Spring naar bijdragen

zondag 10 december


stien

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 200
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag Knuffie,

Nee hoor, je klinkt niet saai. Ik zit te genieten van je lieve berichtjes.
Dat overal zo perfect in willen zijn is wel herkenbaar hoor. Er zijn er hier meer die het het liefst iedereen zoveel mogelijk naar de zin willen maken. Dat is vaak een struikelblok want je hebt grote kans dat je jezelf dan voorbijdraaft. Het is ook niet mogelijk het iedereen naar de zin te maken. En als dat dan niet helemaal lukt voel je dat als tekortkomen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi kohtje

Terwijl je nu toch even hier bent, hoe is het gegaan met je schilderij?? Mijn vader en zus kunnen prachtig mooi schilderen en tekenen maar blijkbaar heb ik dat 'gentje' niet geërfd!! Ik ben echt benieuwd naar jouw werk en als je wil kun je het doorsturen naar mij e-mail adres(de foto's), Je blijft hier zowiezo anoniem want ik zit in de verre westhoek!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Knuffie, ik was even met iets anders bezig, daarom reageerde ik even niet. Meestal log ik niet uit, omdat mijn computer er nogal vaak spontaan mee ophoudt, dus als ik eenmaal ingelogd sta hou ik dat zo. Maar dat betekent niet dat ik continu achter de computer zit en meelees. Het heeft dus niets met saai zijn te maken, maar ik kan me voorstellen dat jij je zo voelt. Ik heb dat ook wel eens gehad. Grappig trouwens dat je daarover begint, want ik had een poosje geleden een tijd lang het gevoel dat ik zo ongeveer de saaiste vrouw van Nederland moest zijn. Dat had misschien ook weer iets met zoveel weken niet drinken, gecombineerd met een lichte depressie te maken.

Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, met de perfecte gastvrouw willen zijn. Gelukkig heb ik dat al een aantal jaren geleden af kunnen schaffen, die behoefte. Ik krijg niet zo vaak bezoek, maar als ik bezoek krijg zorg ik dat er voldoende hapjes en drankjes zijn, en daarmee moet het maar goed zijn. Ik hoor trouwens nooit commentaar, dus ik neem maar aan dat het ook goed genoeg is.

Stien, welterusten. Ik maak het vanavond ook niet laat, want ik heb morgen een extreem lange dag. Ik moet vroeg in de avond naar een ouderavond van de nieuwe school van mijn zoon, en omdat ik op en neer met het openbaar vervoer niet kan halen, heb ik besloten maar een paar uur over te werken, en vanuit mijn werk te gaan. Morgenavond zal ik dus hoogstwaarschijnlijk total loss zijn. Dus geen te lange dagdraad produceren morgen, want dat krijg ik met geen mogelijkheid bijgelezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuffie,

Met het schilderijtje gaat het goed. Het is niet groot, slecht 30x40 cm. Ik ben er nu een kleine week mee bezig en het kan nog wel twee tot drie weken duren voor het af is.
Als mijn vrouw m'n web-site af heeft zal ik dat hier wel bekend maken. Iedereen die dat wil mag dan kijken. En voor m'n anonimiteit ben ik niet bang.

Wat schilderen jouw vader en zus eigenlijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi anna,

Wij krijgen hier heel veel bezoek!! Misschien doordat ik de 'perfecte' gastvrouw wil zijn :P! Soms wil ik liever alleen met m'n gezin zijn maar dat durf ik dan niet zeggen en haal dan de nodige hapjes en drankjes uit en natuurlijk de gezellige ilse!!!

Hoi kohtje

Groot hoeft een schilderij niet te zijn om mooi te zijn ,hoor!!!
Mijn pa schildert vooral landschappen maar maakt ook prachtige houtskooltekeningen !! Hij kan ook heel goed lichamen en portretten tekenen!
Mijn zus kan zowat alles perfect natekenen maar ook gewoon iets uit het hoofd schilderen, begrijp je?

En by the way(aanpassing) anna, als jij je al saai voelt......... dat ben je in mijn ogen zeker niet ,hoor!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Luitjes,

Dit is mijn derde weekend dat ik niets gedronken heb en natuurlijk ook doordeweeks.

Zondagmorgen 9.00 gaan we altijd mountainbiken met een cluppie vrienden (60 km door de drentse bossen).
Dit was dus de derde keer zonder veel drank de avond ervoor. Kon nu echt merken dat m,n conditie beter is dan in het verleden.

Dus ik ga maar lekker door zonder de alcohol. Zelfs mijn vader is solidair, die dronk afgelopen vrijdagavond op zijn verjaardag ook geen alcohol en nam samen met mij een colaatje.

Wel wat opmerkingen van anderen zo van "zeg wat zitten jullie rustig i.p.v. om de kwartier naar de koelkast".

Lees wel veel van jullie forum, maar reageer niet zo veel.
En we gaan weer voor een alcoholvrije week toch.

Groet,
Rob.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Rob,

Je gaat wel lekker geloof ik. En fijn dat je de voordelen al zo kunt merken. Een extra stimulans, toch? Ook aardig van je vader dat ie zo met je meedoet.
Ga zo door, zou ik zeggen..prima.

Beetje raar, dat Hoi Rob zo bovenaan. Zo heet ik zelf ook. Net of ik mezelf een berichtje zit te schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje, je bent vandaag wel héél uitgeslapen!
en dan duik ik ook zo nog de koffer in!!!


Rob, knap gedaan. Proficiat:present:

Knuffie, ik had ff niet aan je gedacht, bij ons is LInda de Mol haast net zo'n begrip als bij jullie?????????????? Kan niet op een naam komen, alleeen Manneke Pis, maar om Linda de Mol daar mee te vergelijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi kohtje

aha, dus jouw naam is rob!! Ik had per ongeluk mijn naam op het forum gezet maar ik ben blij dat ik niet de enige ben!!Enne... ja, ik weet het, ik ben saai!!:P

hoi ffweg
Dag ffweg, mijn pa staat nu al enkele maanden droog en alleen hij begrijpt hoe ik me voel nu, we hebben dan ook dezelfde genen, hé!! Tof van jouw pa dat hij je zo steunt en jij hem!!!

Knuf!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...