Spring naar bijdragen

Inschrijflijst bijeenkomst datum/lokatie nader te bepalen


Lianne

Aanbevolen berichten

Ik ben ook errg voor Utrecht want:

1. alle treinen uit het land komen er samen dus je hebt altijd een goeie verbinding
2. over centrale meetings gesproken: we kunnen altijd de Jaarbeurs nog huren
3. het is 50 minuten uit de Randstand een max ruim een uur uit het Oosten
4. Groningen en Friesland niet meegerekend

Verder is Den Bosch ook een optie:

1. ook erg veel treinen een intercity's
2. prima locatie, veel gezellige tentjes
3. leuk sjoppen aan vast te knopen

En verder is Arnhem voor mij ook wel te doen.

1. Voor de Randstadters iets minder (1,5 uur treinen)
2. maar verder leuk zat maar ik ken de horeca weer minder goed.

Nou ja, als jullie het met alle 500 forumleden willen doen: best, deze keer bemoei ik me niet, lees NIET met de organisatie (ik weet dat nu een paar lui liggen te gieren achter het apparaat).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En ik kan ook alleen op zondag ivm clubjes en zovoorts en daarna ben ik gesloopt.

En april vind ik té ver weg.

Februari is beter.

Ik moet wel een weekend hebben zonder kids (of doen we er een crèche bij met een psycholoog die gaat meten wat voor afwijkingen onze alcie-kids hebben? au !!!!!! dat doet zeer zeg.

Maar het wordt voor mij moeilijk (en zo houd je altijd wat) want de 18e verjaart mijn Zoon. En dat weekend is hij........geloof ik bij mij. Geen idee, de weekends worden ingepland om de Cito-toets heen en de verjaardag van de liefdesbaby van mijn ex en zijn Nieuwe Liefde. Ik word al knetter van de organisatie, dus zal het jullie niet aan doen.

Regel maar wat, als ik kan, kom ik misschien wel (onherkenbaar vermomd) en anders niet. De wereld draat ook door zonder mij heb ik gemerkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm, iedereen heeft kennelijk een voorkeur voor februari. Lastig, want ik wil het enerzijds niet missen, maar anderszijds heb ik mááááánden de tijd nodig om aan het idee te wennen en 1000 kleuren onweer te sch**ten van de zenuwen en angst.

Een ander punt is waar we verzamelen, wat we precies gaan doen, en vooral wie dat wil organiseren. Ik ben in ieder geval een hééééééél erg slechte organisator, dat laat ik altijd met erg veel plezier aan anderen over.
Dus als we een plaats kunnen prikken (ik geloof dat Utrecht bij veel mensen wel een voorkeur heeft?), wie kent die plaats goed, weet een leuke (wat mij betreft goedkope) lokatie om samen te komen, en iets leuks om te gaan doen. Alleen maar zitten lijkt me ook zo stijfjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna, die maanden om aan het idee te wennen heb je allang gehad. Gewoon komen, je kunt altijd nog annoniem rechtsomkeert maken als je de rest van de groep eenmaal in het vizier hebt... Hoewel we je dan misschien toch nog zouden herkennen aan die duizend kleuren aan je achterkant...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien, heb jij je werkschema al bekeken. Je dacht er wel overna om ook te komen toch?
Volgens mij is het handig om 1 dezer dagen de knoop door te hakken over datum en lokatie.
Zondag 18 of 25 februari en vlgs mij gaat de voorkeur uit naar Utrecht, toch.
Als we een datum hebben volgt het programma vast wel.

En Anna, sommige weken duren maanden dus dan ben je er zo:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen goed idee Kohtje. Volgens mijn zoon gaat alles waar electronica in zit kapot zodra ik er met mijn vingers aan zit. En achter een pc ben ik een enorme kletskous, dat weet je.

Laat ik hier trouwens maar ophouden met geiten, want daar was dit draadje niet voor bedoeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, ik heb een goed idee????

Ik lag te bedenken hoe we dat nou allemaal zou gaan regelen. En ook hoe herken je elkaar en weet je welk groepje je moet hebben(nee, niet die zwervers bij het station met pislauw bier). Nou ja, dit soort dingen gaan wel es met me op de loop:D
Als iedereen nou een zwart t-shirt laat bedrukken met ADB. Als iemand dan vraagt wat het betekent zeg je: 'alle dombos bijeen'.
:huh:B):D

Ach ja..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Petra, je moet juist komen!

Wij weten nu toch dat je het moeilijk vindt in het bijzijn van andere mensen je gevoel te laten zien. Als jij je dan gaat gedragen als vrouw van de wereld kunnen wij zeggen: He, doe es ff normaal!:heart:
Je zou bij ons kunnen oefenen.
En ik snap je wel, denk ik. Bij mij denken mensen ook heel vaak dat ik alles wel weet en goed doe. Nou echt niet.

Maar het is wel gek een groepje mensen te ontmoeten die je nog nooit gezien hebt maar al wel heeel veel van je weten!??
En volgens mij vind iedereen het ontzettend eng.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beste collega's

toen wij (als oudgedienden) bij elkaar zijn gekomen, voor het eerst in mei 2006 was ik ook best gespannen. Maar wat zo vreemd was, het voelde zó vertrouwd. Je had binnen 5 minuten het idee dat je elkaar heel goed kende. En dat ís ook zo. Je kent elkaar heel erg goed, je weet alleen niet hoe de anderen eruit zien maar voor de rest is het zó vertrouwd.

Ik heb nu Koekie, Mathilde, Helder, Hermiena, Emma en Fleur gezien en ze waren allemaal precíes zoals ik dacht. We hebben enorm gelachen en het heeft in mijn 'hoe kom ik van de alcohol af' proces alleen maar heel erg geholpen dat ik deze mensen óók nog heb gezien. We hebben zo 3x een bijeenkomst gehad en alle keren waren ontzettend onderhoudend en gezellig.

Echt waar

leuk initiatief van jullie, we horen hier wel hoe het afloopt hoop ik

veel groetjes

Pietje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pietje, hadden jullie op het forum afgesproken of via pb.
En wilden er niet meer mensen mee of heeft iemand ook de vraag gesteld op het draadje en is toen het balletje gaan rollen?

Ik kan me voorstellen dat het zo voelt als jij beschrijft. Je hebt elkaar nog nooit gezien mar weet al zoveel van elkaar! Ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bambam

nee, op het forum hadden we afgesproken dat iedereen die zin had mee te gaan dat even via een PB moest laten weten.

Een aantal hebben toen ook ge PB't niet te kunnen of niet te willen. Toen hebben we via PB's de locatie doorgemaild. Dus niet op het forum. Ik had toen ook zo'n gevoel, straks komt half nederland kijken naar die alco's onder de zebraklok in den Haag op CS.

Daar hadden we nl afgesproken, om te gaan fietsen. Maar het was zo'n vreselijk noodweer dat we uiteindelijk maar met zijn drieen gingen fietsen (Helder, Mathilde en ik). En op een andere plek hebben we toen Emma en Houtje ontmoet.
Ik heb nog nooit in zo'n slecht weer gefietst. En het plensde zó bij het afscheid dat ik Helder een echte natte zoen heb gegeven!!!!

wat vind je daarvan?????? Unieke kans toch??

Pietje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt goed. En die gedachte heb ik ook. Ik dacht eerst nog, is dat niet kinderachtig maar ik moet m'n gevoel respecteren. Ik wil niet dat iedereen weet waar we afspreken.
Ik heb bv geen zin in die *** van een ***** of nou ja, je weet wel, je kunt er vast wat bij verzinnen.
We zullen zien.

Dat van die natte zoen weet ik zo net nog niet maar de rest klint leuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BB, zie dat je inmiddels al een visje hebt opgegooit. Nu nog bijten hé.
Iedereen is het er vast mee eens dat het beter is verdere locatie en gegevens via pb,tje doortegeven.
BB, gooi jij je op, om je mailbox te laten vullen en op tijd te legen?
Er staan zo'n slordige 500 man ingeschreven.
Wil jij de registratie bijhouden?Zou dat lukken naast je werk?

Lianne, ideeën omtrent de invulling van de dag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...