Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 december

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 96
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb de lampjes nog niet in de boom, Anna. Morgen om deze tijd hoop ik meer te weten. Of ze dit jaar scheef of recht zitten bedoel ik. Verleden jaar zaten ze goed. Scheef en recht. We gooien dat ellenlange snoer tegenwoordig maar zo'n beetje losjes in die boom.

Ik zit me nu net te bedenken dat ik verleden jaar helemaal de kerstboom niet heb opgetuigd maar mijn vrouw. Ik zat toen in de kliniek voor diagnostiek. Twee dagen voor kerstmis kwam ik thuis. Was wel fijn dat ik toen dat lampjesgeklooi ben misgelopen hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom er hier op het forum nu pas achter dat ik bij lange na niet de enige ben met die gruwelijke hekel aan lampjes in de kerstboom hangen. Dacht altijd dat dat aan mij lag. Maar nu voel ik me gesterkt. Gelukkig maar want zo'n mooi excuus als vorig jaar zit er voorlopig denk ik niet meer in. Daar trapt mijn Anna-tje niet nog een keer in...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Allemaal,

Zo zie je maar er zitten ook nadelen aan de kerst, al die K lampjes.
's avonds de kaarsjes aan en voor het slapen gaan alles weer uit doen.

Sommige versieren hun hele huis, binnen en buiten. Wat een werk!

Zeg ff wat anders. Heb blender gekocht bij de blokker, toch wel erg lekker
al die alcoholvrije cocktails. Op internet veel verschillende cocktails gevonden.
Wel even werk om al de ingredienten bij elkaar te zoeken, maar dan ben je ook voor de hele week voorzien van de juiste drankjes en je hebt wat te doen.

Groet,
Rob.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...