Spring naar bijdragen

Donderdag 11 januari


BamBam

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

heb weinig verheffends te melden. Ben zo ziek als een hond, een fijne buikgriep.
M'n werk afgebeld, ik blijf lekker binnen.
Anna, twee keien in je zak als je de hond uitlaat, weeralarm. Zware windstoten, tot 110 km per uur en aangezien jij en niet zo groot bent en niet meer zo zwaar......:D

Heb een fijne dag allemaal.


Alleen vandag drink ik niet! Zet um op mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Bambam, lekker uitzieken maar...tis ook geen weer om naar buiten te gaan! Ben net met de hond geweest, brrrrr echt niet fijn:wacko:, gelukkig heb ik nog geen 2 keien nodig in mn zak.

Gisterenavond gelukkig droog gebleven Marieke. Ben maar wat gaan opruimen en wat surfen op internet. Ben er blij van!!

Iedereen een fijne dag verder..heerlijk weer om binnen te blijven met een warme bak thee, koffie of chocolademelk.

liefs Moesje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedevandaag allemaal,

Om te beginnen iedereen die in de lappenmand terecht is gekomen of daarin dreigt terecht te komen: heel veel beterschap. Schrale troost: het is niks-niet-niente-nakkes-noppes-helemaal geen-niemendal weer, dus ik ga zo de elementen trotseren en met een grote tekenmap (in plastic gehuld) onder m'n arm naar de grafiek-club. En vanavond nog een keer, naar modelschilderen want de les van gisterenavond is uitgerekend met dit weer eenmalig verplaatst naar de donderdagavond.

Iedereen een fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje, ik had je een keer een site opgeschreven,waarvan ik later achterkwam, dat ik het verkeerd genoteerd had. Misschien heb je er wel helemaal niet naar gekeken hoor, maar ik dacht ik schrijf nu toch maar even de goeie op, dus hier dan: http://www.group12.tk/
Bij deze o.a. jonge lui heb ik een schilderij gekocht, die ze verkochten om een nieuw atelier op te starten.
Misschien leuk voor je om er eens naar te kijken!?

groetjes Moesje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Visje, die emoties he...dat is het hem juist, daar heb ik ook meestal last van...grrr, maar visje als je er mee zit dan mag je gerust een pbtje sturen hoor! Beter even je ei kwijt en een potje janken, dan die roesdeken. Doe dat maar gewoon de volgende keer!!

Een arm om je schouder van mij!
liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Voor iedereen die ziek is, beterschap!
Ik ben niet weggewaaid vanmorgen BB, geen nood. Hier op mijn werk giert de wind, ik zit precies op een hoek van het gebouw. Als ik naar buiten kijk is het donker, nat en ongezellig. Ik ben vanochtend weer met een fikse hoofdpijn opgestaan, en alle goede voornemens waar ik gisteren niet meer aan toe gekomen ben lijken alweer een stuk moeilijker, zucht.

Kaab, bedankt voor de rozen! Ik hoop dat het jou, Beep en Femmy dit keer lukt.

Visje, jammer van gisteren. Vandaag weer opstaan en verder aan, oké? Je zegt dat het geen gremlins waren, maar een bewuste keuze. Toch was jouw berichtje voor mij heel herkenbaar. Ik heb ook jarenlang mijn eigen gevoel weggestopt, omdat andere dingen belangrijker waren. Mijn glaasje wijn was het enige leuke wat ik had, het enige wat echt van mij was, en dat was voor mij het argument om het te nemen. Maar ook deze gedachte is een gremlin! En als je erover nadenkt, is het eigenlijk helemaal niet zo leuk en fijn. Dat is het maar even, en de volgende dag is er de kater en de spijt.

Een goede dag allemaal!

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allen een goede stormachtige morgen,
Alle zieken, veel beterschap. Lijkt heerlijk weer om in bed te blijven liggen, maar als er moeten voor staat vergaat de lust ervan denk ik.

BB, er niet uitgerold vannacht?

Zeeman, 20 uur per dag? Je spant de kroon denk ik, al doorlig plekken?

Anna, volg je het forum op je werk? Heel veel goede moed voor vandaag!!

Zelf ben ik de dag heel relaxt begonnen, eerst koffie met soap en nu even forum.
Vanmiddag mag ik door het weer, wat er niet al te fraai uitziet, weer aan het werk.
Vind ik heerlijk, afleiding, onder de mensen, kronkel in m'n hoofd weer even op 0.
Voor iedereen weer een goede droge dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BB, nu ik er over nadenk, je hebt gelijk. Het was bij jou anders een zooitje geworden vannacht, en een lucht.........woh!
Goed van je dat je even ter afwisseling de bank heb gekozen, anders krijg je vannacht misschien problemen met slapen. Goed uitzieken hoor, het heerst, ik hoor het aan alle kanten.
Had je de griepprik gehaald?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien,

ook hier werkt het niet, ging wel normaal open de eerste keer, kon alles invullen, alleen het "LOADING" duurde erg lang, toen maar afgesloten, opnieuw geopend maar de registratie werd dus niet bewaard.

Heb een mailtje naar Tactus gestuurd via moderator, misschien helpt dit.
Dit was dus de aanpassing

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien,

Hier het antwoord van Tactus, ik heb nu kunnen inloggen en invullen,

QUOTE
Helaas blijft het alcoholschrift soms steken als je het opent. Dit betreft waarschijnlijk een technisch probleem. Meestal helpt het, als het alcoholschrift blijft steken, het schrift af te sluiten via het kruisje rechtsboven en direct weer te openen (je hoeft je portal niet af te sluiten). Waarschijnlijk kun je er dan wel in. Dit is wat omslachtig en we proberen dit uiteraard zo spoedig mogelijk op te lossen. Wil je ons laten weten of het je op bovengenoemde manier wel lukt het alcoholschrift te openen?

Vriendelijke groeten,

De moderator
UNQUOTE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Ziek zijn heeft toch wel een voordeel. Ik lig als een vorst in bed. Tv aan, kijk naar buiten waar het regent dat het giet. De bomen staan te schudden. Vrouwtje lief, brengt regelmatig wat te drinken. Ik hoor haar mopperen, als de hond naar buiten moet. Dus zo slecht heb ik het vandaag niet (geintje). Maar ik ben wel alweer aan de beterende hand.

beterschap, voor de anderen.

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Het duurde even, maar ik heb het draadje gevonden Ferry! Bedankt. En beterschap by the way.
Oh en Marieke, ik ben net naar het strand geweest. Het was weinig verheffend (behalve letterlijk trouwens, ik had het gevoel dat ik met een touwtje aan de aarde behoorde te zijn vastgeknoopt, de wind had niet veel boodschap aan mijn wens om met beide voeten op de aarde te blijven). Je word dusdanig gezandstraalt dat het openen van je ogen teneinde het natuur schouwspel te bezien nu niet echt een enorme aanrader is.
Iedereen beterschap gewenst!

Groetjes, Sabine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel wijs Marieke :)

Zelf ga ik nu maar eens mezelf een weg door het natuurgeweld banen, op een fiets (!!), om daarna fijn allerhande mensen te voorzien in hun alcoholische versnaperingen gedurende deze avond.
Ik wentel, een heeel klein beetje maar, in zelfmedelijden.
Vanavond mezelf maar trakteren op een maltje na het werk. Dat is mijn goede voornemen van vandaag...
Aan een ieder die nog door de storm moet: STERKTE

Groetjes, Sabine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Mijn eten staat op het vuur, maar omdat er even een computer vrij is kan ik het niet laten even in te loggen. Je weet maar nooit of het vanavond nog een keer lukt.

Stien, soms log ik even in op het forum op mijn werk, als daar even de gelegenheid voor is. Ik weet dat ik dat eigenlijk niet moet doen, maar ik kan het af en toe niet laten. Maar na vanmorgen heb ik geen gelegenheid meer gehad, dus ik ben blij dat jullie niet zo'n lang draadje geproduceerd hebben.

Sabine, omdat je het dagdraadje al gevonden hebt heet ik je hier maar even welkom. Goed van je dat je al 9 dagen gestopt bent. Laat iedereen maar van verbazing van de stoel vallen hoor. En schrijf gewoon mee als je het moeilijk hebt, het helpt enorm om hier afleiding te zoeken.

Op mijn werk heeft het buikgriepvirus ook om zich heen geslagen, er zijn een hele hoop mensen ziek. Het was vreselijk druk dus, en dat terwijl ik me ook hondsberoerd voel (om een andere reden). Nou ja, ik hou me maar voor ogen dat alles wat ik gedaan krijg meegenomen is. Het is wel duidelijk dat ik eigenlijk nog niet in staat ben weer volledig te werken. Morgenochtend weer even naar de huisarts, en dan zie ik wel hoe verder.

Ik ga even kijken of er al iets aan staat te branden.

Doei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens, heel erg knap Moesje, dat je gisteravond niet hebt toegegeven. Een :present: voor jou.

Ik weet niet waar ze vandaan komen, maar er zit inmiddels een heel leger gremlins op mijn aanrecht verschanst, dus ik kan wel iemand gebruiken om te komen meppen. Ik geloof dat Knuffie dat heel erg goed in is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...