Spring naar bijdragen

vrijdag 2 februari


anjo

Aanbevolen berichten

Ferry, Dat vind ik nou ook.
Ik ben nog maar 21 en ik laat een kind van 5 over straat gaan (het was 20.30u)
Ik ben het zat ik ben er klaar mee.

Lucas, ik stel het niet op prijs als er iemand bij mij langs komt om over mijn verslaving te praten.
Ik begrijp jou standpunt want jij wil graag jouw ervaring daavan aan mij vertellen, maar ik schaam me diep voor hetgene wat ik heb en wat ik doe.

Ik heb mij al trouwens al aangemeld bij Tactus, maar er is steeds geen plaats

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 223
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Laurens,

Je stelt ook niet op prijs, dat er iemand langs komt. Ik vraag me dan ook af, WIL JE WEL GEHOLPEN WORDEN??????:huh:Je bent pas 21 jaar, de verantwoordelijkheid, voor een kind van 5 jaar. Man waar ben je mee bezig:devil: Ik word gewoon kwaad op je. Want je praat nog net zo als een half jaar geleden.

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Lucas en Maria, ik heet jullie hier maar even welkom, dan hoef ik niet steeds van draadje te switchen. Ik vind het wel heel origineel, met zijn tweeën één icoontje, maar het is denk inderdaad handiger om er twee te hebben. Alleen weer lastig als je allebei tegelijk wil schrijven, zit je continu in- en uit- te loggen. Ik ben benieuwd hoe jullie daar uit komen.:)

Laurens, ik heb begrepen dat je inderdaad heel lang kunt wachten op dat bericht dat je kunt beginnen met de internetbehandeling. Het komt namelijk niet. Je moet gewoon een tijd lang iedere dag even proberen je aan te melden, zo het ik het ook gedaan. Het heeft bij mij een paar weken geduurd, maar op een gegeven moment lukte het. En je hoeft echt niet te wachten tot je met de internetbehandeling kunt beginnen om alvast te proberen te stoppen hoor. Gewoon jezelf voornemen vandaag niet te drinken, en je aan die afspraak met jezelf houden. En als je het moeilijk hebt, kun je hier komen schrijven. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ferry, jij sugureert dat ik niet geholpen wil worden, dat wil ik wel.
Daarom begrijp ik niet dat je kwaad op mij wordt, dat ik mijn vriendin en dochter over straat heen laat gaan ja dat weet ik wel en dat is fout.

Anna, ik ga het gewoon weer proberen maar ik heb ookal een aantal keer mijn e-mail adres aan hun gegeven waarom sturen ze zelf niet ven een berichtje van hé Laurens er plaats vrij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laurens, ik suggereer niets, ik constateer, mijn geheugen is goed. Ik herinner me je berichten, van het verleden. Zoek ze zelf maar eens op. En lees ze maar eens na. Misschien kun je me dan gelijk geven. Dat ik er zo over denk. En Anna heeft gelijk. Als je geholpen wilt worden, zul je er wat voor moeten doen. En iedere dag inloggen en kijken. Maar het is geen aanval op je, maar een poging je wakker te schudden. Want ik heb er niets aan om ruzie met je te maken.

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn vrouw en ik hebben een zoon van 4 en na zijn geboorte met wisselend resultaat geprobeerd te stoppen ook wij kennen het gevoel schaamte als je hem met een flinke kater bijvoorbeeld van school moet halen.om nog maar niet te spreken over wat ik in beschonken toestand heb gedaan bijv.de bruidegom op zijn bruiloft voor zijn kop slaan enz.enz.enz.van schaamte krijg ik dorst dus ik probeer maar te denken dat ik dronken was en niet wist wat ik deed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Ferry Met het laatste ben ik ook zeker met je eens, laat daar geen misverstanden over bestaan.

Ik wil er gewoon van af en wel heel snel, ik zie wat ik mijn directe omgeving aan doe.
En steeds als ik meer om mij heen kijk, doen andere mensen anders tegen mij alsof ze weten dat ik een verslaving.
Dat is mijn mening, ik moet gewoon uit die roes komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ferry, met mijn verkoudheid gaat het uitstekend, hij heeft zich stevig in mijn lijf genesteld. Met mijzelf gaat het dus iets minder, maar ik snotter en hoest me er wel doorheen.:)

Laurens, met de huisarts gaan praten, en eventueel rechtstreeks contact opnemen met Tactus, lijkt mij een goed plan. Ik ben eigenlijk een beetje bezorgd om je vriendin en haar zoontje, om heel erg eerlijk te zijn. Weet je, wij drinken vanavond niet, waarom doe je niet met ons mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer, geen steun dus

Ik doe er v€d0mm€ alles aan om ermee kappen, de tacus behandeling reageerd niet.
Hier... krijg ik vrijwel alleen maar negatieve reacties WANT jullie zijn er wel van af.
En ik meld me één keer voor een goed advies en er zijn mensen die gelijk niet meer met me willen praten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Rosie en twan,

Ha jullie,

dat kadootje voor morgen zal ik ben bang niet halen, heb weliswaar nog nix gedronken vandaag en zal zeker weten die keukenwijn en port vandaag en ook dit weekend en natuurlijk de daarop volgende (is mijn streven) niet aanraken, maar zal mezelf niet verloochenen om morgen kadootjes te cashen. Ben ook van plan na m'n werk meteen naar huis te gaan, geen sluitdrankjes dus, maar een wijntje op de bank (en dan bedoel ik gezellig het samen bij een flesje te houden) met mijn vriendin is wel de plenning. Moet zeggen dat ik me in tijden niet zo helder en fit heb gevoeld na gisteren dus maar 3 wijntjes gedronken te hebben. Morgen zal wel moeilijker worden aangezien die flessen in de keuken me al vanaf 10 uur 's ochtends tot 11 's avonds staan aan te gapen. Ga er echt voor, voel me nu al beter zowel fysiek als mentaal en het idee om mijn probleem in de toekomst onder controle te hebben geeft me een super positief gevoel.

Dikke doei voor nu, ga weer effe wat koken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je krijgt steun als je NIET drinkt Laurens, niet als je wel drinkt. Doe wat Ferry zegt, gooi alles weg, slaap je roes uit, en kom dan terug. Dit is een forum voor mensen die serieus willen stoppen met drinken, niet voor mensen die zitten te zuipen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laurens, wij zijn allemaal mensen met een verslaving, en wij weten hoe moeilijk het is daarvan af te komen. Maar iedereen hier is daar echt mee bezig. Je kunt er alleen maar vanaf komen, door dat glas te laten staan. Als jij gewoon zit te drinken, terwijl je hier om hulp roept, kan niemand je helpen.

Er zijn nog meer internetbehandelingen, die kun je via google vinden. Je zou een daarvan alvast kunnen proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry dat ik even inbreek. Ik moet weer even de lucht klaren voor mezelf. Ik heb vanmorgen een stukje geschreven i.v.m. het gebeuren rond Cato gisteren. Nou wil ik geen oude koeien uit de sloot gaan halen maar dit blijft bij mij nog een beetje hangen terwijl ik er van af wil. Daarom even het volgende.
Ik heb op mijn beurt weer enkele mensen enigszins voor het hoofd gestoten met mijn stukje. Het zit hem vooral in het feit dat ik het laatste deel van de perikelen niet Live heb meegemaakt en daardoor niet weet wat er in de verwijderde berichtjes heeft gestaan. Ik dacht de rode draad uit het geheel wel te kunnen halen maar ben blijkbaar toch te makkelijk geweest in mijn invuloefening. Hierbij wil ik dus zeggen dat ik afstand neem van m'n bericht van vanmorgen en ik bied mijn verontschuldigingen aan aan mensen die ik hiermee ongewild nog even geraakt heb.

Zo. Dan kan ik nu weer gewoon meedoen hoop ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...