Spring naar bijdragen

woensdag 31 januari


anjo

Aanbevolen berichten

Goedemorgen ook van mij, twan goed zo!
Koh, werk ze en de rest ook een fijne dag.
Ik ga maar weer even googlen, opzoek naar een leuke vakantiebestemming voor de zomer. Vind ik altijd weer een gedoe, ik heb zo mijn eisen .., vooral aan het huisje op de camping, moet toch wel een beetje comfortabel zijn en het liefst met een restaurant, want moeders wil ook wel een beetje vakantie hebben..Als ik nou ook mijn bikini aantrek, kom ik een beetje in de stemming!:rose: Laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 156
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

moge allemaal, niet helemaal droog gehouden gisteren, maar wel weer een paar minder als normaal en afgesloten met twee koppen "goede nacht thee". Ga zodadelijk maar weer een balletje slaan en vanaf twaalf uur kroketten draaien, joepie. Fijne droge dag toegewenst.
de kok

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Mijn hoofd zit nog steeds vol, mijn oor was even open vanmorgen, maar zit nu weer dicht, kortom, de verkoudheid is nog niet over. Het spijt me Kohtje als ik je aangestoken heb, ik heb er toch echt heel goed op gelet niet naar het beeldscherm en het toetsenbord te hoesten en te niezen.

Het is hier redelijk mooi weer, het zonnetje komt er zelfs door.

Allemaal een fijne, droge dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Rosie,
Alles goed?
De kantine dus. Grmbl. Het lot wil dat ik al talloze bands (het is een lijst die menig muziekliefhebber de rillingen bezorgt), heb gezien, maar iemand als An Pierle, relatief dichtbij, dus nog niet.
Het onderwerp van de behandeling snapte ik gisteren niet. Is je behandelaar iemand anders dan de therapeut waarmee je de afspraak maakte?
Sterkte met het huishouden Marieke!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, Rosie,

Ik bedoelde 'rillingen' meer in positieve zin..En ja, Tori Amos en Zita Zwoon vallen duidelijk in mijn muzieksmaak. Bedoel je overigens RHCP? An Pierle niet ontmoet nee, Lunascape (ook Belgisch) overigens wel, maar ik vind het nooit zo interessant om artiesten te ontmoeten, hoewel ik er wel vaak de kans toe krijg. Het gaat me puur om de muziek..Ehm, geef eens wat ariesten....Van David Bowie, Roxy music, Peter Gabriel, Depeche Mode, Tori Amos, Tea Party naar New Wave: Sisters of Mercy, The Cure etc naar triphop: Massive Attack naar Metal: Metallica, Type O Negative, Opeth, Faith no more, Life of Agony..Nu ja, noem maar op. Ik kan nog een hele tijd doorgaan.

Okay, je bent dus bang dat je moet switchen naar een andere behandeling?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm, de Finnbrothers ken ik helaas niet. Dat jagen van Metallica in Afrika, daar wist ik dus niets van. Dat stuit ook mij serieus tegen de borst (ik al mijn halve leven ben vegetarier).

Is er geen kijk op dat je bij je huidige behandeling kan afkicken?
Ik zou graag dieper op alles ingaan, maar ik moet rennen: Het werk roept (hoewel ik geen trek heb om te antwoorden).
Hopelijk tot snel, en een fijne dag gewenst!!

Groetjes, Sabine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ anjo: alvast bedankt ma!

Ik neem aan dat je vandaag nog wel op het forum komt. Ook weer vanavond die twee liter fles vermijdend op het werk.

Om op je vraag te antwoorden; ik ben op slechts deze jonge leeftijd al zo'n doorgewinterde drinker dat je niet aan me merkt of ik nu twee of 15 drankjes op heb. Erg eigenlijk, je zou het ook waarschijnlijk nooit achter me zoeken als je me zou zien, bescheiden kan ik zeggen dat ik goed uit zie, ben redelijk sociaal vaardig, nog steeds best intelligent (steeds minder uiteraard, die hersencellen!) heb een enorme vriendenkring en een fantastische vriendin, die me gelukkig enorm steunt, dus waarom?????

Ik functioneer in de keuken (open is ie) en maak eigenlijk nooit brokken ik breng zelf het eten, ook de afwas trouwens. Slecht geregeld eigenlijk haha, maaja dat wist ik toen ik gevraagd werd en daar ben gaan werken, het is en blijft een van de leukste kroegen van de stad. Dus ja ik drink tijdens werk, probeer het elke dag zo lang mogelijk uit te stellen, maar acht uur is eerder regel dan uitzondering.

Morgen 10 uur naar het CAD, f***ing vroeg voor een doorgezopen horeca***.

Later

Noot van de moderator: schuttingtaal is op dit forum niet toegestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Ik sta bijna een half jaar droog op ander halve week na. En dacht verleden week, kom ik laat mijn leverfuncties eens prikken. Net de uitslag gekregen. Na al die tijd, toch nog verhoogden waarden, Pfff dat viel me toch nog wel tegen. Maar ja, ik weet wel waar het van komt. En nu maar hopen, dat het verbeterd, zal over 2 maanden nog eens laten prikken.
Vanavond ga ik weer naar de AA, eens kijken of daar mensen zijn, die ervaring hebben met leverfuncties.

groet Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mick en Kohtje, ja ik ben vrij vandaag. En nog steeds snipverkouden, dus ik hou me maar een beetje afzijdig in verband met het besmettingsgevaar. Bovendien wil ik Kok's eten niet onderniezen.;)

Morgen ben ik ook vrij omdat ik 50% ziek ben (en nu echt, dus hoef ik me daarover niet schuldig te voelen) en dan hoop ik vrijdag weer voldoende opgeknapt te zijn om weer een aantal uren te kunnen werken. Ik gooi er liever niet nóg een ziekmelding overheen binnen een week tijd, snap je.

Ferry, ik schrik wel even van je leverwaarden. Ik heb het nooit laten prikken, maar nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat die van mij zijn. Ik had de laatste maanden dat ik nog dronk wel af en toe klachten, dus helemaal goed zat het volgens mij niet met mijn lever en nieren, maar op het moment voel ik me lichamelijk helemaal goed (afgezien van mijn hoofd dan, maar dat is de verkoudheid). Ik ga er maar van uit dat als het nu nog niet goed mocht zijn, het uiteindelijk wel goed zal komen, want voorlopig ben ik niet van plan weer te gaan drinken.

(typfoutje)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Ik zie de laatste tijd wel vaker aangepaste berichtjes vanwege een typefoutje. Nou snap ik dat je niet trots bent op een typefoutje, maar als jullie er dan toch onderzetten dat het een typefoutje betreft zou ik het heel bevredigend voor mijn nieuwsgierigheid vinden als jullie er dan toch nog even bijzeggen wat dat typefoutje dan was... Nu blijf ik me maar afvragen wat voor ontzettend stomme fout iemand nou toch gemaakt kan hebben. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ferry,
Gek genoeg is mijn leverfunctie altijd goed geweest totdat ik een half jaar gestopt was met drinken.
En toen is het vanzelf weer op peil gekomen door extra vitamine B12 te slikken, tiamide, geloof ik dat het heet. is extra extra forte.
Had een beetje hetzelfde gevoel als wat jij had, zo van doe ik iets goeds voor mijn lijf en zie.......

Als ik gek ga schrijven betekent dat niet dat ik de fout in ben gegaan. Ik heb open dag gehad. mijn ouders kwamen kijken, hartstikke leuk natuurlijk. Ik had bedacht dat het wel leuk zou zijn als ze me eens in actie zagen. De hele dag, kleine klassen, 10, 15 leerlingen en mijn ouders waren er en toen kwam er toch een grote groep binnen. Plus lerares plus een collega en mijn ouders en toen werd ik me toch een partij zenuwachtig. Schouders finaal in de knel.Ik kreeg een hele leuke reactie, er zitten twee hulpleerlingen bij. Leerlingen die nu in de brugklas zitten dus ik rond mijn les af met ;" heeft nog iemand vragen?" Zeggen die twee:"wanneer krijgen we U als docente?"
Je zou denken dat ik ze er voor betaald had, toch?
In ieder geval, ik heb mijn slaapmedicatie ingenomen omdat mijn schouders echt heel veel pijn doen
en dan wil het nog wel eens het geval zijn dat het lichtje uitgaat maar mijn vingers door en ik zou niet graag hebben dat jullie weer ongerust zouden worden.

Rudy,

Zo gek, maar met jouw nickname dacht ik dus dat je donker was:$ Dus keek ik wat raar toen ik las dat je onder de zonnebank ging liggen. Stom, heb dat ook tijden gehad met BamBam.
Toch die hersencellen, verwacht ik.

Kok,
Zoon, soms ben je gewoon verslaafgevoelig. Er hoeft geen reden voor te zijn. Je lijkt me redelijk bij de pinken maar toch........Als je onder invloed, jezelf, iemand anders of het pand verwoest heb je een klein probleempje namelijk de verzekering betaalt dan niet uit en dan komt de rekening bij.........
En ja, 10 uur smorgens is vroeg. Ik weet de rest van Nederland vindt dat raar maar als de rest van nederland aan het opslomen is draai jij op topspeed. Ik en mijn kinderen kennen het probleem.
Ik werkte vaak tot diep in de nacht maar scholen beginnen vroeg, dus standaard 5 minuten te laat, toen had ik twee pubers en peuter en moest ik twee banen draaien en toen werd het een ramp.
Nu sta ik BIJNA fris en fruitig om 8.05 voor een klas, niemand meer verbaasd dan ikzelf.
Ik denk dat je dit advies ook al van het CAD gehad hebt. Als je zoveel naar binnen giet en je stopt abrupt dan gaat het niet goed. Echter minderen is voor ons ook geen optie.
Ik voel een griepje opkomen, afkick van drank duurt wat lichamelijk ongeveer 4 dagen als je zoveel drinkt als jij doet. Of je krijgt geen afkick want je bent nog jong. Ik had de eerste keer geen greintje pijn,
de tweede keer wel maar ik zat niet aan het bier.

mieke,
Je stelt dezelfde vragen als wat katrina deed. Sommige schrijven onder meer dan een naam. Blijkbaar hebben ze daar hun redenen voor. IK heb mijzelf daar bij neergelegd. Het is een persoon die ons helpt en steunt maar wel verschillende namen voor gebruikt.
Katrina, ging er tegen in, ik wat minder. Probeer het gewoon te negeren. Kijk heeft het meerwaarden en vaak wel.,Breek je hersenen er niet over.Alleen katrina is tot dit moment de pineut

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...