sneeuwwitje Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 Ojee. het gaat echt gebeuren!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rufus Geplaatst 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2007 Hoi Bam Bam en Stien,18 Februari is voor mij ok. Ik verheug me erop jullie te ontmoeten en hoop dat mijn ideeen over jullie een beetje kloppen met de werkelijkheid. Anders peer ik hem weer;).Er is een NS route (wandelroute) door Amelisweerd. Dat duurt misschien te lang en je moet er van houden. Ik woon op 20 kilometer afstand. Als jullie daar op de een of andere manier wat aan hebben, dan hoor ik het wel. Succes met de organisatie,Rufus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2007 Lieve mensen,Ik wil graag van jullie weten of er mensen zijn die NIET kunnen komen als we in Arnhem afspreken.Ik meen me te herinneren dat veel mensen Arnhem ook prima vonden. Ik kreeg een pb en iemand die graag wil komen kan niet naar Utrecht.Wil je mij een pb sturen als het een probleem voor je is. Als het oke is hoef je niets te doen. Dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2007 Ik zou toch wel graag willen komen alleen al om te bewijzen dat ik echt 1.80 ben maar:- waar doen we dat dan?- toch niet in een kroeg?- of bij Amelisweerd?- hoe komt iedereen daar dan?- ik woon daar 3 km. vandaag (snik snik) - maar Zoon wordt 12 dat weekend dus helaas.....onmogelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2007 Als ik wil, echt wil, kan ik overal komen met ov. Maar ik moet echter wel echt willen.En wil ik een wereldreis maken met ov? Als ik echt wereldmensen wil ontmoeten wil ik daar best een wereldreis met ov voor maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2007 Utrecht is voor mij toch wel een betere optie.Maar ja.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2007 Ik zit me te bedenken waarom diegene dan onmogelijk naar Utrecht kan komen. Ik kan uiteindelijk overal komen, maar ik kan me ook voorstellen dat als diegene zelf in Utrecht woont zich dan een beetje ongemakkelijk voelt. Ik zou ook niet graag in mijn eigen stad afspreken met de hele bups. Maar goed, wat de rede is doet er misschien ook niet zoveel toe. Ik kan best wel naar Arnhem komen, alleen Utrecht is wat makkelijker. That's all. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2007 Voor mij hetzelfde. Utrecht is makkelijker, misschien 20 min. met de auto, Arnhem anderhalf uur. Maar goed, als het niet anders kan dan reis ik wel wat verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2007 Hoi allemaalIk wil ook komen, utrecht of arnhem is voor mij geen probleem want het is zowiezo toch ver voor mij!! Het enige is dat mijn ventje zou meekomen, is dat een probleem?? Hij is mijn chauffeur van dienst, haha!! Ik durf niet dat hele eind alleen met de auto!!Laat maar iets weten, hƩ!!groetjes van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2007 Oei, ik bedenk het net!! Hebben jullie liever geen belg in jullie midden??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2007 Leuk Knuffie dat je ook komt.Ik durf ook niet te rijden met de auto.Arnhem is voor mij een betere optie, maar Utrecht is ook goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2007 Knuffie, belgen en echtgenoten vvor mij geen bezwaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2007 Hallo,Ik kies voor Arnhem, omdat Utrecht voor mij niet haalbaar is.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2007 Ik kom met de trein en als er maar een NS-station is maakt het me verder niet uit waar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2007 Utrecht zou me persoonlijk iets beter uitkomen, maar Arnhem is ook oke.Ik heb het thuis kunnen regelen, dus als alles goed is, kom ik definitief.Maareh....komen er nu ook partners mee?Dat was eigenlijk niet mijn idee bij een ontmoeting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2007 Lady, teveel partners had ik ook niet in de planning maar mensen moeten maar even bedenken hoe ze dat willen regelen.Zo te zien lijkt Utrecht de meeste voorkeur te hebben. MIsschien maar een knoop doorhakken Ć©en dezer dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2007 Hoi allemaalIk heb met routeplanner gekeken en naar utrecht is het voor mij 280km, naar arnhem 310km, dus voor mij niet zo heel veel verschil, hƩ!!@ladyMijn partner zou meekomen omdat ik niet dat hele eind durf te rijden en al zeker niet alleen, begrijp je?Groetjes van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Net effe zitten bijlezen, afstand en datum geen bezwaar, IK KOM, heb jullie nodig...!!!!Partners mee ?? Misschien goed idee, mijne begrijpt het niet helemaal, maar schuif het niet op de lange baan, anders haken er misschien mensen af, gewoon een deadline neerzetten, knopen doorhakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Zo mag ik je graag horen Zeeman!Datum staat al vast, plaats eigenlijk ook. Rest volgt via pb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Een collega van mij zou bij iemand die in Utrecht woont vragen wat er leuk is om te doen in Utrecht.(als het nog Utrecht wordt tenminste) Hoor ik vrijdag pas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Ok, lieve mensen, ik ga naar bed. Heb het heel druk met mijn werk.... moet 's morgens vroeger op staan, dus... vroeger naar bed.Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Zo moe dus.... verkeerde draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Zijn er al dingen besloten, die ik misschien gemist heb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Volgens mij nog niet Mick. Misschien weten de dames van de organisatie meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2007 Een bijeenkomst zie ik wel zitten en Utrecht is voor mij niet te echt te ver . Zijn er al bijeenkomsten in Belgiƫ geweest ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden