Kohtje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Hoi Stien. Niemand die het je kwalijk zal nemen als je niet alles terug kunt lezen als je even weg bent geweest. Is soms ook bijna niet te doen. Die blote man van laatst is wel aardig geworden maar doordat de tijd omvloog niet helemaal uit de verf gekomen, letterlijk. Nu zijn we sinds vorige week met portret tekenen en -schilderen bezig. Dat valt me vies tegen, maar is daarom juist wel weer extra leuk want meer uitdaging er wat van te maken..Ik kan het niet meer bijhouden wie er nou een tijdje niet meeschrijft en dan ineens weer wel. Dat is niets persoonlijks, hoor. M'n geheugen is nou eenmaal wat rommelig. Vaak heb ik even een zetje nodig en dan weet ik de hele bups wel weer, maar soms zijn er ook hele gebeurtenissen m'n ene oog ingegaan en het andere weer uit. Niet omdat het geschrevene me niet boeit maar doordat er soms wel heel veel verschillende informatie tegelijkertijd binnenkomt. Daar heb ik altijd al last van gehad, van het langzaam informatie opnemen. Ik heb niet voor niets 7 jaar over de 5-jarige HAVO gedaan... Herhalen, herhalen, herhalen. Dat is mijn manier... tot vervelens toe voor anderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Dag Erica,Je mag best je eigen problemen hier op tafel gooien hoor. Het klinkt natuurlijk idioot, maar "nieuwe" problemen zorgen misschien wel voor een welkome afwisseling cq afleiding.Je hebt in elk geval een leuk en fris ikoontje. En ook nog even een vraagje: waar staat VNN voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Koh, geeft niets, zo heeft iedereen wel wat. Zo kan ik geen namen onthouden, en gooi hier af en toe dan ook de boel in de war. Daar heb ik in het dagelijks leven dus ook mee te kampen.Hiertegenover staat dat jij weer hele andere mooie talenten hebt. Schilderen, daar moet je gevoelig voor zijn lijkt me. Al die kleuren, effecten, lichtval en wat niet zo meer.Verkoop je ook wel schilderijen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Moi Kohtje,VNN staat voor: Verslavingszorg Noord Nederland. Vroeger was het bij ons het CAD maar dat is al ongeveer 10 jaar niet meer actief.Ik merk nu weer aan mezelf dat ik bijvoorbeeld te snel weer aan het werk ben gegaan en ook nog wel voor 32 uur. Dacht dat ik dit wel weer aan konGa denk ik toch wat meer info zoeken over mijn "aandoening" (Mijn eigenwaarde is ver te zoeken)Oeps... kreeg net een telefoontje van mijn teamleider zag ik. Durfde niet op te nemen en nu zit ik weer in de rats.Ben ook wel een echte struisvogel of niet dan.!.Zal zo zijn voicemail luisteren.....waarom ben ik zo'n lafaard? (Dit is dus één van mijn problemen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Hai Erica, het klinkt inderdaad dat je nog veel zelfonderzoek hebt te doen. Ik heb hiervan (jouw aandoening zoals jij zegt) niet veel kaas gegeten. Ik wens je wel veel inzicht bij je zoektocht"' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Twan wat in jou ogen kinderachtig lijkt kan bij de ander emotionele wonden slaan die maar al te vaak afkomstg zijn uit een pijnlijk verleden.Dat wij niet kinderachtig moeten doen is ons vroeger te vaak gezegt.Ook met deze situatie en de mensen die het aangaat respectvol omgaan en accepteren zoals ze zijn is hier beter op zijn plaats.GroetRudy... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Stien het gaat goed met je.Een dikke proficiat.Niets is het waard om te gaan drinken.GroetRudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 29 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @Rudy:Bedankt voor je bericht.Ik ga met iedereen respectvol om. Het is ook niet zo dat ik deze mensen niet respecteer, ik respecteer hun gedrag in deze niet. Daar zit een groot verschil tussen.Als door het gedrag van een paar mensen een heel forum voor de zoveelste keer overhoop gehaald wordt dan vind ik dat ik daar best iets van mag zeggen. Het gaat mij per slot van rekening ook aan. En ja, ik vind het uitvechten van persoonlijke vetes op een openbaar forum kinderachtig.Groet,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 29 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Hoi Marieke,Volgens mij had iedereen daar straks even last van. Ik kreeg in ieder geval een melding dat er een interne storing van de server was.Liefs,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Oeps Marieke, ook al forum-verslaafd? Brak het zweet je al uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Marieke, me to, but no swet:DBB, en toen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Ja ja, was hier ook sprake van. Heb zelfs in een soort van paniek een forumgenoot gemaild of het niet alleen aan mij lag. Maar voor ik antwoord kreeg was het probleem al weer over. Ja, probleem, zo voelde het wel want IK WILDE LEZEN EN DAT KON NIET..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Ach Stien toen nix.Ik wil ook 1 en ander ff laten bezinken. Maar merk wel, los van afgelopen week, dat het forum me erg in beslag neemt. Is dat erg kun je je afvragen. Dat weet ik niet. Het is enorm helpend geweest. Ik merk dat ik som hunker naar herkenning en gedeelde ervaringen, dus het dient een doel, absoluut.Ik moet echter oppassen dat ik niet een nieuwe verslaving ontwikkel. Dus dat houdt me bezig en daar denk ik over na. Ik weet niet hoe ik daar handen en voeten aan ga geven. Maar balen is het wel als de server eruit ligt:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Koh baart dat je wel zorgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Niet zo erg, Bammetje. Ik kan met tegenwoordig al makkelijker wat langere tijd van het forum losmaken. Kan rustig een dagje of avond weggaan zonder trillende handen en ook doe ik genoeg aan m'n werk. Dus het is niet zo dat ik heel onrustig word als ik door omstandigheden niet hier kan zijn. Maar vanochtend toen ik even wilde kijken en dat kón niet, tja dat was wel eventjes bweeeuuuuuuuuhhhh!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Hoi Stien,hartstikke goed, proficiat en nu op naar de twee maanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Hoi allemaal, Hier ben ik weer!!! Gedaan met mijn nachten, Joooeeehhhoooeee!!!!!!Heb ik iets gemist vandaag?Veel groetjes van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 En nou verder nergens om maar....verslaafd aan het forum of niet;Ik drink niet, al vijf maanden niet en dat is fantastisch.Was ik geloof ik even vergeten:$ dus ik mag best vaak forummen, er komt straks vast wel wat anders voor in de plaats, o zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Beste Twan ik blijf deze meningverschillen waardevol vinden voor de groep mensen die hier schrijven.Ik trek er lering uit en lees verbaasd hoe verschillend er gereageerd wordt.ik probeer dan ook zoveel mogelijk het probleem los te zien van de personen die het aangaat.De meesten van ons wordt weer een spiegel voorgehouden en voelt zich niet op zijn gemak bij ruzies.Zelf betrap ikme er b.v op dat ik zoals vroeger naar oplossingen ga zoeken terwijl ik part nog deel heb aan het meningverschil of ruzie.Natuurlijk moeten dat soort toestanden geen weken duren maar de essentie van het verhaal is dat men nu heeft ingezien dat je ook anders met ruzie om kan gaan dan het voorbeeld ons voorgeschoteld.Was dit voorval niet gebeurt had Ziza zijn mening niet kunnen schrijven.Had Lady zich niet zo grrrrrrrrrrrrrrrrr gevoeld en meerdere mensen hebben hun gevoel vertolkt aan de hand van de discussie daarom ontstaan.Vroeger liep ik weg voor een ruzie en ging zuipen.Anders leren omgaan met o.a meningverschillen ruzies en kritiek dan vroeger.gedachtenpatronen veranderen die mijn gedrag positief beinvloeden.Om deze redenen Twan, schrijf ik op dit forum.Om die reden is een woordenwisseling op het forum voor mij net zo belangrijk als een verjaardag.GroetRudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Hier nog een forumverslaafde lotgenoot!!Toen ik daarstraks wakker werd was mijn eerste gedachte een aan het forum!! Ik ben direct opgestaan en heb mijn pc aangezet om jullie te begroeten, hihi!!!knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 En om dit soort berichten Rudy ben ik o zo blij dat ik hier ben gaan schrijven. Dank je wel. zo voelt het, een gift, een kado. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Danke marieke, leuk om te horen!!Hoe gaat het met je 'trekarm'? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Hoi Knuf, welkom terug in de wereld der wakkeren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden