Spring naar bijdragen

Woensdag 17 januari

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 138
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

U vraagt, wij draaien:

Weersverwachting:
Er is veel bewolking met vooral vanmiddag enige tijd regen. Vanmiddag ligt het kwik rond de 11 graden. De zuidwestenwind wakkert langs de kust aan tot hard, 7 Bft.

Update storm voor donderdag:
Op donderdag komt het langs de kust tot een (zware) zuidwesterstorm (9-10 Bft). zoals het er zich nu naar laat uitzien kunnen er boven land windstoten optreden tot 120 km/uur. Het hoogtepunt langs de Vlaamse en Zeeuwse kusten wordt tussen 13 uur en 17 uur donderdagmiddag verwacht. Met name gedurende de passage van een koufront ('s avonds) kunnen zeer zware windstoten optreden. In het weekeinde wordt het eindelijk eens kouder, met in de Ardennen een serieuze kans op sneeuw.

Toch een fijne dag allemaal!

Twan
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedevandaag.

Wordt er een figuurlijke of letterlijke storm verwacht? Dat van die letterlijke weet ik dat die er aan zit te komen en ik hoop dat het daarbij blijft.
Tja, Houtje, heb al twee mokken koffie achter de kiezen. Op maandag, dinsdag en woensdag moet mijn vrouw naar haar werk en dan zijn we om zes uur al op. Een half uurtje voor ze vertrekt drinken we dan samen nog een bakkie. Omdat ik normaal gesproken om negen uur altijd een bakkie koffie drink zet ik dus 's morgens vroeg al vast maar een halve kan koffie. Scheelt weer in de filters, hè? Maar vanmorgen kon ik niet echt goed wakker worden dus ik had om 8 uur al twee mokken op en zit nou voortdurend op de klok te kijken want ik wil die derde bak eigenlijk niet voor half tien hebben. Nou ja, het schiet al op.

Ariel, je ligt nu misschien nog lekker te slapen (hoewel, met nachttemperaturen van rond de 20 graden??) maar ik wens je weer een goede en droge dag toe. Werk je daar in dat verre Brazilië? Of mag ik dat niet vragen? En een braziliaans weerberichtje is voor het contrast wel leuk.. hoewel het contrast dus momenteel voornamelijk in de temperaturen zit als ik het goed begrepen heb.

Nou Fran, er is gisteren niet veel misbruik gemaakt van je bui van mildheid naar het 'zwakke geslacht' hè? Ik was er niet bij, maar als dat wel zo was geweest had ik geloof ik door de verrassing ook niet geweten hoe daar zo snel op in te haken. Kans gemist! (wij van het 'zwakke' geslacht dan, hè). Nee hoor, trek het je niet aan. Ik had best een beetje medelijden met je toen ik het las. Weet alleen niet wat je nou bedoelde met dat wederzijdse verlangen waar je het over had.

Ik zat gisteren (nu trouwens nog steeds) trouwens behoorlijk te balen. M'n computer is ineens zo traag met het openen van van alles en nog wat. Een pagina verversen duurt al gauw een minuutje of drie. Eerst dacht ik dat het aan de computer lag, maar mijn vrouw had 's avonds met haar eigen compie hetzelfde. Dus ik denk dat er wat met @Home is. Ze zijn misschien weer bezig met werkzaamheden. Als ik zo dit berichtje verstuur kan ik voordat het op het forum staat waarschijnlijk al wel die derde kop koffie in gaan schenken...

Nou ja, versturen maar, anders komt het pas op het nog niet bestaande draadje van morgen te staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. ik ben vandaag goed gemutst en ging vanmorgen dansend en zingend door het leven. Kwam ook doordat mijn kinderen een cdtje met vrolijke zomermuziek op hadden staan nog van onze laatste zomervakantie. Daar stonden ze vanmorgem met z'n'vijven op te dansen en te zingen. Nou, als je daar niet vrolijk van wordt!:moon:
Hopelijk houdt mijn stemming aan vandaag.
Koh. succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Koh, ik heb ook kabel (@Home is toch kabel) en dat is een stuk slomer dan ADSL.
Maar ja, er hoeven ook geen kratten kejak door hè? :D

Waar is Us Zeeman eigenlijk, Ahoy, Zeeman, waar ben je?

Anna is aan het struiken en boodschappen doen. Ze heeft een "vrije dag" daarin moet je haar hele tent struiken (= ruimen, struinen, boenen & strijken in één woord, het bekt zo lekker, struiken, ik houd van woorden die lekker bekken).

Ik zit nog in PJ ik wacht altijd op de heer Zaagmans op woensdag :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, die Houtje.

Ja, @Home is kabel. Maar had (biina) nooit problemen. Vanaf gisteren ineens....

Stomtoevallig zat ik net tijdens m'n derde bak koffie ook aan Zeeman te denken. Superoptimistisch in het begin en nu lijkt ie helemaal van het toneel verdwenen. Hopelijk komt ie weer een beetje in rustiger vaarwater en kan ie hier weer eens wat laten horen.

En wat is nou weer (of ook alweer) wachten in PJ op de heer Zaagmans?????

Visje, CD-tje op repeat zetten? Maar ook weer niet te lang, daar word je gek van... of moet ik zeggen daar word je normaal van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen een goede morgen.

Ik werd zo vreemd wakker, echt heel verwarrend. Ik werd vannacht net na eenen wakker nog even film gekeken en ben toen weer in slaap gesukkeld. Werd ik wakker en dacht dat het alweer avond was.
grrr, niet prettig. ze zeggen toch altijd een goed begin is het halve werk:huh:

Gelukkig is het gewoon morgen en kan ik zo meteen weer lekker aan de slag. Het ziet er na uit dat mijn dip weg is, ik voel me weer sterk. Gelukkig maar, het werd tijd.

Twan, ik vind het echt niet aardig dat je mij een storm stuurt en nog een pittige ook, kan je niet een goed woordje doen voor me bij de weergoden. zuidwester stormen zijn niet prettig als je op een eiland zit.

He Erica,

Hoe gaat het met je meiske? Ik ben blij dat je er weer bij bent. Hoe gaat het met je dochter?
Kan je haar vaak zien?Ik weet nog dat je om informatie vroeg en toen gingen er geen belletje rinkelen.
Pas later realiseerde ik me dat ik zo leerling gehad. Niet erg lang, de aandoening is te ernstig om in een grote massa van leerlingen te zitten.

Iedereen een prettige dag!

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Houtje, ik moet je teleurstellen, ik ben nog niet aan het struiken of iets van dien aard. Heb schaamteloos uitgeslapen tot 10 uur, hond uitgelaten, en zit nu relaxt aan de koffie. Het werk moet nog even wachten. Iemand nog goede tips voor het eten van de komende dagen? Ik moet zometeen boodschappen doen.

Allemaal een fijne dag vandaag! En hou het droog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo iedereen!

Is er een Sabine / Marieke verwarring? Dan kan ik allicht gaan kijken of er een icoon is dat nog niet (zo veel) wordt gebruikt.
Wat een begin van de dag! Een knetterende ruzie met mijn vriend, en een hoofdwaterleiding gesprongen waardoor ik nog geen koffie heb gehad, en nu ook niet kan douchen voordat ik naar mijn werk ga :(
En een zuidwester storm?? Hemel, mijn dakraam is nog niet eens gerepareerd na de storm van vorige week. Dat wordt frobelen met emmertjes....
Maar goed dat ik ga werken, dat verzet de gedachten in ieder geval een tikje.
Ik ga nu maar eens kijken hoe koffie smaakt wanneer het gezet is met spa rood. Tsja, je moet toch wat.
Iedereen een heel fijne voortzetting van de ochtend gewenst!

Groetjes, Sabine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen mensen,

Ik kom net van de markt, gezellig altijd.
Anna, wij eten witlof met ham en kaas uit de oven.
Gisteren spinazie met aard. kroketjes en ei, eergisteren zuurkoop stamp met spekjes.
Gewone voedzame maaltijden en het smaakt me lekkerder dan toen ik nog dronk.

Ik ben gisteravond begonnen in het boek van Caroline Knapp; "Drinken, een liefdesverhaal".
Het boeit me; herkenning, confrontatie.

'k Zit nu ook aan de koffie en ga vanmiddag op de bank lekker verder lezen.

Vandaag maak ik er een rustig dagje van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Koh, medelijden is niet nodig, hoor! :D
Wederzijds verlangen tussen het sterke en het zwakke geslacht, Koh. Waar verder niks mee gedaan werd, maar dat me toch een fijn gevoel gaf. Is het nu wat duidelijker?

Ik denk dat mijn fietsje bijna gerepareerd is. Ik voel het aan mijn water, zou Zeeman zeggen.

Hoe gaat het trouwens met je, Zeeman?

Iedereen een leuke dag gewenst!

Fran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Anjo,

Met mijn dochter gaat het op en neer, ze heeft volgende week eindelijk een kinder psychiater die haar kan beoordelen en waarschijnlijk medicatie voorschrijft.
Ze nijgt (of is het neigt?) naar manische depresiviteit omdat ze periodes heeft van extreme vrolijkheid en vervolgens een week later zeer neerslachti
Komt denk ik ook door haar PDDNOS.

Maar voor de rest gaat het gelukkig goed met de relatie tussen haar en mij.

Ben allang blij dat er nu naar gekeken wordt.

Lief dat je hier naar vraagt.

Hoe gaat het met jou verder?

spreek (schrijf) je later

Knuffel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...