BamBam Geplaatst 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst 16 november 2006 Trusten Ferry, Joann ben nog niet weg Bijna hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 16 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst 16 november 2006 is al uitgezet, maar het is maar goed dat er een overlopje opzit anders had ik nu staan dweilen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst 16 november 2006 Hoi BB,En moeten we komen dweilen????????/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst 16 november 2006 hihihi, net niet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst 16 november 2006 Maar voordat het nu straks koud is ga ik maar een duik nemen.Slaap wel allemaal, tot morgen.BB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 16 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst 16 november 2006 Joann, ik wens je een heerlijke nachtrust. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst 16 november 2006 Welterusten allemaal.BB, verstandig, alles wat rustiger doen. Ik herken dat wel, wat jij beschrijft. Zou voor mij waarschijnlijk ook een goed idee zijn, maar wel moeilijk. Hoewel, volgens mij ben ik niet altijd zo heel druk hoor. Nou ja, ik zal eens proberen erop te letten, ik weet het eigenlijk niet. Alleen dat ik jouw verhaal over hoe je op een vergadering op die stoel zat, en in die auto, wel herken.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst 16 november 2006 Zo, weer terug van de partner relatiegroep. Was een bijeenkomst vol herkenning, emoties kortom heftig.Onderwerp vanavond was eenzaamheid bij zowel de partner als bij de verslaafde... Er is héél veel eenzaamheid. Maar nu is er vooral vermoeidheid. Ga zo nog even douchen en dan slapen. Voordeel van de douche is dat je hem pas aanzet als je er onder gaat. Is wel wat anders dan een bad. Daar kom je volgens mij pas in als het water al weer koud is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst 16 november 2006 Femmy, een huisarts heeft geheimhoudingsplicht hoor. Hoe moeten de mensen in jouw wijk het te weten komen?Ik ben ook altijd nog in staat geweest te functioneren, voor mijn kinderen te zorgen. Ik denk dat ik gerust kan zeggen dat ik een goede moeder ben, zelfs al dronk ik. Dat is juist ons kenmerk, dat we onszelf tekort doen. En ik kon ook eindeloos doorgaan met voor alles en iedereen te zorgen, als ik mijn wijn maar dronk. En dan voelde ik me fijn, en vrolijk, behalve de keren in het weekend dat ik echt te ver ging.Nu moet ik toegeven dat ik moe ben, dat mijn leven vaak niet leuk is, en dat ik geen 25 meer ben en de hele wereld aankan. Maar ik leef tenminste niet meer met een leugen.Ik denk dat Ferry gelijk heeft, jouw neerslachtigheid na twee weken niet drinken heeft met het stoppen te maken. Als je langer niet drinkt, kun je leren af en toe rust te nemen, krijg je weer energie om even goed een spelletje met je zoon te doen. Het kost tijd Femmy, en ik snap dat dat niet meevalt. Je wilt het nu.Maar doorgaan met drinken, betekent dat je geleidelijk aan steeds meer nodig hebt. Ik kan het weten, ik heb het meegemaakt. Denk erover na, en ga toch maar eens met je huisarts praten. Of desnoods met een andere arts. Of misschien kun je Tactus om advies vragen?Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst 16 november 2006 He, was in slaap gevallen met de kindje...kruip er ook zo maar weer in. Wilde iedereen alleen nog even een fijne nachtrust wensen..Femmy, ik herken wel dat door blijven gaan.. en vooral ook voor een ander, tijd voor jezelf...? nou nee neem ik ook niet altijd en doe je dat wel, ja dan komen er toch meer emoties boven , dan je dacht. mmmh, vandaar ook het icoontje military woman, en later de nurse.Ik ben wel steeds ook van plan om ontspanning voor mezelf te nemen, maar dat komt er dus steeds niet van; betaal ook nog steeds de sportschool waar ik niet heen ga...zo jammer, zit ook een lekkere sauna bij enzo.En ze zullen toch ook niet zomaar je bij je kinderen weghalen, ofzo, dan moet je het wel heel bont maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
monique Geplaatst 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst 16 november 2006 Hoi Anna, om even antwoord te geven op je (hele normale) vraag: dit liep in der loop van tijd op. "Gewoon"donk ik dan een liter op een avond, maar als er iets vervelends ofzo gebeurde had ik zo iets van "maakt mij `t allemaal wat uit"en ging ik steeds een stapje verder. (net als jij al zei :$m van de weekeinde maar niet te spreken.) Ik wil je nog wel even bedanken voor je goede raad, maar ik probeer het zo even, ik weet niet of jij veel steun heb gehad? Maar met m`n jongen`s en m`n vriends steun moet ik dit gewoon zo zien te redden. groetjes van Monique. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
monique Geplaatst 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst 16 november 2006 Hoi Ferry, jij ook bedankt voor dit welkomsgebaar, en ik ga nu nog even op m`n nestje zitte (m`n eitjes uitbroeden) groetjes van Monique. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst 16 november 2006 Ik had nog wel een vraagje,Willen jullie morgen voor me duimen als "mijn vriend"weer thuis komt? En is het verstandig om de kinderen ook te laten weten dat papa iemand anders heeft leren kennen, of moet ik ze dat besparen? Iemand zei me vandaag, dat ik alleen maar moest vertellen, dat we uit elkaar gaan omdat papa en mama niet meer met elkaar kunnen anders gaan ze hem beschuldigen..., maar een ander zei me (iemand van jeugdzorg) dat we de kinderen gewoon eerlijk moet vertellen (zodat ze het ook niet van een ander horen, of iets opvangen als je met iemand erover praat) hoe het is....vindt dit zeer moeilijk....omdat ze nog zo jong zijn. (6 en 4) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst 16 november 2006 Dank je Marieke, ik zal me proberen goed te houden, maar moeilijk is het zeker.Laten we maar niet wat gaan drinken, daar had ik net ook wel zin aan, maar denk toch dat ik ook maar lekker naast mn 2 hummeltjes ga liggen.Hoop dat je buikpij over gaat!Welterusten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden