Spring naar bijdragen

Donderdag 1 februari


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 222
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

WEERSVERWACHTING VOOR 1 FEBRUARI

Vandaag is een grijze dag met veel bewolking en nevel. In het zuidoosten komt momenteel mist voor en het is niet uitgesloten dat op meer plaatsen in het binnenland nog mist ontstaat. Soms valt lokaal ook een drupje motregen. Het wordt 9 a 10 graden bij weinig wind.
Vanavond verandert weinig en vannacht ontstaat opnieuw mist, wederom vooral in het binnenland. De minima bedragen 6 graden in het noorden tot 8 in het zuiden waar het nauwelijks afkoelt.

---
Goeiemorgen Allemaal,
Maak er wat van!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,
Gisteren droog doorgekomen, m'n moeder zit in de lucht een overwinning voor mezelf.
Bedankt gisteren voor de reakties en herkenning, deed me goed en sterkt me daarin
om mij in deze situaties niet meer tot de drank te laten verleiden.

Allemaal een fijne droge dag en dat de teller op hol moge slaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twan, dank voor het weerbericht, van mij mag de lente beginnen.

Ariel, ook dank voor je reaktie. Tja, afgevlakte gesprekken daar doen wij al jaren aan, gaan nergens meer diep op in. Hoezo een pantser hé.
Je zou kunnen proberen wat van die warme lucht bij jou onze richting heen te laten waaien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet waar jullie zitten maar hier is het net als in m'n hoofd: grijs, grauw, kil en motregen.
Onverbeterlijk vanochtend, met een kegel bij het CAD, vriendin verdrietig, wat een lam*** ben ik ook.

Mijn verslavingsdeskundige opperde kalmeringstabletten te slikken, fysieke klachten zouden dan vier a vijf ophouden, leek me wel wat. Zal je zien dat ik aan die tabletten verslaafd raak met die ruggegraat als een paling van me.
Vandaag vrij en heb me voorgenomen op het moment dat ik zin krijg, maar heel ver te gaan lopen, squashafspraak gaat niet door, het wordt een lange dag.
Wish me luck!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kok, ik weet ook niet waar Cato dat heerlijke weer vandaan haalt. Hier lijkt het nergens op.

Ik zou je een klein steuntje in de goede richting willen geven voor vandaag.
Probeer meer aktiviteiten te ontplooien voor vandaag, magic word is "bezig blijven".
Schrijf de tweede zin die je net geschreven hebt hier op het forum met grote letters over, en draag deze de gehele dag bij je in je zak. Lees het echt elk half uur en zonodig vaker als je het moeilijk hebt.
Ja, en eigenlijk hoef ik het niet te benoemen "blijf van die fles af".
Als die eerste dag voorbij is ga je je al een stuk beter voelen, de kop is er dan af om het zo maar te noemen.
Heel veel sterkte in de strijd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kok:

Het is misschien een idee om voor jezelf een dagplanning te maken, en dan bedoel ik echt een heel uitvoerige. Bedenk alle dingen die je kunt doen heel letterlijk: dus van 12:15 - 12:30 wandelen bijvoorbeeld. Alles om je gedachten te verzetten.

Waarschijnlijk is er niets mis met je ruggegraat. In ieder geval niet meer dan met die van ons allemaal...
Het is nu eenmaal heel erg moeilijk om tijdens het drinken te besluiten minder te gaan drinken...
Hoe meer je er op hebt, hoe moeilijker het wordt, zo werkt dat nu eenmaal. Als je eenmaal een paar dagen niet gedronken hebt dan voel je je beter over jezelf, en dan komt het met die ruggegraat ook wel goed, dat zul je zien!

Ga ervoor!

Groet,
Twan :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kok,

Geef jezelf eens goed op je donder en neem het besluit vandaag niet te drinken. Dan kijk je morgenochtend in de spiegel en zeg je tegen jezelf dat je de beste bent en geef je jezelf een klopje op de schouder en neem daarna weer het besluit een dag niet te drinken. Veel sterkte.

Ariel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks mede forumgenoten,

ik moet mezelf inderdaad bij elkaar rapen, het plan om van uur tot uur te leven lijkt mij inderdaad ook het beste. Heb gelukkig nog wat klussen liggen (gelijk de associatie met een biertje uiteraard) en ga vanmiddag maar een paar uur wandelen. Soms lijkt die klok zelfs wel achteruit te gaan bwaahhh!!!!!!!!!
dikke doei en tot strakkies
ps excuses dat ik voornamelijk van me af schrijf en nog niet veel naar jullie toe, dat zal nog wel komen als ik wat langer op het forum zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...