BamBam Geplaatst 22 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Lianne, check.Bushokje in de winter...hoe kom je erop.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Hoi Bambam,Wat zal mijn hond jalours zijn op die van jou, op de bank , daar zal die wel van dromen. (geintje)Heb je wel een zachte vloer? of heb je hun kussen?groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 goed zo Marieke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Heerlijk Marieke, je bent veel, ja hoe moet ik het noemen.....levendiger geworden.Daar moet de omgeving denk ik aan wennen, aan die ander Marieke.Hoe is het met je blaasontsteking? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Ja Bam Bam, dat had ik nou ook, met dat bushokje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Joann, Zijn je kindjes weer een beetje opgeknapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 BamBam,Lekker chinees koken is helemaal niet zo moeilijk, zal een keer een makkelijk recept voor je opzoeken.makkelijk en snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Lianne,Mooi sjaaltje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Lijkt hier wel een one apple show. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 HIHI marion Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Bushokje was spontane opwelling..net als mijn hele mail.Ik houd er gewoon niet van om verstoppertje te spelen. Ben echt wel bereid om het goed in iemand te zien en vooral niet blind voor min eigen fouten (maar nog niet kunnen ontdekken LOL )Maar was een beetje klaar met dit verhaal..fijne avond iedereen..En Katrina (in kolommen)als je de behoefte voelt...of niet.of wel..het kan vriezen.. het kan dooien..volle maan.. lange nachtenvolle vaatwasserwaar lijkt dit naarnou wat denk je zelf???net zo cryptisch als jouw berichtenen ik ' hep' ech wel hbo gedaan dus nie agtelijkmocht je willen bel je me maar of mail je me pbwant ga aub meedoenmaar dan positiefx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
monique Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Hoi Ferry, leuk dat je er ook weer ben, m`n hond ligt ook bij me op de bank.(niet jaloers worden, `t is nog maar een pup) Wanneer is een hond geen pup meer? Hij word in januari 1 jaar. ~k heb nog een waakhond buiten (een Mastino Napalitano) Is in mijn buurt nodig. Misschien open ik binnenkort een draadje: mens en hond" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 He sneeuwwitje,Ja mijn sjaaltje is heel leuk..not!Maar die appel van jou is lekker haha!Meid, ff serieus, je vader was toch ziek, hoe gaat het met hem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Hoi Marieke,Wat je schrijft, ik ben er niet gemakkelijker op geworden, is iets wat ik wel herken. Het is eigenlijk ook logisch. Als je drinkt reageer je anders, als je nuchter bent, ben je minder prikkelbaar, vriendelijker, kortom de ander, moet er aan wennen. Dat je nu zo reageert. En zelf moet je daar ook aan wennen.Je ziet ook meer en zegt dan iets ervan. En dat geeft dan weer een reaktie van de andere kant. Ik hoop dat ik het neit te ingewikkeld uitleg. Anders moet ik het beter doen. Ik hoor wel.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Ja Joann, ik heb nog steeds warme voeten en ik voelde me vandaag echt toppie, was lang geleden.Mijn valkuil is danook, als ik een goede dag heb, dat ik dan juist wil drinken, maar ook dat viel vanavond mee. Ik bedoel de trek, heb niet gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Zo...ik ben weer een beetje ontspannen. Ik heb me vanavond tweeeneenhalf uur vermaakt met een vreemde mevrouw. Zij was helemaal bloot en ik mocht m'n kleren aanhouden. Het was fijn... Volgende week waarschijnlijk weer.Monique, er ligt hier aan mijn voeten een pup van 12 jaar. En in de puberteit is ie ook al jaaaaaaren...Ik denk niet dat dat nog gaat veranderen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Kohtje, ben ik blij dat mijn man geen kunstschilder is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Zeg koh,kan ik een keer bij je langs komen voor schilderslessen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Wat vind je dán zo leuk aan je man Marion? Je weet niet wat je mist.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Ja, dat kun je van een ex-zeeman verwachten, dat ie schilderslessen wil...En breilessen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst 22 november 2006 Het was niet bij mij thuis, Joann. Dat mag niet van mijn vrouw.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden