stien Geplaatst 6 december 2006 Rapport Share Geplaatst 6 december 2006 Joann, fijn dat je even laat weten hoe het met je zoontje is.Jullie zullen de komende nacht zeker ook nog waaks zijn, de schrik zal er goed in zitten.In elk geval scheelt het dat jullie je zoontje mee naar huis mochten nemen. Ook je zoontje zal rustiger zijn in zijn eigen vertrouwde omgeving. Sterkte voor jullie allen.Van Sneeuwwitje kunnen we toch nog niets horen, die is gisteren net voor ok geweest, zal nog wel een dagje duren vlgns mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 6 december 2006 Rapport Share Geplaatst 6 december 2006 Sorry allemaal, goedeavond, val ik weer boem zo de huiskamer in.Kom net thuis van mijn werk, en was even verrast dat Joann even wat van zich liet horen.Ferry, geen best weer uitgezocht, of heb je iets overdekt en indrukwekkends gevonden?Zeeman, niet geschrokken van de hoeveelheid tekst? Vast niet , jij bent zo'n stabiele factor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 6 december 2006 Rapport Share Geplaatst 6 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 6 december 2006 Rapport Share Geplaatst 6 december 2006 Sorry Joann, ik schrik hier van, Laat het nog even betijen, je hebt nogal wat te verstauwen gekregen.Alle begrip voor je beslissing hoor, ik moet dit ook even verwerken. Komt toch wel hard aan.Mensen, voor mij de hoogste tijd, mijn belang om droog te blijven, is op tijd naar bed en niet op verleidingen wachten. Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2006 Hoi allemaal,net weer terug van modelschilderen (was leuk maar vermoeiend) en ik ben blij te lezen dat iedereen lekker rustigjes gaat. Joann, fijn dat je zoontje weer thuis is, zeker ook voor hem zelf. Maar een tijdje lekker verwennen is aan jou wel besteed, denk ik. En ook lief zijn voor jezelf hoor.Marieke, ik wens jou ook een beetje rust in de keet. Dit is dodelijk vermoeiend, steeds zo met je buren geconfronteerd te worden. Ferry, fijne week nog verder. Hoop dat het weer een beetje meewerkt. Visje, ik hoop dat je echt niet triest bent. Slaap maar lekker. Waar heb je trouwens geen spijt van?En alle anderen ook allemaal wat aardigs gewenst...Ik ga zo ook weer onder de wol, morgenochtend weer naar de grafiek-club. 's Middags zal ik me wel weer laten horen. Maar ik zal me morgen wat rustiger houden (hoop ik). Vandaag was weer even zo'n dag.... Maar goed, welterusten allemaal en een fijne avond, nacht en alvast ochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 6 december 2006 Rapport Share Geplaatst 6 december 2006 Joann, ik kan me voorstellen dat de gebeurtenissen van de afgelopen dagen zo heftig waren, dat je nu een gevoel van vervreemding hebt bij het doorlezen van de discussies hier. Je bent nu met heel andere dingen bezig, die op dit moment belangrijker zijn.Ik vind het heel knap van je dat je onder deze omstandigheden ADB bent. Petje af en een voor jou. Hou dit vast.Als je voelt dat je even afstand moet nemen, moet je dat doen. Mocht je een keer hulp of steun nodig hebben, of je wilt iets kwijt, dan weet je ons te vinden. Schroom vooral niet om het er uit te gooien, als er iets is wat je kwijt wilt. Heel veel sterkte meid.Liefs, Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 6 december 2006 Rapport Share Geplaatst 6 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2006 Oeps Joann, Ik hoop niet dat je je af laat schrikken door de draad van vandaag. Je weet dat elke dag anders is, ook hier op het forum. Maar als je in de leesstand blijft kun je misschien weer inhaken als je jezelf hier weer kunt vinden. Ik weet dat dit een moeilijke periode voor je is, schroom niet om je te melden als je denkt daar behoefte aan te hebben. In elk geval wens ik je heel veel sterkte de komende tijd en ik zal in gedachten bij je zijn... en veel succes met de behandeling, want daar ga je toch wel mee door hè? En knap dat je alle moeilijkheden zonder drank het hoofd biedt en je emoties toelaat...Meer weet ik nu even niet meer.... tot hoors.Liefs, Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 6 december 2006 Rapport Share Geplaatst 6 december 2006 Lieve Joann, emoties komen heel hard aan als je nuchter bent, dat heb jij de afgelopen dagen ook ervaren. En al deze emoties mogen er zijn, vooral ook op dit forum. Laat dat vooral geen reden zijn om hier weg te blijven. Laat je tranen maar rollen. Je hebt je groot gehouden de afgelopen twee dagen, omdat je er moest zijn voor je zieke knul, en ook voor je andere kinderen. Nu de ergste spanning er een beetje af is komen de emoties los, en het is belangrijk die ook te beleven. Je mag hier gerust huilen hoor, en ons laten weten dat je dat doet. Laat het maar los, dat lucht op. En zonodig huilen we een potje mee. Ik denk trouwens dat er hier genoeg mensen zijn die echt een beetje gaan huilen als je niet meer van de partij bent.Knuffel van Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2006 Okee, lieve meid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 december 2006 Rapport Share Geplaatst 6 december 2006 Lieve Joann,een virtueel zakdoekje voor jou. Snotter maar lekker vol dat lucht op. Laat de boel ff bezinken, lees mee, huil het beeldscherm maar vol, geeft nix.Je hebt een spannende week achter de rug en je bent adb, ik ben trots op je. Hou dat vast, laat het goede gevoel niet los. Het is niet gemakkelijk m aar je kunt het, echt waar.Je hoeft niet altijd mee te schrijven, zoms mag je ook ff consumeren. En niet altijd alles zal je aanspreken omdat je, op dat moment, misschien met andere dingen bezig bent. Nou en, geeft nix. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 december 2006 Rapport Share Geplaatst 6 december 2006 Enne, dan kom ik misschien een beetje in de buurt van jouw aantal berichtjes als je wat minder schrijft en alleen maar meeleest(hihihi)Lief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 6 december 2006 Rapport Share Geplaatst 6 december 2006 Hey Joann....Ben weer eens naast mn kleintjes in slaap gevallen en net weer wakker. Ik zou het zeer jammer vinden als je wegbleef......Jij bent een van de redenen, dat ik vandaag toch weer hier op het forum kwam...Dus ja....wat dat betreft heeft Anna gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 december 2006 Rapport Share Geplaatst 6 december 2006 Joann,Het mooie van een virtuele plek als deze is, dat iedereen je accepteert omdat niemand weet hoe je werkelijk bent/eruitziet/ en/of afgeleid wordt door dat soort indrukken.Iedereen voelt dus mee hoe je "inzakt" als je kind uit het ziekenhuis komt, je bent vervreemd van je kind, maar ook van de rest, heb ik ze tekortgedaan, had ik het kunnen voorkomen, was het nou nodig, hoe gaat het nu? Duizend vragen en géén een antwoord.Die onzekerheden komen dubbel zo hard aan als je dempertje er niet is. Dus huil maar, je tranen zijn zuiver en echt en mogen komen. Iedereen staat hier klaar voor je, als jij dat wilt. Maar je verdriet is zo begrijpelijk en echt, dat op zich is gewoon ontroerend.Sterkte moeders ik duim voor je !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 6 december 2006 Rapport Share Geplaatst 6 december 2006 Lieve Joann,Ik weet niet wat je voelt of wat je denkt. Ik weet alleen dat het een ware hel is als je kind ziek is, het moeilijk is om toe te zien als je zelf niets voor het ventje kan doen.Je zit dan in een hele andere wereld en het vreet energie.Ontzettend knap dat je alcohol de baas bent gebleven.En natuurlijk horen jouw emoties ook op het forum, dat was toch het idee om elkaar te steunen als je het moeilijk hebt?Neem even een pauze als je dat wilt maar ik hoop dat je snel weer op het forum bent.Dikke knuffel,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 6 december 2006 Rapport Share Geplaatst 6 december 2006 Huil maar Joann, op die manier mag je de boel wel nat maken. Als je het op die andere manier maar droog houdt.Ik moet helaas naar bed, bekaf en morgen weer vroeg dag.Welterusten allemaal,Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 december 2006 Rapport Share Geplaatst 6 december 2006 Weltrusten AnnaWat hebben we veel ingelogde meisjes met mooie rode staarten. Welkom allemaal.En ook meteen maar weltrusten, tot morgen.Joann, hou het droog! Succes en tot morgen.Lekker koese Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marieken Geplaatst 6 december 2006 Rapport Share Geplaatst 6 december 2006 Hai allemaal,Ja, ik ben een van die meisjes met rode haren. Loop nog een beetje te rommelen met dit forum. Ik heb al een profiel aangemaakt en wil graag meekletsen, maar kwam er te laat achter dat er al een Marieke-met-rode-haren is op dit forum. Nu wil ik mijn gebruikersnaam laten omzetten om verwarring te voorkomen, maar dat duurt even. (Kan ik niet zelf doen.)Zodra ik geen Marieken meer heet maar Hannah, horen jullie van mij :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 6 december 2006 Rapport Share Geplaatst 6 december 2006 Joann, ik neem een groot glas limo en ik hoop, dat jij ook overstapt opwat anders....lieve Joann, laat je de kop niet gek maken door dat gemene alcohol"vriendje".Hij is het niet waard...knuffel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 6 december 2006 Rapport Share Geplaatst 6 december 2006 Ach ja.....nu lees ik het idd verkeerd Ik dacht dat je bedoelde met ik houd het niet droog, dat je de alcohol bedoelde, maar het waren de tranen...hihi, suffie ben ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 6 december 2006 Rapport Share Geplaatst 6 december 2006 Slaap lekker Joanneke!Kruip maar lekker in je nestje..liefs Moesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden