ferry Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Hé hallo Joann,Hoe gaat het in mijn geboortestreek?? Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 BB en anderen, ik heb het boek hetgeen Rufus aanraadde gekregen; De herontdekking van het ware zelf.In het kort staat er; We overleven allemaal onze jeugd dankzij verdrining en ontkenning van de waarheid. Dat maakt het mogelijk onszelf wij te maken dat we een gelukkige jeugd heben gehad en dat het allemaal wel meevalt. Helaas worden deze levensreddende mechanismen als we eenmaal volwassen zijn destructief en maken ons leven moeilijker en pijnlijker dan nodig is.En jawel, een concreet stappenplan. Ik krijg het nog druk in het nieuwe jaar.Maar Rufus, ziet er goed uit, ik ga ermee aan de gang! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 De tijd van de wassende en volle maan is mij beste tijd van de maand Ferry. Ik hou dit nu al sinds eind juli bij, toen het me na een opmerking van iemand over de volle maan opviel dat ik me dan juist prima voel. En het klopt echt voor mij. Ik hoop echt dat het dit keer ook weer klopt, want als het goed is ga ik me dan nu een week of zo een stuk beter voelen!Positief denken: ik geloof er gewoon in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Anna, heerlijk gevoel moet dat voor je zijn! Genieten!Ferry, hond laat baasje uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Goh, leuk te horen Anna, moet ik ook eens op gaan letten.Joann, jammer voor jullie, hier is het nog steeds droog.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Ja, Stien, jammer genoeg wel. Maar normaal luistert hij erg goed.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Ik heb geen idee wie de conferciere is, we zijn uitgenodigd door een stel om meet te gaan. Hopelijk wordt het hard lachen. Heerlijk. Gaat het stormen? Heb ik onder water geen last van! lekker puh!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Als je maar diep blijft, Vissie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Een Vis zwemt toch onder water Joann! Nou ja, laat maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Ja Koh. heel diep. Kom af en toe wel even boven kijken!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Ja Visje, maar dán moet je dus oppassen met die storm hè... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Ja ik ben al een grote vis hoor! Mag al alleen naar boven zwemmen en heb al 3 diploma!Wat eten jullie? Hier erwtensoep uit de zakken van Unox. Heerlijk en scheelt een hoop werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Hee. Joann, hoezo pijnstiller? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Wij hebben nog zelfgemaakte erwtensoep van 1e kerstdag in de diepvries. Vanavond rode bietjes, aardappeltjes en hamlapjes. Simpel maar wel lekker (vinden wij tenminste). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Komt dat door de ontspanning na een drukke week in het vakantiepark Joanneke? Of ben je juist nu weer zo druk met oud en nieuw zo voor de deur... Hoop dat je pijnstiller snel werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Goh, ook toevallig. Wat Visje en Joann vandaag eten eten wij de komende twee dagen. Morgen een zak Unox soep (Goulash) en nieuwjaarsdag pizza. Dinsdag weer boodschappen doen en weer écht eten halen. Dan gaan we weer gewoon doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Oh sterkte Joann.Klinkt goed Koh het eten. Pizza ook altijd lekker en vooral een feest voor kindere. Mogen ze een filmpje kijken met pizza op schoot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Nou we hebben allemaal dezelfde smaak hier!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden