anjo Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Iedereen een goedemorgen!Ik heb jullie sommige van jullie net gemist, zie ik. Wat een gedoe vannacht!Joann, een nieuwe dag en was Bonkel maar gewoon uit je haar. ( komt geloof ik van een oude film, ik denkt from here to eternity, waar zij zingt I'm going to wash dat man straight out of my hair.)Ik zou me absoluut niets van aantrekken, je hebt nog verdriet en een bully ruikt dat.Anna, ik weet zeker dat Bonkel niet (naam verwijderd door moderator) is. (Zin verwijderd door moderator) Jammer dat zo veel mensen last hebben van trek, dat is geen zwakheid, dat is gewoon een oud reflex/gewoonte die zijn kop even opsteekt.Ik had zo'n zin in uitslapen en kijk nu, ik was al om 5 uur wakker :( tja die icoontjes wikken nog steeds niet lukken, eerst kon ik er niet bij, nu krijg ik ze niet geplaatstwaar ik ze wil!Cato, schrijf eens een pbtje en leg me het eens uit over die opdracht, misschien dat ik met je mee kan denken. En wil je aub vandaag je Refusal weer gaan slikken. Het is trouwens niet waar dat een kliniek alles voor je verzorgt, ik heb het ook zelf uit moeten zoeken.Een kliniek is niet een wonderoord, je moet het toch zelf doen maar de verleidingen zijn wat minder overdag. Wij mochten savonds gewoon van het terrein af en dan wist je dat je moest blazen.Ik ging smorgens voor wel eens een rondje doen in het parkje en zelfs dan mocht ik komen blazen!Voor de duidelijkheid, ik liep dan in mijn badjas!!!!Ik ga eerst maar aan de slag met mijn administratie en dan gewoon weer aan de slag voor school, ik mag minder lessen geven maar nu moet ik van iedere les en lesvoorbereiding schrijven met evaluatie.Een lesvoorbereiding maken duurt 10 min, een lesvoorbereiding schrijven zeker een uur.Ik neem het ze niet kwalijk, het vertrouwen is wat weg en niet iedereen is op de hoogte wat een schildklier met je doet. Maar of het nu wat meer rust geeft dat niet.Okay, laten we iets van het weekeinde maken!liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Sterkte met je lesvoorbereiding en evaluatie Anjo. Ik kan me voorstellen dat je zo nog niet meer rust krijgt. Je bent er vroeg bij op zaterdagmorgen. Ik loop even een rondje, maar kruip dan nog even terug in bed. Het was laat vannacht, zoals je hebt gezien.Wat je zei, dat je het ook in de kliniek zélf moest doen, was precies wat ik gisteravond/vannacht duidelijk probeerde te maken. Het is ieders eigen gevecht, je moet zelf de beslissing nemen, en iedereen moet het ook op zijn eigen manier doen, alcohol de baas worden. Juist daarom vind ik al dat gebetweter en kritiek op een ander zo onverteerbaar. Laten we elkaar alsjeblieft steunen, in plaats van afmaken.Voor iedereen die het vandaag druk heeft, sterkte. Allemaal een fijne zaterdag!Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Wat een gedoe weer vannacht.Ik heb mijn commentaar gegeven op het draadje van gisteren en ik hoop echt dat het overkomt.Joann, ik hoop dat je ondanks alles, toch nog een beetje fijn hebt geslapen.Anjo, lukt het allemaal wel nu je zo ziek en moe bent, om toch al die dingetjes voor school te moeten doen. Zo kom je toch niet echt tot rust.Anna, ben je weer een beetje opgeknapt?Ik las dat je weer aan het werk bent gegaan. Toch niet te vroeg héHoe is het met je auto. (misschien heb je dat wel geschreven, maar ik heb de berichtjes in een sneltreinvaart doorgenomen)Oh, eindelijk schijnt de zon weer, dat maakt het wel iets vrolijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Mensen,Wat weer een gedoe vannacht, heb er jammer genoeg zelf ook op gereageert. Maar ga het niet meer doen. GEWOON NEGEREN DIE HAP. Is het snel afgelopen.Iedereen een fijne droge dag.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Goedemorgen, wat een latertje weer hier op het forum en wat een vervelende discussies. Heb er niet veel op te zeggen. De zon schijnt vandaag gelukkig weer, isschien ziet alles er dan voor iedereen erweer zonnig uit. Ik ga me maar eens aankleden. Misschien tot later.Groet van visje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ffweg Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Goedemorgen allemaal,Net nog even gelezen wat er gisteren besproken is.Zou het zo kunnen zijn dat er mensen zijn die anderen graag in de zeik zetten, misschien een borrel op.Als iemand anderen vernederd dan gelijk niet meer reageren. Laat hem/haar lekker naar zijn eigen zielige berichtjes kijken.Groetjes.Rob. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Bonkel, je vraagt in je voorstelberichtje of het erg is dat je je wilt aansluiten bij dit forum. Na je aanwezigheid van gisteren kan ik alleen maar zeggen dat ik dat heel erg vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 En dat mijn lieve Joann,Dat is nou de winst van de dag!!!!Goed gedaan, vandaag drinken we ook gewoon niet.Goedemorgen allemaal, het is hier prachtig weer, zon, blauwe lucht met hier en daar een wit wolkje.Heb een goeie zaterdag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Gelukkig Joann, dan heb jij je uiteindelijk toch de sterkte getoond. Ik denk dat Rob en Ferry gelijk hebben, en dat we dit soort mensen moeten proberen te negeren. Hou je maar vast aan de wetenschap dat jij sterker was dan hij/zij.Marion, bedankt voor je belangstelling. Het gaat wel op het moment, hoewel ik wel iets te vroeg ben begonnen en nog steeds de neiging heb mezelf voorbij te hollen. Ik heb een nieuw autootje op het oog, maar moet eerst wachten op het geld van de verzekering. En madam troelala die er achterop geknald is heeft niet bepaald haast gemaakt met het indienen van de schadeformulieren, dus nu hoop ik maar dat die auto niet voor mijn neus verkocht is vóórdat het rond is.Cato, nemen hè, die R. Veel succes met je nieuwe start!Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Sorry, ben zo ontdaan dat ik helemaal vergeet iedereen een goede vandaag te wensen. Zo blij dat het zonnetje weer eens even schijnt. Joann, proficiat dat je het droog hebt weten te houden. Dit soort dingen zijn enorme valkuilen, je bent er mooi niet ingetuimeld... Jammer dat het je een groot deel van je nachtrust heeft gekost. Die kun je denk ik ook wel gebruiken, heb je daar nog dat spul (ben de naam weer even kwijt) voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Joann,de aanval (anders kan ik het niet zien) werd steeds persoonlijker. Daar heb je zelf wel min of meer aan meegewerkt door steeds weer te reageren, maar goed, dat snap ik ook wel. Negeren is dan misschien beter maar ja, als ze je het bloed onder de nagels vandaan halen is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Je hebt echter ook gemerkt dat je hier veel mensen hebt die je graag mogen, ik ben er daar ook een van (ook al denk je misschien soms van niet, maar dat mag). Hou je aan die mensen vast en trek je daar aan op. Je verdient een plekje hier op het forum en zwakheden tonen we hier allemaal. We zijn hier niet op het forum van de sterkste man/vrouw van Nederland (en België). Melatonine, ja dat was het. Er vallen hier zoveel namen van genees- en hulpmiddelen, daar kan ik geen wijs uit worden. Neem me dat maar niet kwalijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Joannik ervaar ook postieve effecten van melatonine. Krijg jij het op voorschrift van je arts? Ik heb het zelf bij het Kruidvat gehaald, ze hebben daar duur merk melatonine, maar je kan net zo goed die van kruidvat zelf nemen, daar kan je even veel melatonine uitkrijgen voor veel minder geld. Zelf gebruik in 0,4 mg 2 uur voor dat ik moet slapen. De arts van het Jellinek waarschuwde me wel dat je van melatonine kwalitatief minder goed slaapt, minder diep. Ik wil er daarom toch maar langzaam mee stoppen. Gisteren weer eens zonder geprobeerd, maar in slaap vallen duurde weer lang. Gelukkig kan ik in het weekend een beetje uitslapen.Ik heb het draadje van gisteren ook nog even doorgescand. Wat een gedoe, ik snap echt niet wat die Bonkel bezielt en wat hij/zij daarmee wil bereiken. Maakt op mij nogal een gefrustreerde induk. Maak je er ajb niet al te druk om. Denk aan al die mensen die je wel steunen.liefs, Ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ellie Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Goede middag,Heb nog niet alles gelezen van gisteren ga ik zo even doen.... Zie dat je je niet gek heb laten maken Joann en je niet bent gaan drinken ondanks onaardig gedrag van een ander....Is inieder geval een positief iets wat je uit het negatieven kan halen (zo denk ik dan maar weer) Ga het nu even lezen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ellie Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Tja ik heb even wat gelezen van gisteren avond en kijk er nu natuurlijk heel open en neutraal tegen aan...Ik vind dat er gewoon wordt gediscuseerd goed juist!!! En ja dat mensen het misschien persoonlijk nemen is hun eigen trigger...doe daar wat mee. Want WAAROM voel je je aangesproken je kunt het ook laten gaan!! Kijk daar eens naar. En dit bedoel ik puur positief hoor!!! Daarna zie ik dat er heel persoonlijk op Bonkel wordt gereageerd jullie doen eigenlijk het zelfde als wat zij zelf doet.... Nogmaals ik probeer het gewoon open en eerlijk te bekijken ik vind ook dat iedereen z,n eigen mening mag hebben ook is dat soms niet wat je wilt horen!!Dus is het ook niet zo dat wij kunnen beslissen of Bonkel wel of niet mag blijven dat zal wel heel makkelijk worden....Moest dat even kwijt.Maar ik drink vandaag niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ellie Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Ik ga lekker even een wandeling maken. De zon schijnt blauwe lucht heerlijk!!Fijne dag en kom later weer even langs.Ik drink vandaag niet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 JOANN, GOED ZO. DIKKE:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Ellie,Ik snap je antwoord volkomen, maar ik was de eerste die op de negativiteit van Bonkel reageerde en ik werd nog niet eens persoonlijk aangevallen.Als je echt midden in het "gesprek"zit, krijg je wel de neiging om er tegen in te gaan. Het is echt anders dan de volgende dag na lezen.Geniet lekker van het zonnetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Marieke,ik heb wel wat ervaring met sint-janskruid. Het behoort zuiver gesproken niet tot de homeopathie, maar tot de phytotherapie. Bij de phytotherapie wordt er gewerkt met middelen die uit de natuur komen zoals kruiden en planten. In de homeopathie worden de grondstoffen ook uit de natuur gehaald, maar deze worden zwaar verdund met water, wat volgens de homeopathie-theorie een geneeskrachtig effect zou moeten opleveren. Niet dat ik er over wil discussieren, maar wetenschappelijk gezien is homeopathie een hoop bla-bla zonder inhoud, maar als mensen het willen gebruiken staat het ze vrij, schaden zal het niet. Bepaalde vormen van phyhtotherapie zijn wetenschappelijk bewezen wel werkzaam. Kijk alleen maar na de werkzaamheid van morphine bijvoorbeeld.Van Sint-janskruid wordt geclaimd dat het heilzaam zou zijn tegen neerslachtigheid. Over de effectiviteit van sint-janskruid is wetenschappelijk enige discussie, maar in het algemeen wordt gevonden dat het niet beter tegen depressies werkt dan placebo's. Ook in de phytotherapie wordt het niet krachtig genoeg geacht om zwaardere depressies te verhelpen. Zelf heb ik het geslikt in de tijd dat ik nog niet lang genoeg droog stond om aan de anti-depressiva te gaan. Ik slikte 900 mg per dag gedurende enkele weken en hebben nauwelijks tot een minimaal effect gemerkt en was redelijk depressief. Inmiddels zit ik drie weken aan een syntetisch anti-depressivum en voel mij sinds een aantal dagen aanmerkelijk beter, om niet te zeggen top!Kortom, volgens mij: tegen lichte tot matige depressies kan je wellicht met Sint-Janskruid na enkele weken wat verbetering zien, mocht dat niet helpen of heb je last van een zwaardere depressie is het nemen van synthetische anti-depressiva het overwegen waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Lieve Marion, Het spijt me, je was een beetje ondergesneeuwd, maar ik realiseer me ineens dat ik helemaal nog niet heb gezegd dat ik blij ben dat je weer terug bent en dat je operatie achter de rug is. Ik hoop dat je je snel weer goed voelt en weer volop met alles kan meedraaien...Ben, heb je een medische achtergrond of zo? Je bent goed op de hoogte van allerlei middelen die hier de revue passeren. Ik kan al niet eens al die namen uit elkaar houden, laat staan dat ik weet wat het allemaal doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Hoi Joann,Goed gedaan meisje, het toch lekker droog gehouden. Ben je toch weer sterker geworden.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Kohtje,ik ben medisch bioloog, ik raadpleeg vaak het zogenaamde farmaceutisch kompas, daar staan alle in NL geregistreerde geneesmiddelen in, maar via internet kun je ook vrij veel vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst 9 december 2006 Aha Ben, vandaar...Ik ken namelijk iemand die erg gefascineerd is door medicijnen en alles wat daar omheen zit (geen prof) en dat gecombineerd heeft met een medicijnverslaving. Heel griezelig.. Wat er het eerst was weet ik niet, de fascinatie of de verslaving, maar nogal link... Gelukkig is dat bij jou niet het geval..(neem ik nu maar aan en hoop ik ook). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden