Spring naar bijdragen

Rustigere dag

visje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 387
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bammetje, sterkte meid. Gelukkig heb je je koppie erbij, maar wel d'r bij hóuden, hoor.
Man is wel mooi geworden maar nog lang niet af. Tijd vliegt op zo'n avond.

Fran, ik snap je weer eens niet helemaal... Noem je mij nou een sissy of is Amerikaans slang voor sister Sissy?

En hoezo mij en Twan door elkaar halen? Ik geloof dat ik maar weer af ga haken voor ik straks echt niks meer snap van wat er gezegd wordt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je geheugen is uitstekend Katrina, lichtblauw is inderdaad nog steeds mijn lievelingskleur. Maar ik hoorde vanmiddag in de tuin de vogeltjes fluiten... werd er tegelijkertijd vrolijk en treurig van, er klopt helemaal niets meer van de jaargetijden, dus een trui... voordat die af is, is het alweer hoog zomer (over twee weken of zo...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BB,

De figuren, die ik heb zijn, een pauw, een eekhoorn, een vogel in een ring, een anker, een beer, een pyramide, een bol, een kat. Nu is in de maak, een bol waar een driehoek op moet komen. Maar voor dat die klaar is, kan het nog wel een jaar of drie verder zijn.

Hé lieve BB, niet gaan drinken hé!!! strek blijven.

liefs Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie hebben gelijk.
Ik ga nu die compagnon de schuld geven van mijn drinken, daardoor hou ik mezelf gewoon voor de gek.
Ik mag nu drinken, want ik heb problemen, nee zo werkt het niet.

Jullie vraag of ik niet genoeg heb aan het forum, heeft me tot nadenken gebracht.
Het valt me nu pas op,dat wanneer ik geen trek heb en me goed voel, ik op het forum kom.
Zodra ik het moeilijk heb en in mijn achterhoofd al weet dat ik ga drinken, mijd ik het forum.

Waarom mijd ik het forum dan?????
Waarschijnlijk te eigenwijs om hulp te krijgen, bang voor de confrontatie ik weet het niet.
Ik heb nu wel voorgenomen , zodra de trek weer komt, om hier na toe te rennen en niet voor jullie te gaan vluchten.
Als ik ergens naar toe kan is het wel hier met mijn alcoholprobleem.

Ik heb met mijn man gesproken over refusal en de nodige bijwerkingen en idd Francesca je had gelijk
.
Rudy waarschijnlijk leggen we onze problemen, zoals het libido, vermoeidheid, slecht inslapen e.d. altijd bij iets anders neer, b.v. bijwerkingen medicijnen, druk geweest, problemen, maar je hebt me de ogen geopend en ligt het inderdaad aan de alcohol. Het is zo makkelijk om het ergens anders neer te leggen.

Ik ben de laatste vier en half jaar dat ik weer drink een ander mens geworden. Mijn man heeft daar veel moeite mee. Hij drinkt zelf geen druppel. IK ben niet meer aktief, zit maar thuis kom nergens meer.
Nog 5 maanden dan ben ik mijn werk kwijt, omdat ik dan te lang in de ziektewet zit.

Ja, ik zal moeten veranderen, ik alleen kan die knop omdraaien om niet meer te drinken, daar kan niemand me bij helpen, maar als ik zo door ga als de laatste maand, dan word ik echt alles wat me lief is kwijt. Ik zal en moet de alcohol voorgoed uit mijn leven moeten verbannen.
En ik weet dat ik het kan, want het is me 20 jaar geleden ook gelukt.

Bammetje, niet gaan drinken hoor, je gaat zo goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sneeuwwitje, ik denk dat je met bovenstaand berichtje de eerste echte stap gezet hebt om te stoppen. Je ziet dat je bezig bent alles kwijt te raken wat je hebt, en dat is meer dan wat die compagnon je af wil pakken.
Je moet het echt zelf doen, en je kunt het. Go girl!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...