als een teken dat het is niet te laat...kon ergere dingen gebeuren...ik wens je veel succes om de weg naar nuchterheid...makkelijk is het niet maar het is zeker de moeite waard!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Welkom Wolfje.Ja, AD en alcohol kunnen niet samen. Ze versterken zich.Goed dat je de schrik te pakken hebt. Zal je sterken in de mening dat je niet meer kan drinken.Kom maar schrijven op Ditjes &Datjes draad als je het moeilijk is.er zal altijd wel iemand zijn die je kan opvangen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Welkom Wolfje,je onbewuste bracht je gelukkig naar een veilige plek,en jammer van de ruzie, maar laat het je partner maarduidelijk zijn hoe het er voor staat bij jou. Misschien kunnenjullie er later neutraler over praten en kan hij je steunen.Hij zal er vast en zeker achter staan dat je ADB gaat worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Hallo Wolfje, ineens dringt het dan tot je door dat dit niet is wat je wilt, lijkt me. Je weet ws. wel dat alcohol de depressie versterkt? Voor mij was dat een belangrijke reden om te stoppen met alcohol, het werd me ook sterk aangeraden door de psycholoog waar ik een tijdje in behandeling ben geweest. Ik vind het knap dat je het uitgesproken hebt naar je man, en ook al is er eerst ruzie, hopelijk kan hij je straks steunen. Goed ook dat je het forum hebt gevonden, hier kun je veel steun vinden, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Ben je van plan helemaal te stoppen met alcohol? Ik wens je in ieder geval veel succes en sterkte en hoop je te zien op de dagdraad. Groet van Josje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jim Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Sterkte Wolfje! Jim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Hallo Wolfje,Ik ben net als jij nieuw hier op het forum en ook is dit mijn 4e dag zonder alcohol.Het valt niet mee om het droog te houden in het begin, maar ik voel me nu toch al een beetje beter,ook al slaap ik slecht en zwetende onrust!Zullen we het volhouden? Elke dag een stapje?, dan zal je depressie ook zeker verminderen of zelfs verdwijnen.Toi Toi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden