Spring naar bijdragen

woensdag 10 januari

ferry

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 76
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Er zijn me de voorbije dagen wel meer dingen opgevallen, Koh... Maar ik wil natuurlijk ook niet helemaal paranoïde worden. :P

En voor Ziza: Moeilijke maar mooie beslissing! Ik kom zelf uit een onderwijsfamilie, maar ben op mijn 24ste van de ene dag op de andere freelancer (zelfstandig ondernemer) geworden, ondanks veel tegenstand van thuis. Het is een van de weinige dingen in mijn leven waar ik nog altijd trots op ben! Ik heb toen echt voor mijn eigen weg gekozen!

Fran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja koh, was me opgevallen:devil:
Maar de boel is weer opgeschoond, beter!

He zieke lummels, willen jullie die ziektekiemen lekker bij je houden:angry: ik ben misselijk en voel mij niet wel, grrrrrr. Maar toch beterschap gewenst hoor, zo ben ik dan ook wel weer:)
Blijf lekker binnen vanavond, morgen maar weer sporten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alléén de tandarts kan je serieus van de tandpijn afhelpen.
Andere middeltjes zijn korte termijn trajecten.

Visje smijt de drank de deur uit.

Ziza bedankt voor je openheid.
Prima dat je voor jezelf en je gezin hebt gekozen.
Zelf heb ik jaren naar de liefde van een ouder lopen hunkeren.
Uiteindelijk ontdekte ik dat wat je niet bezit je niet kunt geven.
Liefde is er wel of niet.
Een beetje liefde bestaat niet.
Emotioneel heb ik afstand genomen van mijn ouders.
Mijn ouders waren vreemden voor mij.
Er was geen band.
Toch heb ik van deze mensen gehouden, tegelijkertijd was de angst hen te verliezen groot.
Ziza ik wens je veel geluk in je nieuwe werkkring.

BamBam en andere ziekebroeders en zusters een voorspoedig herstel gewenst.
Misschien een virus?

Groet Rudy
delen is helen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi visje, ferry, marieke,

Jaaaa, ik kan het!!!! Joooeehhhooeee!!!!! Yiiihhhaaaa!!!! Even trots op mezelf, hihi!!!

Hoi kohtje

Wanneer kan ik het 'droom'schilderij aanschouwen?? breng het mee en verkopen aan de hoogste bieder, lijkt je dat iets??

Hoi zeeman,

Je bent misschien gewoon op met 'proberen'!! Nu ga je er echt voor en dat lukt misschien beter!! Veel sterkte en dikke knuffel!!

Hoi Anna

Als je met een dekentje op de bank wilt kan ik dat goed begrijpen!! Goed gedaan van je zeg vandaag , dat gesprek, ik ben zelfs een beetje jaloers op je!!! ik wou dat ik al zover was dat ik er met iemand anders kon over praten!!! Jullie en die internetbehandeling zijn momenteel mijn luisterende oortjes!!! Dikke proficiat en knuffel!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof dat ik iets gemist heb Knuffie. Fantastisch dat je het kunt, maar wat kun je?
En lucht je hart maar op het forum hoor, dat heb ik ook al zo vaak gedaan. En dankzij die luisterende oortjes durfde ik eindelijk, eindelijk hulp te zoeken, om gestopt te blijven met drinken.

Visje, wat is er aan de hand? Heb je gedronken vanwege de kiespijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Knuf, 'droomschilderij' meenemen lijkt me wat lastig in de trein. Het is 1.20 x 1.60 groot. En het is nog niet af. Het begon in de eerste opzet met wat me van een droom een beetje was bijgebleven maar is nu aan het 'groeien', d.w.z. dat de eerste opzet de aanleiding is geweest tot wat er nu aan het ontstaan is.

Enneh.. Wat kun je??? dat je even trots op jezelf bent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Anna

Gisteren had ik veel last van gremlins doordat de buurman hier weer was, begrijp je? Ik heb hier de ganse avond geschreven over vanalles en de gremlins heb ik kunnen buitenkuisen!!!! Dus niet gedronken alhoewel het zo lastig was!!! Ik heb het dus kunnen overwinnen door hier heel wat te schrijven!!!!!

Je bent een prachtmeid, weet je dat? Ik hoop echt dat je je mening nog herziet en toch komt naar de bijeenkomst!!

Knuffie!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Knuf, jíj bent een prachtmeid, zoals je die gremlins hebt buitengekuist. Ik vind dat een fantastisch woord. Als ik nog eens last heb van gremlins vraag ik je even bij mijn te komen kuisen, oké? Mag je trouwens sowieso wel doen, het is wel een beetje nodig ben ik bang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Anna

Ik kuis graag, haha!!! Is hier wel heel veel nodig met al die kinderen en dan nog al die gremlins!!!! Ik wil wel komen kuisen maar 't is een beetje ver weg, hé!!! Maar als het echt nodig is dan ben ik er via de virtuele weg!!!
:D

Alles goed, meiske? Al gereageerd op die brief?

Knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...