Spring naar bijdragen

Inschrijflijst bijeenkomst datum/lokatie nader te bepalen

Lianne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Bam Bam en Stien,

18 Februari is voor mij ok. Ik verheug me erop jullie te ontmoeten en hoop dat mijn ideeen over jullie een beetje kloppen met de werkelijkheid. Anders peer ik hem weer;).
Er is een NS route (wandelroute) door Amelisweerd. Dat duurt misschien te lang en je moet er van houden. Ik woon op 20 kilometer afstand. Als jullie daar op de een of andere manier wat aan hebben, dan hoor ik het wel.

Succes met de organisatie,

Rufus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen,

Ik wil graag van jullie weten of er mensen zijn die NIET kunnen komen als we in Arnhem afspreken.

Ik meen me te herinneren dat veel mensen Arnhem ook prima vonden. Ik kreeg een pb en iemand die graag wil komen kan niet naar Utrecht.

Wil je mij een pb sturen als het een probleem voor je is. Als het oke is hoef je niets te doen.

Dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou toch wel graag willen komen alleen al om te bewijzen dat ik echt 1.80 ben maar:

- waar doen we dat dan?
- toch niet in een kroeg?
- of bij Amelisweerd?
- hoe komt iedereen daar dan?
- ik woon daar 3 km. vandaag (snik snik)
- maar Zoon wordt 12 dat weekend dus helaas.....onmogelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit me te bedenken waarom diegene dan onmogelijk naar Utrecht kan komen. Ik kan uiteindelijk overal komen, maar ik kan me ook voorstellen dat als diegene zelf in Utrecht woont zich dan een beetje ongemakkelijk voelt. Ik zou ook niet graag in mijn eigen stad afspreken met de hele bups.
Maar goed, wat de rede is doet er misschien ook niet zoveel toe. Ik kan best wel naar Arnhem komen, alleen Utrecht is wat makkelijker. That's all.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal

Ik wil ook komen, utrecht of arnhem is voor mij geen probleem want het is zowiezo toch ver voor mij!! Het enige is dat mijn ventje zou meekomen, is dat een probleem?? Hij is mijn chauffeur van dienst, haha!! Ik durf niet dat hele eind alleen met de auto!!
Laat maar iets weten, hƩ!!

groetjes van knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal

Ik heb met routeplanner gekeken en naar utrecht is het voor mij 280km, naar arnhem 310km, dus voor mij niet zo heel veel verschil, hƩ!!

@lady
Mijn partner zou meekomen omdat ik niet dat hele eind durf te rijden en al zeker niet alleen, begrijp je?

Groetjes van knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net effe zitten bijlezen, afstand en datum geen bezwaar,

IK KOM, heb jullie nodig...!!!!

Partners mee ?? Misschien goed idee, mijne begrijpt het niet helemaal, maar schuif het niet op de lange baan, anders haken er misschien mensen af, gewoon een deadline neerzetten, knopen doorhakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...