Spring naar bijdragen

Zaterdag 2 december


moesje

Aanbevolen berichten

Zo, ben ik vandaag de eerste?

Blijkbaar heb ik gisterenavond weer alles gemist, was wel de hele avond ingelogd, maar lag heerlijk te slapen tussen Hans en Grietje :)

Tijd is aangebroken om alles op de rit te zetten, vandaar deze titel vandaag. Wat ik gisteren ook al aangaf, wat wil jezelf eigenlijk en in hoeverre laat jeje meeslepen door de verwachtingen of meningen van een ander.
Hier bedoel ik alleen maar HEEEEL positief duidelijk te maken, dat ieder zn mening mag hebben en dat je die ook moet respecteren. Voor mijzelf was het alleen maar bedoeld om mezelf een schop onder mn achterste te geven en eens wat beter naar mezelf te luisteren.

:huh:

Dus iedereen een hele fijne dag toegewenst.

En een dikke knuffel voor allemaal:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jongens wat een tumult gisteravond.

Joh Anna, in Jaca ben ik ook geweest (...) we maakten een reis van de middellandse Zee naar de Atlantische Oceaan door Oto, Broto, Parque del Ordesa en in Biescas op die Camping gestaan die een jaar later weggespoeld is.

Ik heb de moderator geïnformeerd dat iemand - tralalalalala - weer is begonnen over een meningsverschil op het schoolplein dat nergens op slaat (een discus van meer dan een half jaar geleden voor de tigste keer).

Willen jullie als jullie je aan nieuwkomers die geen nieuwkomers zijn en gewoon doorgaan met hun stijl die als vervelend en voor NIET HELPEND wordt opgevat mij svp steunen en ook de Moderator inschakelen? Ik kom nl. niet terug als zekere mensen hun oude gal blijven spuwen, bekken of geen bekken. Je kunt gewoon op Moderator klikken en een e-mail sturen.

Als die persoon hier blijft, ben ik weer weg, ik kan er niet meer tegen en heb er geen zin in.

Ik kon vanmorgen gelukkig Dochter naar de verzamelplaats brengen van de hockey en heb meteen even brood gehaald. De rest laat ik straks bezorgen denk ik. Kan wel lopen, maar meer schuifelen en niet erg ver of lang.

Gisteren een hele discus over medicijnen, ik bemoei me er niet mee, ik heb er mijn eigen visie op. Op exogene en interne depressies. Ik slik ook A.D. en ik had vreselijk gehoopt als ik ADB dat de depressies minder zouden zijn, maar nee, helaas. Nu weet ik weet dat ze dus echt zijn en niet door A.

Verder ben ik om 2100 in slaap gestort wat wil je, pijn is erg vermoeiend.

Zo, ik ben weer bijgelezen en wens iedereen een rustige zaterdag toe.

Enne, vandaag gewoon NIET okee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moesje, HEEEEL goed voornemen. Vandaag beginnen alles op de rit te zetten, en vooral HEEEEEL goed naar jezelf luisteren (zegt degene die dat zelf te weinig doet). :)

Houtje, wat leuk dat jij ook in die regio bent geweest. Wij zijn er naderhand nog een paar keer terug geweest tijdens de vakantie, combineerden we een periode aan de kust met een weekje Pyreneeën. Die camping in Biescas ken ik dus ook, wij hebben er alleen niet gestaan omdat we dat jaar te vroeg met vakantie waren, toen was hij nog niet open. En veel gewandeld in de Ordesa. Ik vind dat nationaal park iets verder naar het oosten bij La Seu d'Urgell (ben de naam even kwijt) ook heel mooi. Wat minder ruig, maar heel leuke stadjes, een rijke historie (ik heb het Montaillou gelezen, voor degenen die dat iets zegt, speelt zich gedeeltelijk in die streek af) en vreselijk vriendelijke mensen.
Wat betreft die andere kwestie kun je op mijn steun rekenen. Ik voel me daar precies hetzelfde onder, krijg af en toe een complete hartverzakking als ik zie wie er ingelogd staan.
Doe rustig aan dit weekend meid, sterkte met de pijn.

Ik ben gisteravond voor mijn doen laat gaan slapen, en was vroeg weer wakker. Ik vraag me af of het vrijdagavond nachtbraken ook zonder A weer terug begint te komen.

En voor iedereen, ik sluit me aan, vandaag gewoon niet.

Liefs, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedevandaag,

Ja Moesje (en Anna ook), goed naar jezelf luisteren is erg belangrijk. En niet alleen luisteren maar dan ook de grenspaaltjes in de grond slaan waar je voelt dat je grenzen liggen. Zodat dat voor eens en altijd duidelijk is voor jezelf en voor je omgeving. Als er dan toch nog over die aangegeven grenzen heengegaan wordt heb je tenminste een houvast om jezelf en anderen aan te geven wat je niet bevalt.

Houtje, jouw grenzen zijn nu anders komen te liggen door je bekkenprobleem. Hou je daar ook rekening mee? Niet meer willen doen dan je kunt, taken delegeren zonder je schuldig te voelen.. Hulp vragen kan erg moeilijk zijn, hulp aanvaarden zonodig nog moeilijker. Ik wens je sterkte en beterschap.

BamBam, fijn dat je weer "gewoon" terug bent. Sorry, maar ik blijf je toch nog altijd als de malle Zwarte Piet zien rondspringen, met ook je eigen moeilijkheden maar met een altijd bemoedigende lach om je grote witte tanden heen...

En Joann, jij gaat mij waarschijnlijk vandaag dik inhalen wat aantal berichten betreft. Gefeliciteerd alvast en ik geef me zonder morren gewonnen. Je hebt nou eenmaal altijd baas boven baas. Hou dat vooral ook voor ogen met het ADB proces. Alco kan een baas zijn, maar jij bent baas boven baas... Kom nou, jij hebt je eigen hersentjes, alco gebruikt andermans hersens alleen maar om wijs over te komen. Maar zonder "slachtoffer" is het alleen maar een vies, giftig vloeistofje dat nog snel verdampt ook in pure vorm...

Verder iedereen een prettige en gezonde zaterdag.

Groetjes en liefs, Kohtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo lieve mensen een groet vanuit het internet cafe waar ik mijn post zit na te kijken.
Het zal door allerlei vervelenden omstandigheden zeker tot 12december duren voor ik weer en vaste intenetlijn heb.
Tot die tijd blijft het behelpen.
Allemaal een goed week-end toegewenst en tot later maar weer.

Groet Rudy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Potvrr....begon vandaag zo rustig heb net een gigantische woedeuitbarsting gehad naar mn zoon!!! Hij moest zonodig verfflesjes openmaken in de auto!! Tjonge wat was ik kwaad, hij zat helemaal onder.
Heb thuis ook nog met dingen gegooid; ze zijn wel geschrokken, maar ik kon me even niet beheersen!! En ik voel nog steeds kwaadheid....

Bah ik baal hiervan, ik voel me verdrietig en kwaad tegelijk en ook weer schuldig......

sorry hoor......maar ik zit even helemaal vol, kunnen de kids ook niets aan doen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke , gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. Hij heeft een goede datum gekozen, ik ben vandaag ook jarig.

Ik hoop nu dat ik een dikke streep kan zetten onder al het gedoe. I heb verschillende controles geehad van de week en ja het is mijn schildklier. Hoe verknipt ben je dat je niet meer vertrouwt op je lichaam en het pas begint te geloven als je het zelf ziet.
Ik ben er van overtuigd dat dit de erfenis is van het drinken, tijdens mijn opname was het me duidelijk geworden wat ik de mensen die ik lief had had aan gedaan. ik lag aan mij, ik had die keuze niet hoeven te maken om te gaan drinken.
Sindsdien was alles een beetje mijn schuld, alles zat tussen mijn oren. Als er echt wat mis was zoals een stevige longonsteking dan ging ik wel en de laatste twee jaar weer wat vaker maar als je dkter alleen maar naar je lever kijkt en je niet gelooft.
Volgende week een afspraak met de internist en vrijdag krijg ik wat radioactief spul in gespoten en kunnen ze zien waar mijn schildklier dwars ligt.
Ik mag blijven werken, mocht twee klassen uitzoeken en de andere klassen gaan naar een vervanger.

De oude garde weet dat ik veel zonnestraaltjes zie. veel geluk, mijn bewaarengelen draaien nog steeds overuren.

Fran, seroxat kan bij tieners echt gevaarlijk zijn daarom wordt het aan jonge mensen ook niet meer voor geschreven.
Gebruik van alcohol samen met bepaalde hoestsiropen kan al gevaarlijk zijn.
Het heeft volgens mij geen nut over medicijnen te gaan discuseren als je het drinken niet laat staan.

Houtje, je weet dat ik je een lieve meid vind maar dit vind ik geen pas geven.
De persoon over wie je het hebt heeft ook recht op het forum omdat ze het nodig heeft.
Daar is dit forum toch een veilige plek voor mensen die het nodig hebben?

En voor dat ik nu iedereen over me heen krijg hoop ik dat jullie mij nu goed genoeg kennen dat voor ieder van jullie zou schrijven. Mensen maken fouten worden daar gestraft en dan zou het basta moeten zijn. Zo werkt het voor criminelen in onze maatschappij dus waarom niet voor forumleden?

Mag je iemand niet, negeer ze, lees er over heen.

Ik zit nu bijna een half jaar op het forum en ik ben zo ontzettend blij dat het op mijn pad is gekomen.
Het forum heeft mij door een bijzonder zware periode geloodst, ik heb gelachen en gehuild en heb een heleboel lieve en bijzondere mensen leren kennen op dit forum, het is mij dierbaar. Tot nu toe heb ik nog maar een aanvaring gehad met iemand en dat wil ik graag zou houden.

Iedereen een hele fijne dag toegewenst.

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Moesje,

Grenzen aangeven, houdt volgens mij ook in naar je kinderen toe. Je zoon is misschien heel erg geschrokken, maar ik denk dat hij nu wel weet dat hij NOOIT meer verfpotjes moet openmaken in de auto. Ga er als je weer een beetje gekalmeerd bent even rustig met hem over praten, en leg uit dat mammie gewoon even heel erg boos was om wat hij had gedaan. Kinderen begrijpen meer dan je denkt hoor.

Laat je woede etc. er maar gewoon zijn. Je hebt erg veel te verwerken op het moment, dus het is niet meer dan logisch dat het je af en toe te veel wordt. Beter een keer flink kwaad dan aan de fles toch!

Sterkte, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo, gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een fijne dag hebt. Fijn dat je kunt blijven werken, en dat je zelf twee klassen hebt mogen uitzoeken. En succes met je onderzoek volgende week. Ik hoop dat het nu eindelijk allemaal goed gaat komen voor je.

Liefs, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Joann, je haalt mij ook nog wel in als je zo doorgaat, en als je bedenkt dat je je zo'n anderhalve maand later hebt aangemeld als ik. Prima hoor, hoef ik me niet meer zo te generen voor dat aantal berichtjes. :D

Laat maar gaan die tranen hoor moesje, dat lucht op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke, jij ook nogmaals gefeliciteerd met je zoon. Ik hoop dat je er toch een gezellige dag van kunt maken, ondanks je vermoeidheid. Hebben je man en zoon ook zoveel last van die herrie, of heb jij er meer last van omdat je toch al slecht slaapt?

Ik zou toch een keer niet alleen met de bewonerscommissie, maar ook met de verhuurder contact opnemen. Die buren proberen met hun beschuldiging dat jij herrie maakt de bal terug te spelen, dus zo kom je er nooit uit. Misschien als je met die hele bewonerscommissie bij de verhuurder klaagt over de overlast, dat ze dan maatregelen nemen? In ieder geval is de politie nu ook op de hoogte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha hier is flipsen

heb het zo moeilijk de laatste tijd
ben met veel dingen bezig
hypnotherapie en internet behandeling.

drink meer dan dat ik in de tijd dat ik mijn eigen boeren nuchtere verstand gebruikte

het is een proces

en ben tot de kern uitgekomen

ik kan niet omgaan met de onrust in mezelf de drank verdoofd de pijn

ik heb er nog niet veel voor in de plaats kunnen zetten

maar ga op zoek naar helpende gedachten

groet flip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...