Anna Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Aii, beterschap Houtje. Wat jammer inderdaad dat dit je 1000e berichtje is.Kohtje, aan kipfilet zit geen vet, ik denk dat ze dat bedoelde.Knuffie, lief van je, maar ik denk dat er al een oplossing in zicht komt. En ik twijfel nog over die meeting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Ha die Anna,mooi dat er een oplossing in zicht komt voor je computerproblemen...Nog steeds bezig met je werkzaamheden waartoe dit wat je net deed striktgenomen niet behoort??En dank je voor die kipfiletverklaring. Lijkt me wel dat dat het is. Dat ik daar nou zelf niet opkom hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Houtje beterschap:present:Anna jammer als je niet zou komen, wat is dat toch wat je tegenhoudt?Hier gaat het met de gremlins iets beter, maar ze zijn nog niet geheel uit het zicht, ik probeer zoveel mogelijk positieve gedachten te bedenken, paar toostjes met paling, spa rood, was opvouwen.....en inderdaad pijnstillers voor die rot kies. Ga zo zoonlief naar voetbal brengen.Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Hoi Zeeman,Blij, weer van je te horen, als ik eerlijk ben, had ik dit verwacht. Ik kan niet uitleggen, waarom. Toen je pas aanwezig was, zei mijn gevoel. Die red het niet. Maar vraag me niet waarom. Ik hoop dat je nu weer verder kunt. En ja het thuisfront, ik kan me daar niets bij voorstellen, omdat ik dat niet heb. Tineke steunt me wel. Al hoewel, ze niet alles begrijpt, wat erin me omgaat, wat de drank betreft.Houtje beterschap. En dat geldt ook voor mezelf. Ik lig sinds vanmiddag in bed. Voel me vervelend, pijn in de benen, af en toe in de armen. Maar geen koorts. Dus ik weet niet wat het is. Tussen de middag goed gegeten en nu ga ik zo aan de hutspot.Anna, veel succes morgen, met je intake.En Kohtje, ook ik ben benieuwd, naar het gedroomde schilderij.En ik vind het jammer niet deel te kunnen nemen aan de meeting.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Hoi Ferry,Ook jij beterschap. Hoop dat je je snel weer beter voelt.Jammer dat je niet naar de meeting kunt komen. Is dat vanwege Utrecht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Ja Koh, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Hoi@ ferryWar jammer, zeg!! Is het dan zo'n eind verder voor jou? Ik kom van Belgie, misschien kan ik je onderweg ergens oppikken?? Allé, is maar een gedacht, hoor! laat maar iets weten, ok! Enne..beterschap, hé!!Is het hutsepotdag bij jullie?? HahaHier eten we ardeens gebraad met kroketjes en tomaatjes met een vinegretje!! Mjammie!Knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 @ AnnaSucces met je pc-probleem-oplossing!!En waarom zie je die bijeenkomst niet zitten? Ik zou het heel erg leuk vinden als je er ook zou zijn ,hoor!!!knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Ik kruip weer even in mijn bed, kom straks nog wel even kijken.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 BamBam, gefeliciteerd!Houtje, Beterschap!Ik had vanmorgen zo'n deja vu gevoel, heb ik een kegel? Dus ex gebeld of hij mij een lift kon geven.Echt niet, het was gewoon even checken. En toen dacht ik, dit wil ik dus niet meer. Daarom etc. etc. Het beruchte klasje kwam heel vrolijk, zogenaamd binnen. Allemaal kwamen ze een hand geven, een mijnheer de aanstichter had gelijk een grote mond. Ik heb hem heel duidelijk gezegd dat ik van hem genoeg gehoord had voor een heel jaar en hij is wijselijk de rest van de les stil geweest. Aanstichter 2 zou van mij een sO mogen overmaken maar jammer dus. Toen hij me vroeg waarom vroeg ik aan hem, waarom zou ik jou nu een herkansing geven? heb je dat verdient? Ook stilte. Was echt een stille les.Mentor is nog steeds een eikel, mede mentor kwam naar me toe en vroeg of eikel me wel door had gegeven wat zogenaamd slachtoffer had gezegd. Nee dus. Jongen had gezegd, mevr. Huppedepupzou zo iets nooit zeggen. Einde verhaal.Ik was zo strijdbaar, ik herkende mijzelf niet. De ene opmerking naar de andere kwam uit mijn mond. Ik stond erbij en keek er na. Mijn G.. wat een bitch. Staat er een jongen voor het raam, waarom geen idee.Dus ik stuur hem weg, staat hij even later weer voor mijn raam. Oke jongens er staat een idioot voor het raam negeer hem en ga door met je werk. De jongen, ik ben geen idioot. Als jij hier blijft staan terwijl ik les geef ben jij een idioot. Hij was zeker 2 meter en heel erg breed maar hij ging weg. Oei. Kohtje, ik wilde zo graag maar kreeg vandaag mijn aanslag gemeentelijke belastingen. Wat willen die lui dat ik mijn vuilnis in mijn achtertuin deponeer? Jee, dat is een maand salaris.Ik ga dus nu sparen want ik wil,wil,wil maar dat kan wel tot juni duren.Anna, morgen gewoon spuien. Dan komt het wel goed.Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Nou Marieke,Het smaakte me niet, maar heb toch maar wat naar binnen gewurmd. Want dat moet toch wel.groet ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 BamBam, GEFELICITEERD,:present:Zeeman, goed dat je er bent, beterschap en zet 'm op.Ja mensen even een verontschuldiging voor mijn uitspatting gisteren.Ik had mijn dag niet en zal het voortaan ook als zodanig omschrijven.Het was geenzins mijn bedoeling om nieuwelingen en of anderen op enigerlei wijze af te schrikken.Voor hen, dit was maar één dag, en deze is droog voorbij gegaan.Ben zeer vroeg te bed gegaan en vanochtend zo fris als een hoentje weeropgestaan. Heb mezelf weer in de hand en ga er weer voor !!!!Ik heb nog niet veel kunnen bijlezen, wilde mijn alcoholschrift invullen, blijkt tactus een nieuwegeinstalleerd te hebben. Deze is al dik twee uur aan het loaden geweest en draait nog steeds door. Heb het nu even in de wacht gezet. Weet iemand of dit normaal is?Duurt het altijd zo lang? Of kan ik hem gewoon maar uitzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 @zeeman:Gelukkig, je bent weer aan boord! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Stien, gelukkig voel je je weer prettiger dan gister. De moed zakte inderdaad even in mijn schoenen.Wb. dat schriftje, ik weet het niet, ga pas deze week beginnen met internetbehandeling.Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Visje, laat alsjeblieft je hierdoor niet afschrikken. Ieder mens is anders, heeft een ander achtergrond.Misschien ben ik wel een tien keer grotere innemer en al veel langer innemer als jij. Iedereen heeft zo zijn eigen gevoelens en reakties om er mee om te gaan. Ik had gisteren gewoon oogkleppen voor en hield geen rekening met anderen. Ik heb ervan geleerd. Daarentegen ben ik wel blij dat ik het zo'n dag droog heb kunnen houden. En je ziet vandaag gaat het al weer beter. Succes bij je start, sta je nu al droog?Marieke, dank je, ik begon me echt zorgen te maken. Heb uren zitten wachten maar komt geen eind aan.Zal morgen bij het huiswerk ook maar even vermelden. Vandaag geen tijd meer voor ga zo alweer te bed. Morgen weer vroeg op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Hoi Stien en mariekeHier ook problemen met dat nieuwe alco-schriftje!! Ik had iets ingevuld en wou het opslaan maar het blijft loaden!! Heb ik al die moeite voor niets gedaan, zeg!!!Morgen probeer ik het opnieuw maar als het weer zo is stuur ik gewoon mijn hulpverlener een berichtje!!!Blij te horen dat je je al heel wat beter voelt vandaag, het was gisteren een serieus dipje, hé!!(@stien)Hoi visjeZijn de gremlins al buitengemept??Groetjes van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Hoi, Stien het is al goed hoor. Je hoeft je niet te verantwoorden. Ik sta nu 9 dagen droog ,vandaag moeilijke momenten gehad, maar ik heb gewonnen! Welterusten voor straks en werk ze morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Ja, Knuffie, ze zijn gelukkig allemaal weg. Pff, lastig hoor die rotbeesten. Gaat alles goed bij jou? Leuk om je te ontmoeten binnenkort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Hoi visje,Ik denk dat je ze naar hier gemept hebt!! Grrr, eventjes moeilijk maar meppen en tandjes bijten, hé!!!Ik heb al een oppas voor de meeting enne.. Ik kijk er vol spanning naar uit!!!Knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Pffff, stomme gremlins!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Hoi, iemand zin in een praatje, aub? Ik heb nood aan wat afleiding en heb al de ganse dag gepoetst en gestreken , dus even geen werk meer!! Knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 9 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Goed het virus is een ECHTE met ipv veren van achteren heel iets anders.Kreun, ik moet eigenlijk nog zo veel doen kom net weer uit bed, heb eigenlijk de hele dag liggen slapen, rillen, warm, dorst, overgeven.......GELUKKIG :devil::devil: de Gremlins niet te bekennen. Ik ga weer, doei !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Hai Knuffie, gaat het effe niet meer. Afleiding zoeken hoor en positieve gedachten binnen laten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Hoi visje,Neen, eerlijk gezegd gaat het effe niet zo goed!! Knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Hallo,Ik heb geen problemen, met het invullen van het nieuwe alcoholschrift. Open en invullen. Het loaden gaat bij mij heel snel. Houtje jij bent er beroerd aan toe. Ik heb alleen tot nog toe spierpijn en hangerig.Hopelijk gaat het morgen beter met je.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden