Spring naar bijdragen

Woensdag 7 februari

BamBam

Aanbevolen berichten

@ Jos blij dat je terug bent,
het is ff wennen hier maar je zult merken dat jij je snel thuis zult voelen.
Er zit geen druk op stoppen hier, neem je eigen tempo hierin en je zult hier veel herkenning voelen.
Neem dit de tijd en je zult merken dat je er heel veel aan zult krijgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 127
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Maar Mieke het is wel lullig dat je voorniets bent gegaan.
Blijkbaar wist degeen die je afvinkte ook niet van de ziekte van de gesprekspersoon.

Jammer dat het zo is gelopen.
Probeer het voorval niet zwaarder te maken dan het is.
Goed dat je de detox hebt gecontacteerd.
Zoek wat afleiding.
Ik wens je veel sterkte toe.

Rudy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen, ik meng mij ook nog even in het feestgedrang.
Vandaag druk geweest, ga ook op tijd slapen. Mijn doel is weer bereikt, ik heb het bij mijn twee wijntjes gehouden voor het eten. Wel daarna geiiriteerd en chagarijnig, maar heb mijn doel voor ogen gehouden, en ben blij dat het gelukt is.
Ik fekiciteer iedereen met hun behaalde resultaat voor vandaag en iedereen die het moeilijk heeft met allerlei dingen, veel sterkte en houd de moed erin.
Voor straks, welterusten en tot morgen. Visje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke, ik zit stilletjes van je accordeon te genieten. Nu nog even een laatste dansje, en dan is het feestje voor mij afgelopen, want ik ga naar bed.

Allemaal bedankt voor de felicitaties, cadeautjes, hapjes, drankjes, de muziek en feestverlichting. Het was hartstikke gezellig.

Welterusten voor wie gaat slapen, en nog een fijne avond voor degenen die nog even doorgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo feestgangers,

Ben net terug van de AA, mensen wat een belevenis. Ik vertelde daarover het forum en iedereen vond het een enorm goed iets. Het was er vanavond een emotioneel gebeuren, iets waar ik weer veel van heb opgestoken.

Mieke, ik vind het echt rot voor je, wat je is overkomen. Ziek worden kan iedereen, maar zorg dan voor een goede vervanging, zodat men verder kan. Veel sterkte.

Iedereen bedankt voor het gezellige feest. Het was voor mij een onvergetelijke dag. Als ik een jaar droog sta, zal ik hier nog met plezier aan terug denken.

Voor degenen die al slapen, slaap lekker door. En voor degenen, die nog feesten, slaap straks goed.

Tot morgen, liefs. Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer, jammer. Feest gemist. Ik weet niet waar jullie zitten. Nou ja, er komt vast nog wel een gelegenheid om een feestje te bouwen. Bovendien ben ik toch al wat laat want verscheidene gasten zijn al weer vertrokken en naar bed. IK hoop dat jullie het gezellig gehad hebben en dat jullie morgen weer fris hier zullen verschijnen.
Ik ga nu ook weer afsluiten. Welterusten allemaal en tot een volgende keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...