Spring naar bijdragen

Zaterdag 2 december


moesje

Aanbevolen berichten

Lady, mijn relatie is ook net sinds een paar weken achter de rug ( met 2 kindjes van 6 en 4)en de liefde die je voor iemand hebt gevoeld, gaat ook niet zomaar weg. Je hebt ook hele mooie en fijne momenten gekend...toch?
Ook de 2 relaties die ik daarvoor heb gehad, blijven op de een of andere manier in mn hart, maar ik weet ook dat het nooit meer goed zal komen.
De pijn heb je vaak voor lief genomen, afstand doen kost heel veel tijd en soms blijft het atlijd een beetje bij je hangen. Maar je verstand weet soms wel beter....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja jij ook, slaap lekker, ik ga denk ik nog even een muziekje luisteren. Kids waren pas tegen half tien thuis en om 22.15 in slaap, dus die zullen ook wel iets langer slapen...ahum hopelijk. Maar ja met al die sinterklaaskadootjes hier in de kamer....zijn ze morgen in ieder geval zoet!

Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is......de roe?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Lady

Je verhaal snap ik best en weet je dat is het nare met een ex, je hoeft je gevoelens niet weg te denken die zijn nu zuiver, en dat waren ze vroeger ook, maar je nam een zware keuze voor het beste, en daar moet je sterk voor blijven, dat het zo moest zijn.
En je liefdes gevoelens die liegen niet maar vinden langszaam een kloppend plekje. maar dat kost gewoon nog al wat jaren, en we hadden het over eenzaamheid vanavond.

En ik kan je vertellen dat ik het zelfde gevoeld heb als jij nu, maar het gaat met tijd beter, en het probleem bij mij was dat er niemand klaar stond voor mij in de zin van hoe gaat het met je, maar een snel sorry oja jullie zijn uit elkaar, de verwerking was langzaam en onduidelijk.
Heel anders had het geweest als ze een ongeluk had gekregen dan was het ook voorbij he? niet dat ik iets slechts bedoel ha ha maar, dan kom je veel sneller in een rouw proces en iedereen komt langs en vind het erg je krijgt kaartjes berichtjes en vooral begrip van 2 families, en de vraag komt niet hoe dat nu zit met een blijvend liefde gevoel. de keuze was gemaakt. en je mag rouwen over alles.

Met een scheiding wat je verteld, duurt het zo lang dat je durft te rouwen ook al was het jou keuze dat doet er niks van af, pas daarna komt het verwerken en het een plekje geven.

En er komt ruimte voor nieuw geluk


Je berichtje is heel oprecht

Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi luitjes ik ben ook weg nu

maar het is een fijn draadje geweest het gevoel van eenzaam zijn kreeg opeens een plekje hoe dat dat nu zit op feestjes, en wat ik gelezen heb maakt mij blij dat er zoveel herkening is bij julie, ha misschien is het daarom dat ik vroeger door schoot op feestjes, ik voelde me te eenzaam stiekum.

Slaapse Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...