Spring naar bijdragen

Sally


ferry

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 109
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedeavond, voor wie gaat slapen truste.
Ben wat laat thuis gekomen van nieuwjaarsborrel bij een van mijn kinderen, heb nu een poosje
teruggelezen. Ik ben verbijsterd, heb hier geen woorden voor.
Ik was al zo aan het worstelen met mijn emoties en gevoelens, het gebeurde maakt het er niet beter op.
Alles wat mogelijk gezegt kan worden over dit voorval is inmiddels duidelijk gesteld. Ik heb hier weinig meer aan toe te voegen.
Ik wil voornamelijk Ferry zeggen, je hebt goed gehandeld en kan je alleen maar bedanken dat je snel iets ondernomen hebt zodat dit uitgekomen is.
Lady, vreselijk dat je deze nacht zo hebt geworsteld met je gevoelens ik hoop dat het je snel beter gaat.
Joann, gewoon weer de draad oppakken.

Nogmaals ik voel me ronduit .......dit krijgt ws voor mij nog de nodige nasleep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal

Hier ben ik terug na het laaaang lezen op het forum!!
Even héél hard geschrokken door het 'overlijden' van sally, maar nu lees ik andere reacties en weet niet wat ik ervan moet denken?!?!

@ferry: allé, denk toch niet dat jij er iets mee te maken hebt!!! Je bent blijkbaar een te goede geest die in de luren gelegd bent door een 'zieke' geest!!!!!!!!!!!! Een dikke virtuele knuffel vanuit het verre west-vlaanderen!!!!;)

@kohtje
Heb je mijn pakketje al verstuurd?


Ik ga nu even verder lezen, tot straks!!

Dikke knuffel van ikke en een héééééééél gelukkig nieuwjaar gewenst aan allen!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 13 years later...

Ik had een zeer ernstige rugpijn en mijn man leed aan kanker; we zijn al een tijdje op zoek naar hulp om deze ziekten te genezen, maar de inspanningen van onze lokale arts hier in Nederland konden ons niet helpen, dus besloot ik om contact op te nemen met Lord Bubuza via Whatsapp: +1 505 569 0396 voor hulp. Ik legde hem ons probleem uit en hij zei dat hij ons zou genezen met zijn kruiden, ik gaf wat hij vroeg om de kruidengeneesmiddelen te bereiden en na de voorbereiding stuurde hij ons de kruiden en we namen het zoals hij ons had opgedragen. Binnen 48 uur na inname van de kruidenmedicatie voelde ik geen rugpijn meer. Ik rende naar mijn man en vertelde het hem. Hij was verrast en zei dat hij zich beter voelde en dat hij het zeker wilde weten, dus gingen we naar het ziekenhuis en de dokter bevestigde dat mijn rugpijn en de kanker van mijn man verdwenen waren. Onze dokter was verrast en vroeg hoe het gebeurde, ik ben erg opgewonden en ik wil dit goede nieuws met de wereld delen. Heeft u een soort ziekte en heeft u dringend genezing nodig, neem dan contact op met heer Bubuza via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...