Spring naar bijdragen

maandag 5 februari


Twan

Aanbevolen berichten

GELEIDELIJK OPKLARINGEN

Vanmiddag breekt op steeds meer plaatsen de zon door. Het blijft droog en het kwik loopt op tot 8 graden. In hardnekkige gebieden met laaghangende bewolking blijft het kwik iets achter. Er staat weinig wind.

Vanavond en vannacht ontstaat er op een aantal plaatsen weer mist. De temperatuur daalt daarbij tot rond of iets boven het vriespunt. Lokaal kan het glad worden door bevriezing van natte weggedeelten.

Morgen raakt het vanuit het noorden bewolkt. Vooral later op de dag is kans op een spatje (mot)regen. De temperatuur ligt morgen rond 7 graden.

Komende week worden oceaandepressies van belang. Deze lijken in de tweede helft van de week een zuidelijkere koers te volgen. Hierdoor wordt de stroming bij ons vanaf woensdag oost tot zuidoost. Er stroomt dan koudere lucht binnen met in de nacht en ochtend algemene vorst. Ook de neerslagkansen stijgen duidelijk voor donderdag en vrijdag. Naast regen is dan ook sneeuw en ijzel goed mogelijk.

In het volgend weekeinde wordt het, zoals het er nu naar uitziet, (tijdelijk?) zachter

________

Goedemorgen Allemaal,

Nou, het belooft een prachtige dag te worden wat het weer betreft. Ik hoop dat iedereen in het weekend energie heeft opgedaan en er weer helemaal tegenaan kan.
Vandaag zitten mijn eerste drie droge weken erop en ik voel me goed!

Iedereen veel succes en liefs,
Twan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 212
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedevandaag,

Zo, weer in de normale werkmodus. Eerste kop koffie staat naast me en alvorens het atelier in te duiken eerst nog eventjes hier kijken. 't Is koud, nog geen 2 graadjes en ietwat mistig maar zie door de mistlaag heen al wel een blauwe lucht schemeren. Dus alle kans op een mooiweer dagje.
Ik wil iedereen voor vandaag weer alle succes van de wereld wensen met hopen positieve energie.
Ik ga er weer voor. Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,
Ook hier lijkt het mooi weer te gaan worden.
Lekker geknort vannacht en een druk weekie voor de boeg.
Nog ff een lekker bakkie ( oh oh wat is dat toch lekker) en dan rap de douche in.
Strakkies naar het knutselkluppie toe en vanavond vergadering ( en daar heb ik dus echt geen zin in dat gezwam)
Maar goed wat moet.
Tandjes op elkaar: dag 3 na veel vallen en opstaan
Will133 proficiat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal!

Sorry, ik had gisteren even een serieus dipje en eigenlijk hadden jullie daar niets mee te maken,hoor!! Ik weet niet hoe het komt maar ik was zooo depri!! Misschien de voorloper van vandaag! Koorts, rillen, overal pijn , kop die op springen staat...enz! Ik heb de fles dichtgelaten gisteren, het zou erg zijn na al dat tandenbijten, hé!!! Ik ga nu probereb om wat uit te zieken op de bank maar met 3 van de 4 kinderen bij me is dat niet zo simpel!!

Nogmaals sorry voor gisteren en bedankt ferry en marieke voor de opbeurende woorden!!

Aan allen een zeer goede , leuke dag gewenst en tot later!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

hoest met rosie?
Gefeliciteerd wil133
Hier is alles nog grijs en kil, niet in me koppie gelukkig. Helaas niet helemaal droog gehouden, maar ben er achter aan het komen dat ik geen 25 glazen nodig heb om lekker te kunnen slapen maar ook met 5. Het is een begin. Vandaag word ik opgebeld door het CAD of ik naar de psiech kan, riagg of een persoonlijke hulpverlener krijg. Nu ik weer beter in me vel zit en toch minder heb gedronken deze week begin ik al weer te twijfelen, laat ik het voorlopig volhouden en alleen (samen met me lief) proberen.

Ga effe balletje slaan, I'll keep you informed,

liefs de kok

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal goedemorgen,
Reeds aan bakkie drie begonnen. Ik heb het gevoel of ik al een halve dag achter de rug heb. Al warme maaltijd gekookt, de eerste moest om 10.00uur een warme maaltijd en wenst niet twee dagen achtereen hetzelfde te eten. Nou ja, heb dat vast achter de rug.

Ik heb nog niet teruggelezen, is weer een lang draadje geworden.
Knuf, beterschap!

En alle anderen een produktieve dag gewenst, geniet van het mooie weer en laat die fles toch staan, helpt niet. En je voelt jezelf 's ochtends een stuk beter!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Visje, je dag goed begonnen lees ik. Strak schema, tactus helpt je er wel bij, heel veel succes!

Kok, je voelt je nu goed en wilt het alleen met je liefje gaan volbrengen. Wil ik toch wel wat over kwijt.
Een hulpverlener staat net iets verder van je problemen af en kan deze dus beter helpen te analyseren, je op de goede weg te helpen en te houden. Ook heeft deze er voor gestudeerd hoe een aantal zaken aan te pakken. Iemand die dusdanig met je huidige leven verweven is ziet de dingen heel anders.
Als ik jou was zou ik de hulpverlening aanpakken die aangeboden wordt, ook al ben je inmiddels een goede weg ingeslagen.

Rosie, ook voor jou, ga er voor!! Tactus kan zich namelijk niet zo erbarmelijk vertellen als de teller op 0 staat.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Wil133, gefeliciteerd met je verjaardag. Ik herinner me je ook nog, je was een van de eersten om me welkom te heten hier. Ik hoop dat alles goed met je gaat.

Marieke, voel je je weer een beetje beter?

Kok, ik ben het met Rosie eens, ik zou die hulpverlening toch aangrijpen. Je kunt nu wel even het gevoel hebben dat het de goede kant op gaat, maar je zult nog genoeg moeilijke momenten krijgen, en dan is alle hulp welkom.

Mieke en Rosie, succes met jullie uitdaging. Goed idee om elkaar zo uit te dagen, dat is een extra stimulans om niet te gaan drinken.

Frannie, succes met werken.

Maak er een goede dag van vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Stien,
Dat koud hebben dat herken ik maar al te goed,
Ben jij soms een aantal kilootjes kwijt?
Ik ondanks het vallen en opstaan toch al een kilootje of 6 eraf.
Ik heb afgelopen do een afspraak met de verslavings arts gehad en die vertelde dat het heel lang kan duren voor je lichaam hesteld is na langdurig A misbruik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...