ferry Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Hoi Koh,Dan zitten de lampjes er dit jaar zeker scheef in? (geintje) En verleden jaar recht.Groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 De tijd zal het leren..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Volgens mij heb ik vorig jaar alleen al tijdens die lampjes 4 of 5 glazen gedronken. En gisteren alleen een glas Spa. Heb jij ook al een boom met lampjes Ferry? Of hoeft het van jou niet zo. zo'n boom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Hoezo de tijd Kohtje? Dat kun je toch zien, of ze scheef zitten of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Ik heb de lampjes nog niet in de boom, Anna. Morgen om deze tijd hoop ik meer te weten. Of ze dit jaar scheef of recht zitten bedoel ik. Verleden jaar zaten ze goed. Scheef en recht. We gooien dat ellenlange snoer tegenwoordig maar zo'n beetje losjes in die boom. Ik zit me nu net te bedenken dat ik verleden jaar helemaal de kerstboom niet heb opgetuigd maar mijn vrouw. Ik zat toen in de kliniek voor diagnostiek. Twee dagen voor kerstmis kwam ik thuis. Was wel fijn dat ik toen dat lampjesgeklooi ben misgelopen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Ik had me eigenlijk ook voorgenomen om dit jaar strategisch afwezig te zijn tijdens het lampjesgebeuren Kohtje, maar het is me niet gelukt. Het is iets erfelijks denk ik, die knullen van mij wagen zich er ook liever niet aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Ik kom er hier op het forum nu pas achter dat ik bij lange na niet de enige ben met die gruwelijke hekel aan lampjes in de kerstboom hangen. Dacht altijd dat dat aan mij lag. Maar nu voel ik me gesterkt. Gelukkig maar want zo'n mooi excuus als vorig jaar zit er voorlopig denk ik niet meer in. Daar trapt mijn Anna-tje niet nog een keer in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ffweg Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Hoi Allemaal,Zo zie je maar er zitten ook nadelen aan de kerst, al die K lampjes.'s avonds de kaarsjes aan en voor het slapen gaan alles weer uit doen.Sommige versieren hun hele huis, binnen en buiten. Wat een werk!Zeg ff wat anders. Heb blender gekocht bij de blokker, toch wel erg lekkeral die alcoholvrije cocktails. Op internet veel verschillende cocktails gevonden.Wel even werk om al de ingredienten bij elkaar te zoeken, maar dan ben je ook voor de hele week voorzien van de juiste drankjes en je hebt wat te doen.Groet,Rob. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Mooie tip, Rob. Maar ik ken mezelf. Als ik een blender koop gebruik ik hem één of twee weken, dan is de lol eraf en staat dat ding daar maar te staan. Zo is het ook gegaan met de stofzuiger, de strijkbout, en noem maar op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Ja, ffweg, een blender staat ook al een poos op mijn verlanglijstje; het lijkt me heerlijk makkelijk om zo verse groenten-en vruchtendrankjes te maken.Was het een aanbieding bij de Blokker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Stofzuig jij nooit Kohtje, met twee honden in huis? Heb je ze geleerd hun haren ergens anders te laten? Dan wil ik wel graag weten hoe je dat voor elkaar gekregen hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Kohtje, die stofzuiger?(Na twee weken in de hoek?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Zeg ik Anna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Hoi Anna,Wij hebben ook een boom, met lampjes, maar ik zet hem er neer en Tineke, tuigd hem op.Dus ik lijd er niet aanFerry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Anna, vlgs mij raapt Koh ze, in het kader van zinvol bezig zijn met jezelf, stuk voor stuk op:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Tja Ferry, dat is een vrouwenklus he..gna, gna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Gek hoor. Niemand heeft het over de strijkbout. Die stofzuiger vinden jullie wel spannend, hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Ha ha, mijn ex-vriend heeft als laatst het strijkbout hier gebruikt en da's al een poos terug.Ik heb geen stijkbout nodig, WEL een stofzuiger, zeker met een hond en kat.Wat een zooi zal het bij jullie zijn Kohtje! (yust a joke). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ffweg Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Zeg wat voor cocktail maak je met die stofzuiger?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Ik kan me jou wel voorstellen achter je schildersezel in niet gestreken kleren Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ffweg Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 De belnder is in de aanbieding bij de Aldi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 quote: Originally posted by: ffwegZeg wat voor cocktail maak je met die stofzuiger?? :huh:...zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ffweg Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 blender, zeker toch wat verkeerd gemixd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 quote: Originally posted by: ffwegDe belnder is in de aanbieding bij de Aldi. En de prijs is....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 ohh gaan we raden ben ik helemaal niet goed in17,95 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden