ferry Geplaatst 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst 11 december 2006 Hoi Joann,Ik zie dat je bent ingelogd, hoe is het met je??Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst 11 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst 11 december 2006 Meid, fijn te horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst 11 december 2006 Joann en Moesje,Ik ga slapen, welterusten.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst 11 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jessica Geplaatst 12 december 2006 Rapport Share Geplaatst 12 december 2006 iedereen is aan het slapen of bijna. Voel me vanavond erg ongelukkig. Bier gedronken en dat komt de stemming ook niet echt ten goede. Ga zo maar naar bed. Trusten.Jessica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 12 december 2006 Rapport Share Geplaatst 12 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 december 2006 Rapport Share Geplaatst 12 december 2006 Hallo Joann,Hoe gaat het met je?Ook weer aan het nachtbraken.Ik ben terug uit het café en ja..............ik ga dag 10 halen:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 december 2006 Rapport Share Geplaatst 12 december 2006 Jessica, ik hoop dat je nog een beetje kunt slapen en dat je je morgen niet zo ongelukkig voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 december 2006 Rapport Share Geplaatst 12 december 2006 Moesje,Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 12 december 2006 Rapport Share Geplaatst 12 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 december 2006 Rapport Share Geplaatst 12 december 2006 Welterusten Joanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden